7 דברים שחשוב לדעת לפני שעושים חומצה היאלורונית בשפתיים

רק לאחרונה המודעות להליך הפשוט הזה החלה לעלות. מי ידע שלא צריך ניתוח בשביל להשיג מראה זוהר ונחשק ללא התערבות פולשנית ותופעות לוואי מפחידות. כל מה שצריך זה חומר טבעי לשפתיים וזהו בדיוק תפקידה של החומצה היאלורונית שבה משתמשים לשם עיבוי ועיצוב מחדש של השפתיים. יש כמה מיתוסים שקשורים להליך זה והגיע הזמן לדבר על העובדות החשובות באמת.

הזרקת חומצה היאולורונית אינה ניתוח

אמנם, יש כאן מעורבות של מחט ולפעמים גם הרדמה מקומית, אולם לא מדובר בניתוח פלסטי שמשנה לתמיד את מראה השפתיים. מדובר שנקרא בקוסמטיקה רפואית הליך זעיר פולשני משום שמזריקים סדרה של זריקות בנקודות אסטרטגיות שחשובות לעיצוב מחדש, ויש אלחוש מקומי בצורת מריחת משחה או זריקת הרדמה מקומית, אולם אין כאן סכין מנתחים כלשהי.

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי לגוף

לכל מי שחוששת מפני הזרקת חומר לגופה חשוב לומר שלא מדובר בסיליקון.  לא מדובר חומר זר לגוף אלא חומר טבעי שהגוף מייצר בעצמו. מדובר במולקולת סוכר שהגוף מייצר יחד עם קולגן וליפידים והם האחראים על המראה הגמיש, המתוח והזוהר. חומצה היאלורונית קושרת את כל הלחות בתאי הגוף ו”מותחת” את העור וממלאת אותו. בגלל זה היא אידיאלית לתיקונים פלסטיים שונים. היא גם מתאימה משום כך משום שהיא נספגת בגוף לאט ויש לחדש את ההזרקה בכל תקופה.

למי טיפול כזה בשפתיים מתאים?

לא מעט אנשים אינם מרוצים ממראה השפתיים שלהם מסיבות שונות ולכן הליך זה מיועד בעיקר להם. הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים מתאימה גם לגברים וגם לנשים כאחד ולכן לכל אחד מהם מתאים הליך של הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים לפי מבנה הפנים שלו ולפי המראה הנחשק שהם רוצים להגיע לכך. ההליך מתאים לכל אחד מגיל 18 ומגיל 16 זה אפשרי רק באישור של ההורים ובליווי של אחד מהם לטיפול. חשוב לעשות את ההתאמה המדויקת בפגישת אבחון וייעוץ ותיאום ציפיות, כדי להבין בדיוק מה זה אומר ואיך זה עובד.

האם ההזרקה מחזיקה מעמד לנצח?

כאמור, הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים אינה ניתוח פלסטי ולכן אינה מחזיקה מעמד לנצח. לא מדובר בשינוי פרמננטי אלא מתחדש אחת לתקופה. זה קורה משום שההזרקה של החומר מחזיקה מעמד כחצי שנה, שבמהלכה החומצה נספגת לאט לאט בגוף כי היא חומר טבעי שהגוף מקבל וממזג לתוך שאר הפעילות הטבעית. זה מוזרק במקום שבו יש פעילות רבה מאוד, השפתיים, ולכן הספיגה היא מהירה יחסית לשאר חלקי הפנים שבהם מוזרקת חומצה כזאת.

כמה זה עולה ולמה ההבדל במחירים?

החומר נמצא בדרגות סמיכות שונות במזרקים של חברות ומותגים שונים. זאת אחת הסיבות לכך שהמחירים שונים ונעים מכ-800-1500 ₪ למזרק. כל מזרק יכול להספיק לכמה הזרקות וטיפולים, אבל זה כפוף לשינויים ולכמות החומר וסמיכותו שתרצו להזריק, ובכפוף להחלטת מי שמעצב לכם את השפתיים לצורה שמתאימה לכם.

האם יש סיבוכים ותופעות לוואי?

מכיוון שחומר זה הוא טבעי הוא לא אמור ולא מעורר תופעות לוואי שונות. זהו חומר איכותי שהגוף מקבל והסיבוכים נדירים מאוד. ההזרקה עצמה בנקודות שונות יכולה לעורר מעט נפיחות ואדמומית במקום ההזרקה, אולם זוהי תופעה צפויה ברוב המקרים שאינה נשארת יותר מכמה שעות או ימים ומיד אחר כך שוככת וחוזרת למצב הנורמלי.

בתוך כמה זמן רואים את השינוי?

לאחר הזרקת חומצה היאלורונית לשפתיים רואים את השינוי מיד. השינוי ניכר מיד עם ההזרקה אבל במהלך הימים הקרובים שלאחר מכן החומר “מתיישב” טוב יותר ובכך גם משתלב היטב בשפתיים ומשנה את הצורה למראה שבאמת רציתם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן