השתלות שיניים ביום אחד

טכניקת השתלת שיניים ביום אחד הינה טכניקה יחסית חדשה, אך הוכיחה את עצמה מספר לא מבוטל של פעמים כזאת שמאפשרת להעמיס את השיקום על מעל השתלים מיד תוך ביצועם, ללא הפחתה באחוזי ההצלחה שלהם. כיום האפשרות להיכנס למרפאה עם פה בעל מחסור בשיניים ולצאת עם מערכת שיניים חדשנית ומרשימה כבר באותו היום, היא האפשרות האטרקטיבית ביותר לעומת שאר האפשרויות המוצעות בתחום השתלות השיניים. עד לא מזמן השיטה הנפוצה ביותר להשתלת שיניים הייתה על ידי ביצוע קודם של החדרת השתלים, המתנה של שלושה חודשים בלסת התחתונה וחצי שנה בלסת העליונה עד לקליטה מלאה של השיניים, ורק לאחר מכן לבנות את השיקום על גבי אותם שתלים. מספר רב של מחקרים מוכיח כי ניתן לבצע העמסה מיידית, או במילים אחרות, השתלת שיניים ביום, ולהרכיב על גבי השתלים את השיקום ללא צורך בהמתנה. טיפול זה אפקטיבי ויעיל הרבה יותר מבחינת שיפור היכולת התפקודית. השתלת שיניים ביום תחסוך לכם זמן המתנה, תחסוך לכם סבל מיותר וממושך ותאפשר לכם לצאת ממרפאת השיניים עם שיניים מרשימות ומושלמות כבר באותו היום.
יתרונות בהשתלת שיניים ביום אחד
השתלות שיניים ביום אחד מציעות מגוון רחב של יתרונות אל מול השיטה הקונבנציונלית בה נדרש מהמטופל להמתין מספר חודשים עד להתקנת השיניים. להיכנס למרפאה בצהריי היום ולצאת כבר בערב עם מערכת שיניים חדשה ומרעננת – ודאי כי מדובר בבחירה האידיאלית והמועדפת על פני מרבית האנשים.
• לצאת עם מערכת שיניים חדשה כבר ביום הטיפול – אחד היתרונות המשמעותיים והמורגשים ביותר בתהליך השתלת השיניים ביום אחד הוא כמובן, האפשרות לצמצם משך טיפולים במרפאה ולהשלים את תהליך בצורה מהירה הרבה יותר.
• סיכוי מוקטן לזיהום – השתלות שלא ביום אחד דרשו מספר טיפולים כירורגיים ממושכים עד לקבל השיניים הקבועות. פעולות המותירות את המטופלים חשופים לזיהומים במידה מסוימת. אך מנגד, תהליך השתלת שיניים ביום אחד נחשב בטוח יותר. כאשר מצמצמים את מספר הטיפולים הכירורגיים כך גם פוחת הסיכון המלווה באותם הטיפולים.
• איכות חיים – תהליך השתלת השיניים ביום אחד מאפשרת חזרה מהירה לשגרה שלא כמו הדרך הישנה אשר מלווה בתהליך שיקום של מספר רב של חודשים. השתלת השיניים ביום אחד מחזירה את תפקוד הלסת לתפקוד מלא כבר מהבוקר שאחרי הטיפול. דרך המשפר בצורה יוצאת דופן את איכות החיים של המטופל.
אסתטיקה דנטלית – נוסף על כל היתרונות המוזרים, כבר ביום הטיפול יוצא ממרפאת השיניים המטופל יחד עם מערכת שיניים חדשה ואסתטית, ומיד ירגיש בצורך לחייך ולאכול.
לסיכום, לא סתם השתלות שיניים ביום אחד הפכו לטרנד בשנים האחרונות – יחד עם מספר יתרונות לא מבוטל ותהליך קצר עם השקמה מינימלית. כיום, כולנו יודעות מהי ההשתלה היעילה והאפקטיבית ביותר עבורנו.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן