מה זה מראה עשוי מדי? ד”ר קרמר עונה

בעת ביצוע הליך של טיפול אסתטי, מבוצעת למעשה פעולה היוצרת שינוי מראה באופן שהוא חיצוני לגוף, בין אם על ידי שינוי מבנה האף, הזרקת חומר לפני המטופל לשם יצירת מראה צעיר יותר ושלל הליכים נוספים המבוצעים דרך קבע במרפאות האסתטיקה. בעת ביצוע טיפול אסתטי, חשוב שהתוצאה לא תהיה עשויה מדי ושבעקבותיה יקבלו פני המטופל מראה המשדר חוסר טבעיות מוגזם.

טיפולים אסתטיים  – למי זה מיועד

טיפולים אסתטיים מיועדים לכל מי שמעוניין לשפר את המראה שלו. ההליך הכרוך בטיפול בבקשת המטופל לשיפור המראה, עשוי לכלול מעורבות כירורגית. עם זאת, קיימים כיום פתרונות אשר כרוכים בביצוע הליכים שאינם פולשניים ואף ללא הרדמה.

מעבר מהליכים כירורגיים להליכים פחות פולשניים

מטופל אשר מעוניין בהצערת מראה הפנים שלו, יכול היה לעשות זאת בעבר באמצעות ניתוח כירורגי שכלל מתיחה של העור או הרמת עפעפיים. כיום, קיימות מגוון דרכים לטיפול בהתבגרות עור הפנים וזאת בצורה מתונה יותר ולאו דווקא פולשנית כבעבר.  ד”ר איל קרמר, מנהלן המקצועי של מרפאות ביוטי קליניק הוא רופא עתיר ניסיון אשר מתמחה בביצוע הליכים מסוג זה.

הבנת מטרת הפניה של הלקוח לקבלת טיפולים אסתטיים

בטרם פנייה לביצוע טיפול אסתטי כזה או אחר, חשוב לבצע בדיקה מעמיקה מול המטופל, אודות השאלה מהי המטרה אשר בגינה מתבקש הטיפול האסתטי. על פי ד”ר איל קרמר, מדובר בהליך בלתי נפרד מהטיפול האסתטי.

אין מדובר בסדרת שאלות לקוניות המופנות אל המטופל כחלק מהליך פורמלי. מדובר בהליך תשאול עמוק ויסודי אודות רצון המטופל, שנועד לשקף עבורו ועבור המרפאה את הצרכים הטיפוליים שלו באופן הברור ביותר.

טיפול בשיטת C Lift

ייחודיות הטיפול הניתן על ידי מרפאות ביוטי קליניק הוא בכך שהטיפול מתמקד בגורם ליצירת מראה מבוגר ולא בקמט שהוא התוצר של אותו גורם. שיטה זו נקראת C Lift. על ידי בחינה מעמיקה של עור הפנים, תוך הבנת הגורמים להזדקנות העור, ניתן לטפל בהם ולהעניק לעור טיפול שאינו מבוסס על טשטוש מלאכותי של הזדקנות העור, אלא האטה של תהליך ההזדקנות.

נקודת המוצא היא בהבנה כי מראה הפנים משתנה בעקבות הליכים של ספיגת עצם לצד ספיגת רקמה רכה. בעקבות הליכים טבעיים אלו, עור הפנים הולך וצובר מראה בוגר באופן הדרגתי. אותם תהליכי ספיגה גורמים לפנים להיראות עייפות, מקומטות, נטולות ברק וחסרות נפח. טיפול בגורמים למאפייני זקנה אלו, הוא מטרת שיטת ה- C Lift אותה פיתח ד”ר איל קרמר.

טיפול אסתטי אינו מחייב יצירת מראה מוגזם ומנופח

באמצעות שיטת C Lift, מותאם ללקוח טיפול אשר מצד אחד משיג את השיפור במראה ומהצד השני, לא נוקט בשימוש מופרז בכלים אשר מצויים בארגז הכלים המגוון של מרפאות ביוטי קליניק. זאת בשונה מטיפולים אסתטיים אשר מתמקדים בקמט עצמו ופועלים על מנת לטשטש אותו באופן מקומי ובצורה שהיא אגרסיבית.

התוצאה של טיפול אגרסיבי, בשונה משיטת ה- C Lift, היא של מראה נטול הבעה, מבריק יתר על המידה ולא טבעי באופן מוגזם. תוצאה זו, על פי ד”ר איל קרמר, היא של מראה עשוי מדי אשר משיג תוצאה הפוכה מזו שאליה כיוון המטופל.

לבחור את הטיפול הנכון

כחלק מהאבחון המאפיין את שיטת ה- C Lift, כל מטופל זוכה להתאמת אופן הטיפול הכוללים את סוג החומרים המתאימים עבורו בהתאם למרכיבי ההתבגרות הייחודיים לו. בשלב הבא, ייבנה עבורו הליך טיפולי הכולל במידת הצורך שימוש בלייזר והזרקות בשיטה ייחודית, על פי כלים שפיתח ד”ר איל קרמר.

מגוון טיפולים לנשים ולגברים

כיום, עולם הטיפולים האסתטיים מציע מגוון רחב של טיפולים המתאימים הן לנשים והן לגברים. זאת, בין אם מדובר בהזרקת חומצה לשכבת העור לצורך קבלת מראה צעיר יותר, טיפול באקנה, שיפור צלקות ושלל טיפולים נוספים.

קבלת טיפול על ידי רופאים מנוסים ומקצועיים

ביוטי קליניק מספקת שירותי רפואה אסתטית באמצעות הרופאים הטובים בתחום. ד”ר איל קרמר הוא רופא מנוסה ועתיר ניסיון המשמש כמנהלן המקצועי של מרפאות ביוטי קליניק ומוביל יחד עם צוות הרופאים המעולה של החברה, את הטיפול בשיטת C Lift, בהתאם למרכיבי ההתבגרות של כל מטופל.

לטפל בפגעי הזמן ולהיראות מעולה

טיפול אסתטי נכון כפי שמוצע על ידי מרפאות ביוטי קלניק, מאפשר התמודדות יסודית עם פגעי הזמן, עוזר למטופל לזכות במראה צעיר וחיוני ודואג כי מראה הפנים לאחר הטיפול לא יהיה עשוי מדי. זאת, כחלק מתפיסה טיפולית ארוכת טווח ביחס לרכיבי הפנים אשר גורמים למראה בוגר ועייף.

טיפולים אסתטיים – טיפול מוצלח לא מחייב יצירת מראה עשוי ולא טבעי

מרפאות ביוטי קליניק, בניהולו המקצועי של ד”ר איל קרמר, מאפשרות לכל מטופל לבחון בשלב ראשון את הצורך הטיפולי האמיתי מאחורי רצונו בטיפול אסתטי. המטופל יאובחן באופן מקצועי ויסודי ויאותרו מרכיבי ההתבגרות שלו לצורך התאמה וביצוע של אחד מהטיפולים המתקדמים הכלולים בסל הטיפולים אותם מבצעים רופאי ביוטי קליניק.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן