דברים שצריך לבדוק לפניי רכישת טלוויזיה

עוד לפני תחילת משבר הקורונה, טלוויזיה איכותית היתה מוצר חובה בכל בית בישראל. אבל מאז בואם של הסגרים, הבידודים וההגבלה בפתיחת מקומות הפנאי והבידור – הפך המסך לכלי המרכזי בכל בית בין אם מדובר בלימודי בית הספר, הרצאות, עדכוני חדשות, צפייה בנטפליקס וכן הלאה וכן הלאה. הדבר החיובי במשבר הוא שהשפעתו על יצרניות הטלוויזיה הגדולות בעולם זניחה עד אפסית. אז מה נבחן ונקפיד לבדוק לפני שנכניס טלוויזיה חדשה לסלון ביתנו? ציינו עבורכם במאמר הבא מספר טיפים ונקודות שחשוב לדעת לפני רכישת המסך הבאה שלכם.
איכות

אחד הדברים החשובים ביותר בקרב צרכני המסכים הוא איכות התמונה המשודרת אליהם מהמסך, מהסיבה כי מבלים לא מעט מזמנם הפנוי בצפייה מולו במהלך היום. חשוב לציין כי רמת האיכות במסך הטלוויזיה לא רק משדרגת את חווית הצפייה אך כן גם מונעת עייפות של העיניים, ועייפות באופן כללי.
לפיכך חשוב להקפיד לשים לב לחדות הצבעים, איכות הרזולוציה ובהירות המסך. עם זאת, רמת הניגודיות חשובה לא פחות לאיכות הצפייה ובריאות העיניים. כאשר יחס הניגודיות במסך יעלה גבוה יותר – כך גם הצבעים המוקרנים במסך יותר בוהקים על פני המשטחים השחורים בתמונה. אי לכך, כשתגיעו לחנות לבחור מסך טלוויזיה טוב ואיכותי, חשוב שתבחרו במסך עם כמה שיותר נקודות הארה.
עיצוב
מסך הטלוויזיה מהווה חלק דומיננטי בסלון הבית של מרבית הבתים בארץ ישראל, ועל כן רובם הגדול עבר שדרוג משמעותי ברמת העיצוב על מנת שיוכלו להשתלב באסטיות בסלון הבית. בימים אלו רוב המסכים הם דקים עד מאוד וחלקם אף תומכים במצב אווירה, המעניק את האפשרות להצגת שומרי מסך כאשר אינו בשימוש. לצד עניין האסתטיות ניכר כי גודל המסך מהווה חלק משמעותי בעיצובו ולאופן השתלבותו בבית. חווית הצפייה האיכותית ביותר נוצרת כאשר המסך ממוקם במקום הנכון בסלון ביתכם.
חדות
במהלך השנים האחרונות המונח “טלוויזיה 4K” הפך סטנדרט, אך לאחרונה הופיע שחקן חדש במשחק המחזיק בטכנולוגיה חדשה ומתקדמת יותר – 8K. היתרונות של רזולוציית ה-8K דיי ברורים – למסכים הללו ישנם פי ארבעה בכמות הפיקסלים לעומת מסכים מקבילים להם ברזולוציית 4K. מדובר ברמת איכות וחדות הניכרת לעין, בייחוד כשמדובר במסכים הגדולים שבהם נוכל להדגים רזולוציות וחדות ראייה גבוהות מן הרגיל. על כן, על מנת ליהנות מרזולוציה ברמה הזו נצטרך לצפות בתכנים בהתאם, כאלה שהותאמו לצפייה במסך גדול וברזולוציה רחבה. ולמרות זאת, מרבית התכנים המשודרים כיום לא מצולמים ב-8K ואתם ודאי שואלים את עצמכם האם ניתן להנות מהם גם במסך עם כל כך הרבה פיקסלים. התשובה הפחות מעמיקה היא כן. על כן מומלץ לבחור בטלוויזיה בעלת מפרט טכני עוצמתי שמסוגל לזהות ולשדרג תכנים לרזולוציית 8K על מנת להנות מהתכנים באיכות הגבוהה ביותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן