מנגליסט גרילמן לשדרוג העל האש הבא שלך

הנה הגיע הרגע לעוד על האש באוויר הפתוח. בישראל, צלייה על גחלים היא הרבה יותר מטכניקת בישול טעימה, מדובר בספורט לאומי. בכל בית רובץ לו בפינה המנגל הביתי ולכל מנגל – המנגליסט שלו. כולנו נוהגים להעיד על עצמנו כגרילמנים לתפארת ומנצחים על הנפנף בכל אירוע משפחתי או עם חברים. עם זאת, גם למנגליסט הראשי של המשפחה מגיע לנוח לפעמים. לאירועים מיוחדים באמת וכשמתחשק לנו לחוות אירוע גריל בסטנדרטים הגבוהים ביותר, שווה לבחון מקרוב את מה שנוכל לקבל מגרילמן מקצועי.

מה מציע מנגליסט גרילמן?

תרבות הבשר בישראל התפתחה באופן דרמטי בעשורים האחרונים. את המנות הסטנדרטיות שכולנו כבר מכירים כמו אנטריקוט וסינטה מחליפים היום נתחים יוצאי דופן עם טעם ייחודי ומרקם שעוד לא יצא לנו לחוות. שיגעון הבשר מקבל היום תחייה מחודשת וחובבים רבים רוכשים שלל מיומנויות, מיישון ועישון הבשר ועד להיכרות עם סוגי בשר חדשים. לקראת חגיגת הבשרים הבאה שלך, למה לא לגייס לצידך איש מקצוע בעל עשורים של ניסיון בתחום הבשר שיספק לך ולאורחים חוויה באמת בלתי נשכחת?

בין אם מדובר ביום הולדת מיוחד, מסיבת רווקים או אפילו הפקת יום העצמאות משפחתית שהחלטת לקחת עד הסוף, גרילמן שמלווה אותך לאורך האירוע יכול להפוך עוד מנגל לפסטיבל קולינרי יוצא דופן. בין אם מתחשק לך סדנת קבבים או להכיר מקרוב נתחים ייחודיים, זו ההזדמנות שלך להעניק לכל חובבי הבשר משהו שלא רואים כל יום.

מתאים גם לצמחונים וטבעונים

הבשר הוא כבר מזמן לא הכוכב הבלעדי על המנגל. היום, כשגל הצמחונות והטבעונות רחב מאי פעם, אנו לומדים עד כמה מזון צמחוני יכול להיות תענוג מופלא לא פחות כשהוא מונח על גחלים. כדי להבטיח שכל האורחים שלך ייהנו, ניתן להרחיב את התפריט ולהכין עבורם מגוון מרגש של מנות לצלייה על הגריל ללא רכיבים מן החי. משיפודי ירקות ועד לסטייק טופו מתובל היטב ועסיסי, דבר אחד בטוח – מאירוע כזה אף אחד לא אמור לצאת רעב.

מה כולל שירות מנגליסט גרילמן?

אנחנו מזמינים אותך ליום שכולו טעם, הנאה, לימוד והאנשים שהכי חשובים לך. את הבילוי המשותף שלנו נתחיל בהכנת פוקאצ’ות טריות, פריכות וחמות עם מגוון סלטים ומתבלים שיפתחו לנו את התיאבון. יחד עם הפוקאצ’ות יוגשו מגוון פתיחות שוות ומקוריות. אחרי ההכנה, נתחיל בהפקה האמיתית. לאחר הצתת המנגל, יעלו עליו כל המנות שהגדרנו מראש בתפריט מותאם אישית שנתכנן יחד. ממגוון נתחי בקר ועד לעופות, דגים ומנות טבעוניות, נתחיל בהכנת מנות החלומות שלך על הגריל. ניתן להתאים את התפריט לכל העדפה או צרכים מיוחדים. בין אם נדרש לך מנגל כשר למהדרין או אם סתם מתחשק לך לטעום נתח ספציפי, אין גבול למה שנוכל ליצור יחד.

מקסימום טעם במינימום מאמץ

מגיע גם לך לבלות ולהתענג באירועים שלך. במקום להזיע מעל המנגל, צוות מקצועי ילווה אותך וידאג לכל ההכנות. מהקניות וההכנות ועד לנפנופים והפינויים, אנו מציעים את הפתרון המקיף והשלם למנגל הבא שלך. זו ההזדמנות שלך להגשים עוד היום חלומות עבורך ועבור כל היקרים לך.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן