כל היתרונות של צביעת דירה שיגרמו לכם להרים את הרולר

מתלבטים אם לצבוע את הבית? חוששים לעשות את זה לבד? אספנו טיפים ודגשים לצביעת דירות יחד עם יוסי סילבס – צבעי מקצועי שצבע מאות דירות מסוגים שונים.

מתי וכיצד לצבוע את הבית?

ישראלים אוהבים לצבוע את הבית ויש כאלה שעושים את זה אפילו כל שנה… לדעתנו זה קצת מוגזם או מעיד על צביעה לקויה מפני שאם צובעים את הבית כמו שמתבקש, אין סיבה לעשות את זה לעתים תכופות כל כך.

בחרו צבע אקרילי מעולה והקפידו לתקן את הקירות ולצבוע בשתי שכבות וב99% מהמקרים, הקירות יראו חדשים גם אחרי שנה וגם אחרי שנתיים.

לצביעת דירה יש הרבה מאוד יתרונות ובכלל זה:

יחס עלות מול תמורה הטוב ביותר

צביעת דירה היא מקרה קלאסי שבו אתם משקיעים מעט ומקבלים הרבה (מאוד). העלות של צביעת דירה אינה גבוהה ואם תעשו את זה בעצמכם, מדובר בכמה מאות שקלים. התמורה לעומת זאת מאוד גבוהה ומעניקה לכם בית רענן ומחודש.

אתם מרימים את האנרגיות

אין ספק שבית עם קירות דהויים הוא בית עם אנרגיות לא טובות, יוקרתי ומעוצב ככל שיהיה. כשאתם צובעים את הבית אתם מחזירים לו את הברק שכל כך חסר לו, מאירים אותו ומרימים את האנרגיות. צביעת הבית תדחוף אתכם לעצב אותו ולרהט אותו מחדש ולהחזיר לו את האנרגיות הטובות שכל כך היו חסרות לו. תוכלו לתלות תמונות חדשות, להניח שטיחים, אדניות עם עציצים וכל אלמנט אחר שהצביעה של הבית לגרום לכם להוסיף לבית.

אתם הופכים את הבית למבוקש

אם אתם רוצים למכור את הבית או להשכיר אותו ולא כל כך מצליחים, יש מצב שצביעה שלו תסייע לכם לקדם את העניינים. זה לא משנה כמה הבית שלכם יהיה גדול וכמה תתחייבו בפני שלקוחות שלכם שתמסרו להם בית צבוע, אם הרושם הראשוני על הבית לא טוב סביר להניח שיש לכם מאד קשה למכור או להשכיר אותו.

חוויה כיפית עם המשפחה

זה אמנם ישמע לכם קצת מוזר, אבל צביעת דירה יכולה בהחלט להיות חוויה כיפית עבור המשפחה שלכם, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים. תוכלו לבצע את המשימות העיקריות והמורכבות יותר ולתת לילדים שלכם לבצע את כל ההשלמות, התיקונים, הניקיון ועוד. לא רק שזה יסייע לכם לסיים את הצביעה מהר יותר, כך אתם תגרמו להם גם להרגיש יותר מחוברים לעשייה ולצבור ביטחון עצמי שאולי היה חסר להם במקצת. וחוץ מזה, מי לא מחפש תעסוקה לילדים? צביעת דירה יכולה להיות תעסוקה מעולה עבורם ועבורכם.

כך תצבעו את הבית במקצועיות

בשלב הראשון אנחנו ממליצים לכם לפנות את החדרים או לפחות להרחיק את כל הריהוט מהקיר ולכסות אותו בשמיכה או בניילון על מנת שלא יוכתם מהצבע. כמו כן תורידו את כל התמונות מהקיר והזיזו כל חפץ שיכול להפריע או להתלכלך.

אתם צריכים לבצע הכנה מקדימה של הקירות לפני הצביעה. יש למלא את החורים והסדקים שבקיר באמצעות שפכטל ולשייף את התיקונים כשהשפכטל מתייבש. יש לחזור על הפעולה הזאת ככל שנדרש מפני שהשפכטל נוטה להתכווץ.

לאחר מכן כשצובעים צבע אקרילי על סיד, יש לצבוע את הקיר באמצעות צבע מקשר שהתפקיד שלו הוא לשפר את האחיזה של הצבע החדש לקיר. רק לאחר מכן תוכלו להתחיל לצבוע את הקיר בשכבה ראשונה, להמתין לייבוש מלא וליישם שכבה שנייה.

לסיכום, אין ספק שלצביעת בית יש מגוון רחב של יתרונות ואם רק תשכילו ליישם אותה לפי הטיפים שהבאנו במאמר זה, אנחנו בטוחים שתגיעו לתוצאות מושלמות ושהבית שלכם יחזור לנצנץ.

תמונה מאתר 123rf

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן