פרגולות אלומיניום סגורות – כל מה שחשוב שתדעו

עם כל שנה שחולפת יותר אנשים פונים לרכישת בתים פרטיים עם גינה, ותוך כך, גם מתקינים פרגולה בחצר הבית. הסיבה לכך היא הצללת הגינה בתקופת הקיץ או בתקופת החורף. ההצללה גורמת לחצר להיות זמינה ושמישה בתקופות שינויי אקלים, ולא להפוך להיות שטח מוזנח בבית.

פרגולות אלומיניום סגורות הן פתרון נפלא עבור כל מי שמעוניין להפוך את חצר הבית לשטח איכותי שעדיין אפשר ליהנות ממנו, לא משנה באיזו עונה אנחנו נמצאים.

 

פרגולה סגורה, מהי בעצם?

פרגולה זו היא פרגולה שמיוצרת מחומר גלם איכותי הנחשב למבוקש במיוחד, אלומיניום. לאלומיניום יתרונות רבים המאפשרים לאטום את הפרגולה בצורה איכותית. האטימה גורמת למים לא לחדור פנימה מחלקה העליון.

ישנם גם חומרים שאפשר להוסיף על מנת שהפרגולה תהיה אפילו אטומה יותר, ולשלב גם זגוגיות עם מסילות ולהפוך את הגינה ל’אקווריום’ בו אפשר ליהנות בימי החורף הקרים בשילוב חימום איכותי. או בימי הקיץ הלוהטים בשילוב של מיזוג רלוונטי. ובתוך כל זה, לא לפספס את הטבע מול העיניים.

 

אילו סוגי פרגולות יש?

קיימים שני סוגי פרגולה. פרגולה בעלת קירות, או חלונות. או פרגולה ללא שום קירוי או קירות וחלונות. על מנת שתוכלו לבצע הכנה לפרגולה סגורה חשוב שתדעו מראש מהו התקציב שלכם. לשם כך, יש צורך לברר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר איזה סוגי פרגולות קיימות ולבחור את המתאימה לכם באופן אישי.

אנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה ידעו להתאים לכם את הפרגולה הרלוונטית, תוך כדי בדיקה ובחינה של השטח כראוי.

 

האם יש צורך בהיתר לבניית פרגולה?

על פי החוק בישראל, פרגולה היא למעשה מבנה שאין לו קירות ואף בנויה מחומר קל. והקירוי שלה הוא שטח הצללה, ועל כן, רצוי לקבל אישור מהרשויות המקומיות לשם בנייתה. ישנן פרגולות שאין צורך לקבל עליהן אישור, וישנן כאלו שכן. ולכן, רצוי לבדוק זאת עם אנשי המקצוע כמובן.

פרגולה בעלת פטור יכולה להיות פרגולה בעלת שטח קטן מ50 מטר רבוע, או אפילו פחות מרבע השטח לבנייה. הפרגולה שתבינה בתוך קווי הבניין, תהייה עד ל40 אחוז חריגה. אם התנאים הללו לא קיימים, עליכם יהיה לבקש בקשה להוצאת היתר בניית הפרגולה.

 

למה לבחור בפרגולה מאלומיניום?

אלומיניום הוא חומר שקל לעבוד איתו. הוא בטיחותי, קל לעיצוב, לא מצריך אחזקה מאסיבית. ויכול לחיות לשנים רבות, תוך שהוא משולב במגוון של מוצרים איכותיים. הוא קל לניקוי, קל במשקל, קל לעצב ולצבוע אותו והוא גמיש. ולמרבה הפלא, הוא גם לא נחשב לחומר גלם יקר במיוחד. כמו כן, האלומיניום עמיד לשינויי אקלים משתנים כמו חום קיצוני, או קור גשם וברד.

בבחירת אנשי המקצוע מהם אתם רוכשים את הפרגולה, וגם מבקשים שיתקינו לכם אותה. מומלץ מאד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר.

ראשית, הבטיחות היא במקום הראשון. שנית, מומלץ לקחת בחשבון שלא כל בעל מקצוע יודע לבחור ולהתקין פרגולה בהתאמה אישית. אנשי מקצוע איכותיים ידעו להגיע אל השטח, לבחון אותו ולהתאים אותו בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

כל אלו, יעניקו לכם את הפרגולה המושלמת שתלווה אתכם לשנים רבות ותעלה את איכות החיים שלכם בבית.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן