נזילה במסעדה: איך מזהים ומה עושים?

נזילות יכולות לקרות בכל מקום ולא רק בבית הפרטי שלכם אלא גם במפעל, במשרד ובעסק. אם יש נזילה במסעדה, ההשלכות שלה יכולות להיות הרבה יותר חמורות מההשלכות אצלכם בבית וזה בדיוק הזמן להסביר מדוע. במאמר זה נסביר מה אפשר לעשות במקרים אלו ולמי צריך לפנות לפתרון הבעיה.

איפה ייתכנו נזילות במסעדות?

נזילות במסעדה יכולות לקרות בכל מקום שעובר הצינור וזה למעשה אומר בעיקר במטבח או בשירותים. למעשה, הצנרת שיכולה לסבול מבעיה של פיצוץ חזק או נזילה היא גם צנרת הניקוז וגם צנרת המים, כאשר כל בעל מסעדה יקווה שהנזילה לא תפגע לו יותר מידי בעסקים. חשוב לזכור שהנזילה יכולה להשבית את המקום. הפתרון לבעיה הוא לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית. הטיפול של מאתר הנזילות לא תמיד יוכל להתבצע כאשר יש אנשים או רהיטים במקום וזה יכול להיות בעייתי אם המסעדה לא תפעל כמה ימים, בשל ההפסד הכספי הרב שצפוי לה. 

איך נזהה נזילה במסעדה?

איתור נזילות יכול להתבצע רק על ידי מאתר נזילות מוסמך המשתמש במצלמה טרמית לאיתור הנזילה. זיהוי הנזילה שלא באופן מדויק יכול להתבצע גם באופן עצמאי לחלוטין. זיהוי הנזילה יכול להתבצע בעיקר כי הנזילה גורמת לסימנים מאוד משמעותיים ובולטים כמו למשל צבע שיכול לדהות מהקיר, קיר מתקלף וכן הלאה. חשוב לזכור שהנזילה לא תמיד תהיה באותו האזור בו יש את הסימנים כיוון שהסימנים יופיעו היכן שמים נאגרים וזה עניין שונה לגמרי. חשוב לזכור כי הנזילה יכולה להיות הרבה יותר משמעותית ממה שנדמה אפילו אם הסימן קטן מאוד. הזיהוי יכול להיות גם לפי סימני העובש שיכולים להיות במקום, יחד עם ריח חזק ועל כן, ברגע שמזהים אחד מהסימנים חשוב לבצע לאיש מקצוע המתמחה באיתור נזילות במצלמה טרמית.

מי יכול לפתור את המצב?

רק מאתר נזילות מוסמך יכול לפתור את המצב. הוא לא רק יאתר את הנזילה בצורה מדויקת, הוא גם יכול לאתר את הנזילה על ידי מגוון רחב של אביזרים שיש לו, כמו למשל מצלמת סיב אופטי  ומצלמה תרמית בלי צורך לקדוח בקיר. יש אפשרות לספק מגוון רחב של פתרונות לנזילות מסוג זה כאשר הפתרונות כיום יכולים להינתן בלי צורך לעצור את העבודה השוטפת במסעדה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן