איך לבחור אקססוריז לניו בורן?

התינוק החדש נולד והבית כולו מלא בשמחה וצהלה. כולם רוצים להחזיק את התינוק החמוד, לשחק איתו עד בלי די וכמובן לדאוג לכל צרכיו. כי כשתינוק חדש נולד ומגיע לעולם, חשוב לקבל את פניו בכל האקססוריז המתאימים. ישנם אקססוריז ייחודיים וטובים המתאימים לניו בורן. תוכלו להפתיע את היולדת עם מתנה נהדרת או לרכוש לרך הנולד את האקססוריז המתאימים והייחודיים ביותר. כך או כך, אין דבר מהנה יותר מבחירת אקססוריז לתינוק שנולד רק עכשיו.

הכול נמצא בדברים הקטנים

אקססוריז לניו בורן הם אותם דברים קטנים אל משמעותיים שלא חשבנו עליהם, עד שבאמת גילינו שהתינוק זקוק לכם. אם מחפשים לתת ליולדת ולתינוקה מתנה מופלאה ונהדרת, לא צריך ללכת רחוק. אקססוריז לניו בורן הן המתנה שכל אחד שיש לו תינוק בבית ישמח לקבל. אז אם אתם מחפשים רעיונות למתנות, אלה כמה מבין הרעיונות הבולטים והמקוריים יותר:

  • שמיכה לתינוק – השמיכה נועדה לשמור על חום הגוף, וכאשר מדובר בתינוק קטן, עניין זה הוא חשוב וקריטי. השמיכה מתאימה לעונות קרות וגם לעונות מעבר או ללילות קרירים. היא מגיעה בצבעים עדינים כמו שמנת או צבע חול. אבל אם מחפשים משהו סולידי לתינוק, אפשר לבחור גם שמיכה בצבע שחור.
  • גרביים – מבין הפריטים החשובים יותר שצריכים להיות בארון של כל תינוק הם הגרביים. הגרביים שומרות על הרגליים הקטנות מפני הקור ומעניקות לתינוק את שיא הנוחות. הן עשויות מבד עדין ואוורירי, כך שהם נעימים למגע.
  • מוצצים – בראשית חייו זקוק התינוק למוצץ כדי להרגיש ביטחון רב יותר. המוצץ מרגיע וגם מסייע במקרים שבהם הוא מרגיש לחוץ או שצומחות לו השיניים, והחניכיים שלו מתחילות לגרד ולהציק. המוצצים מגיעים במגוון רחב של צבעים עדינים כמו כחול, בורדו, לבן או ורוד.
  • קייס מעוצב – קייס מעוצב הוא מה שהיולדת זקוקה לו כדי לטפל בתינוק. הקייס בעל המראה האופנתי עושה את כל ההבדל.  
  • בגדים לתינוק – חשוב לרכוש בגדים לתינוק בשלב קריטי כל כך בחיים. מבין סוגי הבגדים הנפוצים יותר הם חליפות לתינוקות העשויות מבדים עדינים ונעימים. החליפות הן למעשה אוברולים, בגד קטן אחד לגופו של התינוק. ניתן להלביש בו את התינוק במהירות ולצאת לטיול.
  • מסרק עדין העשוי מעץ – חשוב לדאוג למראה של של הרך הנולד, גם אם הוא הגיע לעולם לפני ימים אחדים. יש תינוקות הנולדים עם שיערות ולאחרים זה לוקח זמן עד שהשערות מתחילות לצמוח. מכל מקום, כדי לשמור על מראה חיצוני איכותי, כדאי בהחלט לתת ליולדת מסרק מעת במתנה. המסרק העדין מותאם לראשו של התינוק. ניתן לסרק את השיער הקצר בזהירות ובעדינות.

מתלבטים מה לקנות ליולדת הטרייה? מארז הוא הבחירה המושלמת

קיימים כל כך הרבה אביזרים איכותיים לתינוק, עד שפעמים רבות איננו יודעים באיזה אביזר כדאי לבחור. בדיוק בשביל זה אפשר לקנות מארז ליולדת הכולל את כל הפריטים הייחודיים והחשובים ביותר שהיולדת זקוקה להם. כך, מארז אחד כולל פריטים כמו שמיכת טטרה, אוברול העשוי מאה אחוז כותנה, קייס כאמל ומוצץ איכותי ומעוצב.

מתנות קטנות לאירועים המשמעותיים של החיים

ראינו כמה אקססוריז לניו בורן שאי אפשר בלעדיהם. מגפיים, מוצצים או אוברולים מתוקים הם רק חלק מבין המתנות האיכותיות יותר שניתן להעניק בעת הגעת הניובורן לעולם. אחד האירועים המשמעותיים ביותר הוא אירוע ברית מילה לבן ובריתה לבת. באירועים אלה מזמינים אולם גדול כדי לחגוג כמו שצריך, עם קייטרינג, מוזיקה טובה וגם קצת ריקודים. אם אתם רוצים להפוך לחלק מהחגיגה, אין כמו לקנות מתנה קטנה לרך הנולד ולהפתיע את כולם. כי לפעמים האקססוריז הקטן הוא בדיוק מה שצריך כדי להציל את המצב. לא פעם זה המוצץ שמצליח להרגיע את התינוק או השמיכה שהוא זקוק לה כי נהיה קצת קריר במהלך האירוע. זה לא משנה כל עוד אתם מעניקים את המתנה שלכם מתוך אהבה. כמובן, מתנות אקססוריז לתינוק מתאימות לאירועים אחרים, גם אם הם קטנים יותר. יש הורים שדווקא מעדיפים לערוך מסיבות קטנות בבית הפרטי, וכדי להפתיע אותם תוכלו להביא את המתנה הנהדרת.

איך יודעים למה זקוק התינוק?

בגלל המתנות הרבות והמגוונות המוצעות לתינוק, לא תמיד קל לבחור את המתנה הנכונה יותר. אם אתם קרובי משפחה של הנולד ויודעים למה הוא זקוק, הבחירה קלה יותר. אבל אם אתם חברים רחוקים או חברים מהעבודה בלתי רשמיים, ייתכן שתיתקלו בסימני שאלה ולא תוכלו להחליט בקלות מה לקנות. למרבה המזל, כל האקססוריז שימושיים כל כך שאתם יכולים ללכת על בטוח כאשר אתם רוכשים אותם. המוצץ חשוב כדי להרגיע את התינוק, השמיכה והגרביים שומרים על חום גוף תקין, האוברול הוא הבגד הראשון של התינוק והיד עוד נטויה. ואם רוצים ללכת על בטוח, מארז ליולדת הוא המתנה הטובה ביותר. מכל מקום, לא משנה מה תבחרו בסופו של דבר, העיקר גם איך תגישו את המתנה. אפשר לכתוב ברכה יפה או לעטוף את המתנה בעטיפה יפה ומקורית.

Hipster – המקום המושלם לקנות בו אקססוריז לניו בורן

מחפשים רעיונות יפים למתנה ליולדת? אתר Hipster  הוא המקום. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות איכותיות ולהזמין אותן מבלי שתצטרכו לצאת מהבית. האתר כולל תמונות איכותיות נאמנות למקור, וכן מידע חיוני כמו מידע על מידת האוברול לתינוק ובגדים אחרים. ניתן לגלוש בבטחה בחנות המקוונת ולהוסיף לעגלה את כל הפריטים הנחוצים. לאחר מכן, תוכלו לעבור לדף התשלום ולשלם בבטחה. המתנה תגיע במהירות ליעדה, כך שתפתיעו את היולדת ותעלו חיוך על הפנים. כי באתר Hipster תמצאו את כל מה שאתם צריכים להתפתחותו של התינוק מבחינת אקססוריז וכל הדברים הקטנים אך החשובים שכל תינוק היה שמח לקבל לו רק היה מבין את המתרחש סביבו.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן