פרי פייד – לשלם מראש ולשלוט בהוצאות

איך אפשר לשלוט בהוצאות הסלולר באופן חכם ויעיל יותר? תכירו, תכנית פריפייד– מדובר בשירות תקשורת סלולרית המספק שירותים של שיחות, הודעות ושירותי אינטרנט לאחר תשלום שבוצע מראש על ידי הלקוח. כך, שירותים אלו מוצעים לרוב על ידי ספקי התקשורת הסלולרית, לצד שירותי ‘פוסטפייד’ שמשמעותם, תשלום שמתבצע לאחר שימוש ובהתבסס על אופן ותדירות השימוש.

מהם היתרונות של פרי פייד

זה אולי נשמע כמו כאב ראש לשלם את הכל מראש, אבל למען האמת תוכניות פריפייד טומנות לא מעט יתרונות לעומת האופציות האחרות הקיימות. למשל:

  • עלויות נמוכות – תוכניות אלו מוצעות במחירים זולים ונגישים יותר מאשר החלופות.
  • שליטה בהוצאות – כשאנו מבצעים את התשלום לאחר שימוש, המשמעות היא שהעלות תהיה בהתאם לאופן ותדירות השימוש שלנו כך שחוסר תשומת לב עלול להביא לחוסר שליטה, והוצאות גדולות. ברגע שאנו משלמים מראש אנחנו בעצם מגבילים את עצמנו לשימוש מותאם תשלום.
  • גם בחו”ל – לא כולם מעוניינים לקנות כרטיס סים כשהם טסים לחו”ל, בעיקר אם מדובר בסך הכל בגיחה קצרה לסוף השבוע באחת הבירות הקרובות באירופה הקרירה. אופציית הפרי פייד עונה באופן מושלם על הצורך לשמור על קשר מידי פעם, או להפעיל את אופציית המפות במקומות שבהם אין רשת וויי-פיי.
  • הורים לילדים – הילדים כיום יודעים לדרוש, והם עושים זאת בגיל מוקדם או לפחות ברגע שהילד הראשון מגיע לכיתה עם מכשיר נייד חדש. פתאום, כולם רוצים. הבעיה היא שהמכשירים הסלולריים ממכרים, והדבר כאמור עלול להסיח את דעת הילדים מהלימודים. למרבה המזל, תוכניות הפרי פייד מאפשרות להורים לשלוט על הוצאות הסלולר של הילדים (שנופלות עליהם כמובן), ועל הדרך גם ללמד אותם איפוק והבנה של הוצאות כספיות.

איך בעצם זה עובד?

ובכן, פריפיידמציעה כמה שיטות תשלום; כרטיס אשראי או חיוג, משיכה ישירה מחשבון הבנק, או ישירות למספר הטלפון באמצעות הטענה באחת החנויות המיועדות לכך. בעבר, היו גם חנויות שהציעו כרטיסי גירוד ובהם קוד אישי אותו יש להכניס למכשיר הנייד. 

דרך הספקיות הגדולות

גם ספקי האינטרנט כיום הבינו את היתרונות הנפלאים של פריפיידומציעים תוכניות מעולות, נגישות ומתקדמות הרבה יותר מבעבר. את התשלום ניתן לבצע ישירות דרך הספק לאחר בחירת החבילה הרצויה, לברר יתרה ואף לחדש אותה באמצעות האפליקציה, האתר או מספר הטלפון של הספק. ללקוחות הספקים ניתנים בדרך כלל מחירים משתלמים אפילו יותר, כחלק מחבילה גדולה יותר שהם צורכים.

אם כן, כל מה שנותר זה בעצם למצוא את הספק הטוב והנכון ביותר, בהתאם לצרכים והדרישות שלכם. מי יודע, אולי על הדרך תמצאו את ספק האינטרנט החדש שלכם שיעניק לכם את סל השירותים המדויק שמקיף את כל הצרכים שלכם – בבית, במשרד ואפילו בחו”ל?

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן