יישור שיניים – טיפול מותאם אישית לכל אחד ואחת

המראה החיצוני של חלל הפה והשיניים הוא הרושם הראשוני שאנחנו מייצרים לנקודה חיוך עם שיניים ישרות ומלאות והוא חיוך שמח, והוא נתפס בעיני רבים בתור החלום האולטימטיבי. לפיכך, עם השיניים שלכם לא היו ישרות עד היום, אתם בהחלט רוצים ויכולים למצוא לעצמכם רופא שיניים מקצועי אשר יעזור לכם לתכנן את תהליך יישור השיניים שאתם מעוניינים לעבור. היום יותר מאי פעם ישנן טכנולוגיות מתקדמות מאוד שמאפשרות יישור שיניים שנראה כמה שיותר טבעי, ועל כן אתם לא חייבים לשבור את הראש בשביל להרגיש יפים מול המראה, אלה פשוט לעבוד עם רופא שיניים מקצועי ומיומן, שיכול לבנות תוכנית יישור שיניים אופטימלית לצרכים המיוחדים של מבנה השן שלכם.

איך נראה תהליך יישור שיניים מקצועי?

תהליך יישור שיניים מקצועי מתבסס על ארבעה שלבים מרכזיים שאותם אתם רוצים להכיר לפני שאתם מתחילים לעבוד עם רופא מקצועי. והשלבים הם:

  1. הבנת הצורך – הן על ידי בדיקה שגרתית והן על ידי החלטה שלכם, צריך להבין שיש לכם צורך לעבור יישור שיניים ורק לאחר מכן להתחיל לפנות לעזרתו של רופא מומחה בתחום זה.
  2. בדיקה מעמיקה – על בסיס הסתכלות על חלל הפנים אפשר לקבל תמונה בסיסית פשוטה. אך כדי לבנות תוכנית טיפולים, אתם תדרשו לעבור לא מעט בדיקות, כמו למשל סדרת צילומים מקיפה, כדי שהרופא יוכל לראות את מבנה הפה שלכם ובהתאמה להחליט איזה סוג של טיפול יכול להתאים לכם.
  3. יצירת תבניות – לעיתים, במקרים מסובכים ממש, יהיה צורך לייצר תבניות שיניים מדויקות או הדמיות שעוזרות להתאים כלים מקצועיים. וזה תהליך שלוקח זמן והוא מקדים לשלב היישור עצמו.
  4. תהליך היישור – ברגע שמתקינים את הכלים ליישור, הרופא יבצע מעקב מקצועי על בסיס תהליך ההתקדמות שלכם ועל בסיס המצב של השיניים, כך שאתם צריכים להיות כל הזמן בתשומת לב לשינוים או לכאבים לא צפויים ואם יש צורך, לקבוע פגישה עם הרופא כדי לטפל בבעיות ולשמור על קצב הטיפול הדרוש לכם.

כל מה שאתם צריכים לקבל מבחינה רפואית, תחת קורת גג אחת ‏היופי של מרפאות שיניים מודרניות הוא היכולת לייצר תהליכי יישור שיניים מורכבים מאוד תחת קורת גג אחת. רופא שיניים שבונה בשבילכם את תוכנית הטיפולים והוא האיש החשוב ביותר בתהליך. אך יחד עם זאת, הוא גם נעזר בצוות מקצועי שנמצא במרפאה. המטרה שלכם היא לקבל את כל השירותים מאותו צוות, וכך להגיע למצב שבו אתם כל הזמן נמצאים תחת מעקב של צוות מקצועי ומסוגלים לאפשר לעצמכם לקבל את התשובות לכל השאלות ואת הטיפול ברמה הכי גבוהה שיש. מכאן ואילך, יהיה הרבה יותר קל להבטיח שבסופו של יום יהיה לכם חיוך מושלם עם שיניים ישרות ומהממות

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
ד"ר ותד

טיפול במרפאה הנכונה מביא לתוצאות מעולות בסוף התהליך

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן