פיתרון משכנתא למסורבי בנקים

המשכנתא היא אחת ההלוואות החשובות ביותר שניתן לקבל בתמורה לרכישת דירה. בימינו, כל אחד מאתנו רוצה למצוא את הפינה הפרטית שלו, וזה מתחיל ברכישת דירה. אבל לא תמיד קל לקבל משכנתא מהבנק. בנקים רבים רוצים לדעת שתצליחו להחזיר את המשכנתא בזמן אמת, ולכן הם עורכים בדיקות לעומק. ישנם אף מקרים שבהם הבנקים מסרבים לתת משכנתא, והאדם נשאר ללא פתרון לכאורה. אבל אם בודקים לעומק, מגלים שדווקא יש פתרון. יועץ משכנתאות מומלץ ואיכותי הוא האדם שיעזור לכם להתמודד עם המצב.  

מתי הבנק יכול לסרב לתת משכנתא?

קיימות סיבות רבות ומגוונות שבגינן הבנק עשוי לסרב לתת לכם משכנתא. אלה כמה מבין הסיבות הנפוצות יותר:

  • ביקשתם משכנתא באחוז מימון גבוה במיוחד, בעוד שהבנקים מסכימים לתת בדרך כלל רק עד 50% מגובה שווי הנכס.
  • סכום ההלוואה שביקשתם גבוה מדיי, והבנק מוכן לתת סכום נמוך בהרבה.
  • יש לכם היסטוריה קודמת עם הבנק וסווגתם כלקוחות בעייתיים. לדוגמה, היו לכם המחאות שחזרו, עיקולים, הוצאות לפועל ועוד.
  • לא הצלחתם להרשים את הבנק בנתונים שלכם כלקוחות (משכורת נמוכה, גיל צעיר ועוד).

אלה הסיבות העיקריות שבגינן הבנק עשוי לסרב לתת לכם משכנתא, אבל דעו שגם במצב זה אין צורך להתייאש. יועץ משכנתאות מומלץ הוא האדם שיש לפנות אליו כדי להשיג משכנתא למרות סירוב הבנק.

מיהו יועץ משכנתאות ואיך הוא יכול לעזור למסורבי בנקים?

יועץ משכנתאות כשמו כן הוא, הוא אדם המתמחה בכל הנושא של משכנתאות. יש לו ידע נרחב בתחום, הוא מכיר את התנאים שבהם הבנקים יכולים לסרב לתת לכם משכנתא, והוא יכול להשיג לכם משכנתא טובה ואיכותית גם אם הבנק סירב לעשות זאת. אם הבנק סירב להעניק לכם את המשכנתא המיוחלת, יועץ משכנתאות פרטי הוא התשובה. היועץ יבחן את הנתונים האישיים שלכם, ולאחר מכן יתאים לכם את המשכנתא הטובה ויספק פיתרון משכנתא למסורבי בנקים, גם אם הגופים הפיננסיים הגדולים סירבו לשתף אתכם פעולה.

איך בוחרים יועץ משכנתאות?

כדי להצליח להשיג את המשכנתא שתפתח לכם צוהר אל עולם חדש ובטוח יותר, יועץ משכנתאות הוא התשובה. אבל עליכם למצוא יועץ משכנתאות טוב כדי להשיג את המטרה שלכם. אז על מנת לבחור את יועץ המשכנתאות, יש צורך לשים לב לכמה דברים. ראשית, מומלץ למצוא יועץ שיש לו ניסיון רב בתחום. יועץ כזה מכיר את שוק המשכנתאות מקרוב ויש לו גם קשר עם הבנקים. הוא יודע היטב כיצד הבנקים מתנהלים ויכול לעזור לכם לנסח בקשה כדי לדרוש מהבנק את המשכנתא שלכם. שנית, כדאי לבדוק את עניין המחיר. כל יועץ משכנתאות מבקש שכר טרחה, אך חשוב לבדוק שאכן מדובר במחיר הוגן. לפיכך, כדאי לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק. שלישית, כדאי לחפש המלצות על יועץ משכנתאות. אם מדובר ביועץ משכנתאות טוב, רבים ישמחו להמליץ עליו. ולבסוף, כדאי להגיע לפגישה ראשונית עם היועץ כדי לבצע תיאום ציפיות ולראות אם יש ביניכם כימיה טובה. אחרי הכול, תצטרכו לעבוד לאורך זמן, וזאת על מנת להשיג את המשכנתא שאתם רוצים.

אם אתם מחפשים יועץ משכנתאות אשר יביא לכם את האור בקצה המנהרה, פוגל משכנתאות ופיננסים הוא הפתרון. זוהי חברת ייעוץ משכנתאות מקצועית ומנוסה המספקת פתרונות למסורבי משכנתא לצד פתרונות פיננסיים משוכללים. החברה מספקת פתרונות ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד ומציע לכל לקוח יחס אישי ופתרון המותאם רק לו.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן