איפה אפשר לקנות ארנק לגבר?

ארנק, בן הלוויה הקבועה שלנו לכל מקום שנלך… הוא שומר על כמה מהדברים היקרים לנו מכל.

​​בעוד שאביזרים נלווים מסוימים הם אופציונליים בלבד להרבה גברים, ארנקים הם פריט חובה עבור כולם.

מעבר להיותו מייצג ישיר וחשוב של הסגנון האישי שלך, ארנקים הם פשוט האביזרים השימושיים ביותר בחיי היום יום. הם שומרים בצורה נוחה מזומנים, כרטיסים ופריטים קטנים אחרים במקום אחד וקומפקטי בכיס שלך.

ארנק לגבר הוא מסוג הדברים שיש לרוב רק אחד בכל רגע נתון. אז לא תרצו שיהיה לכם ארנק איכותי שמתאים בדיוק לכם ולכיס שלכם? אצלנו בלה בורסה תמצאו מבחר ארנקים איכותיים ומעוצבים מחומרים שונים ובגדלים שונים, כולם בעיצוב מקורי וייחודי שלנו.

מי אנחנו?

חברת לה בורסה פועלת מעל 15 שנה. אנו מותג עצמאי המעצב, מפתח ומייצר תיקים, מזוודות וארנקים חדשניים ואכותיים. אנו עובדים עם המפעלים הטובים ביותר, עם חומרי הגלם האכותיים ביותר ומייצרים מוצרי אפנה שמתאימים בדיוק לצרכי הלקוחות שלנו.

עם סניפים בירושלים ובבני ברק, שיווק ארצי למספר חנויות נבחרות וחנות אונליין נוחה, יש לנו כבר אין ספור לקוחות מרוצים שנהנים מהמוצרים הייחודיים שלנו.

איזה ארנק לבחור?

לאורך השנים ככל שהצרכים שלנו השתנו והחברות שלנו השתכללו יותר, כך הארנקים התפתחו בהתאם. עם השינוי בצרכים שלנו, גם הארנק השתנה.

אנו בלה בורסה דוגלים בלהתפתח, ולהשתפר לפי דרישות השוק והלקוחות שלנו ודואגים להכניס שיפורים, סגנונות ואפשרויות חדשות בארנקים שלנו, כאל המתאימים לדרישות ולצרכים המודרניים.

ארנקים מגיעים בגדלים, צבעים וחומרים רבים ושונים, אבל הגורם החשוב ביותר בבחירת ארנק צריך תמיד להיות איכות. ארנק איכותי יכול להחזיק מעמד שנים רבות – ולא תצטרך לנקוט בצעדים נוספים כדי לגרום לו להחזיק מעמד לאורך זמן.

צילום- יח”צ

הגודל כן קובע

בין אם אתם אנשי עסקים שתמיד צריכים מזומן, מספר כרטיסי אשראי ואחרים וכמה כרטיסי ביקור תמיד בהישג יד או אם אתם לא אוהבים להרגיש את הארנק בכיס וכרטיס אחד או שניים מספיקים לכם, יש לנו בלה בורסה את הגודל המושלם לצרכים שלכם!

הארנק הענק שלנו יכול להכיל המון. עם אין ספור תאי אחסון לכרטיסים, תאים עליונים מרווחים לשטרות ומסמכים ותא תיקתק לכסף קטן, לא יחסר לגם מקום.

בארנקים הבינוניים תמצאו גם כן לא מעט מקום. תאי כרטיסים רבים, חלקם שקופים וגם תא תיקתק לכסף קטן. אך מידותיו קטנות יותר מהארנק הענק והוא פחות מורגש בכיס.

הארנקים הקטנים מיועדים למי שלא אוהב להרגיש את הארנק בכיס בכלל ולא צריך המון מקום אכסון בארנק. הם דקים, קומפקטיים ומאוד נוחים לשימוש.

חומרים אכותיים שמחזיקים לאורך זמן

אנו בלה בורסה מאמינים ודוגלים באיכות. לכן אנו עובדים אך ורק עם חומרי הגלם המשובחים ביותר!

בין אם תבחרו בעור הברידג׳ עם מראה מבריק ייחודי, בעור הנאפה המחוספס, האיכותי והמוכר או שתלכו על הקולקציה המיוחדת והטבעונית שלנו מעור סקאי. אנו מתחייבים לחומרי הגלם הטובים ביותר וכאלה שיחזיקו מעמד לאורך שנים.

קרדיו צילום- יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן