רוצים לפנק את האורחים בהפקה שלכם? הזמינו להם את הפודטראק לאירועים של ראלי ארט

כל אירוע שאנחנו מבקשים לערוך, בין אם מדובר על אירוע לילדים או למבוגרים, יום כיף או יום הוקרה, אירוע שנערך בבוקר או בצהריים, לא יכול להיות שלם בלי שמוגש בו אוכל איכותי לאורחים. אם אנחנו רוצים שהם ייהנו מהאירוע ויזכרו אותו לטובה, אז חלק בלתי נפרד מההשקעה שלנו צריכה להיות בכל מה שקשור לתפריט המוגש לאורחים, הן מבחינת איכות והן מבחינת גיוון.

זה מה שעומד בבסיס הרעיון של פודטארק לאירועים אצל חברת ראלי ארט. החברה אשר מתמחה בארגון אירועים מסוגים שונים, בין אם מדובר בהפעלות בשטח, סדנאות ODT, טיולי איזי ריידר, משחקי פיינטבול ועוד שורה ארוכה של הפעלות המיועדות, כאמור, הן למבוגרים והן לילדים, הן במסגרת ימי גיבוש והן במסגרת ימי כיף, מציעה כעת גם אפשרות ליהנות מארוחה מיוחדת לפני ואחרי האירוע.

מה כולל השירות של חברת ראלי ארט?

השירות שחברת ראלי ארט מציעה ללקוחות שלה, כולל אפשרות ליהנות מארוחת שף VIP, על פי הזמנה, כאמור, לפני, אחרי ואפילו בזמן הפעילות. זאת כמובן בהתאם לסוג הפעילות ולרצון של מזמיני השירות.

שירות פודטארק כולל ארוחות בוקר, צהריים וערב, כך שלא משנה מתי הפעילות מתבצעת או מתי רוצים לארגן את הארוחה, ניתן להזמין שירות מותאם על פי השעה וכמובן שהתפריט עצמו יהיה מותאם לסוג הארוחה.

חשוב להבהיר, החברה מציעה מגוון תפריטים לבחירה, כאשר כל לקוח המזמין את השירות, יכול לבחור בתפריט הרלוונטי עבורו, בהתאם לתקציב שעומד לרשותו ובהתאם לסוג המשתתפים בפעילות ובארוחה.

השירות עצמו, כאמור, ניתן על ידי שף מקצועי ואנשי הצוות שלו שעמלים על הארוחה ומייצרים אותה מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר. כל התפריטים של החברה הם כשרים למהדרין, כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מהם ללא חשש.

הארוחות ניתנות במתחם מונטיפיורי, מתחם הנמצא בלב הפארק של מיני ישראל, מוקף במודלים מיניאטוריים ועצים ננסיים, המייצרים אווירה ייחודית ומרשימה, בכל שעה במהלך היום. זה מוסיף לתחושה המיוחדת של האירוע כולל ובפרט של הארוחה.

כיצד מזמינים שירות פודטארק?

כשאתם יוצרים קשר עם ראלי ארט על מנת לערוך אירוע או להזמין פעילות מסוימת, אתם יכולים להחליט האם ברצונכם להזמין לצד הפעילות גם שירות אוכל כפי שהחברה מציעה. החברה תספק לכם מידע רחב ומקיף אודות השירות, אודות התפריטים, וכן אודות אופי ההגשה לאורחים.

חשוב להבהיר מספר נקודות:

ראשית, השירות ניתן לקבוצות בסדרי גודל שונים. אפשר להזמין ארוחה לקבוצה מצומצמת של אורחים, וכן אפשר להזמין שירות עבור קבוצה של עשרות ומאות אורחים. כמובן שיש ליידע מראש את צוות החברה כמה אנשים אמורים להשתתף בפעילות וכמה אנשים אמורים ליהנות מהארוחה.

שנית, כפי שציינו, כל התפריטים כשרים למהדרין, כשרות בשרית. עם זאת, במידה ורוצים לספק מנות צמחוניות לאורחים מסוימים, ניתן להגיש בקשה ואכן השף ידאג שיהיו מנות מיוחדות עבורם.

 כמו כן, אפשר לבקש להכין מראש מנות מיוחדות, ספציפיות עבור משתתפים מסוימים, במידה ומעוניינים בכך.

שלישית, יש ליידע מראש את צוות המקום מתי בדיוק רוצים שהארוחה תהיה מוכנה ומתי רוצים שהאורחים יישבו לאכול. לפני, בזמן או אחרי הפעילות. לשם כך, יהיה נכון לתכנן מראש את כל הדברים בשביל שלא יווצר מצב שלוח הזמנים של האירוע לא יהיה מסודר בצורה נכונה.

ארבע, אפשר לבחור כיצד רוצים להגיש לאורחים את הארוחה. אפשר לסדר את הארוחה בשולחנות מסודרים בצורה יפה ומיוחדת, אך גם אפשר להציע להם את המנות השונות במזנון, כך שהם יוכלו לגשת ולקחת בעצמם את האוכל. מבחינת הכמויות, אין מה לדאוג, השף והצוות ידעו להכין כמות מספקת לכולם.

מתי זה יכול להתאים לכן?

פודטארק של ראלי ארט, יכול להתאים לכם לכל אירוע שאתם מבקשים לערוך במקום. לא משנה אם אתם מבקשים לערוך אירוע לעובדים או אירוע לתלמידים, אירוע ערב או בוקר, אירוע מיוחד ויוקרתי למנהלים או אירוע פשוט לקהל אחר. בכל מצב, בכל תנאי זה יכול להתאים לכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתכנן היטב את האירוע ולהחליט כיצד לשלב את הארוחה בתוכו. כך תוכלו לספק לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן, חוויה שהם לא ישכחו בחיים.

להזמנת הפודטראק לאירועים של ראלי ארט לחצו כאן

תמונה באדיבות ראלי ארט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן