חופשה מפנקת בטופ של חיפה – מגלים את מיראבל פלאזה חיפה

ברוכים הבאים לחיפה – הכוכבת של הצפון המשתרעת בין ההר לים. העיר הקסומה מציעה הנאות בשלל סגנונות: חופים מרהיבים, פארקים מטופחים, מוזיאונים מרתקים, מסלולי טיול חווייתיים, מרכזי שופינג ושלל בילויים עד השעות הקטנות של הלילה.
רוצים לנפוש במלונות בחיפה? מלון מיראבל פלאזה חיפה הוא המקום האולטימטיבי עבורכם למקסם את הפאן שלכם בעיר ולהתענג על חוויית אירוח בסטנדרט בינלאומי בפריים לוקיישן.
המלון ממוקם באזור סופר מבוקש ויוקרתי שנחשב להיילייט של חיפה – במרכז הכרמל, נושק לטיילת לואי, בקצה של הגנים הבהאים, מרחק נגיעה מהמסעדות, בתי הקפה, הברים והחנויות במקום ממנו קל ונוח לנוע ברחבי העיר ולגלות תוך כדי תנועה את נפלאותיה של חיפה והסביבה הצפונית.
הבחירה הנכונה לחופשה מוצלחת
מיראבל פלאזה הוא מלון בבעלות קבוצת מנו הולידייס מקבוצת מנו ספנות ובניהולה המקצועי של רשת מלונות ותיקה. המלון תוכנן ועוצב לחופשה מכל סוג: רומנטית, משפחתית, עסקית, כשאתם מגיעים לחיפה ומחפשים את הטוב ביותר.
בתפריט: חדרים מסוגננים בהם ניכרת ההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, מרחב בריאות וספא מענג, חדר כושר לאימונים, טרקלין עסקי ובריכה מקורה מחוממת היטב.
מיראבל פלאזה קוצר מחמאות מהאורחים שכבר הגיעו ונהנו והוא מהמובחרים מבין מלונות בחיפה. מוזמנים לגלות מה מחכה לכם בחופשה נוסח החיים הטובים במיראבל פלאזה בחיפה:

חוויית אירוח בינלאומית במרכז הכרמל
תודו שאין כמו לנפוש בסטייל בניחוח ביתי ומלון מיראבל פלאזה מגיש לכם בדיוק את הקונספט הזה. בית המלון מציע כ-100 חדרים שממזגים בהרמוניה בין אירופה הקלאסית למודרניות ים תיכונית, מצוידים במתקנים שחשוב שיהיה בכל חדר לחופשה נעימה.
את פניכם תקבל רצפת עץ עשירה שמשרה חמימות ורהיטים מסוגננים. החדרים מאובזרים בטלוויזיה בעלת מסך LED גדול מחובר לכבלים, מספקים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, קומקום חשמלי להכנת תה/קפה לפי בחירתכם, כספת לאחסון הפריטים החשובים שלכם, מיני בר, טלפון ושולחן עבודה פרקטי במידה והגעתם לעבוד או ביקשתם פינה לקריאה וכתיבה.
החדרים שופצו לא מכבר והם מחולקים לשלושה סוגים עיקריים: חדרי דלקס נעימים עם נוף לכרמל לשניים, חדרי אקזקיוטיב הפונים לנוף המסנוור של מפרץ חיפה וחדרי אקזקיוטיב עם מרפסת להם מרפסת צמודה לישיבה מול התפאורה – לשקיעות בלתי נשכחות! אפשר במידת הצורך לפתוח פינת ישיבה למיטה נוספת בחלק מהחדרים במידה והגעתם לחופשה משפחתית.
בכל מקרה ובכל פורמט, אתם בידיים הטובות ביותר ! במלון בחיפה מקפידים על טיב השירות והניקיון ובמיוחד בתקופת הקורונה הרגישה ישנה הקפדה ללא פשרות על סטריליזציה ושמירה על הנהלים והתקנות לנופש ללא טרדות נטול מדאגות.

מתמסרים להנאה מבוקר ועד ערב
במיראבל פלאזה בחיפה יודעים בהחלט לפנק אתכם ומהרגע שתיכנסו למלון תיהנו מהטרקלין / לובי המעוצב בו גם בר משקאות עם כורסאות ומערכות ישיבה לרגיעה עם הגעכם ובכל עת שתרצו להתאוורר בסטייל.
במלון מועדון בריאות וספא השוכן בקומה השלישית ובו ג’קוזי מרווח לישיבה בין זרמים בו בוודאי תרגישו שהמתחים מתפוגגים ברגע שטובלים במים. בספא גם סאונה יבשה ורטובה ואם חשקה נפשכם למקסם את הפינוק, תוכלו לבחור טיפול מתוך תפריט הטיפולים המגוון והעשיר של שלל טיפולים לגוף ולנפש. בספא עמדת התרעננות עם שתייה קרה, שתייה חמה וכיבוד קל חופשי להעצמת ההנאה. במלון חדר כושר מצויד במכשור כושר למי מכם שמעוניין לשמור על שגרת אימונים גם בעת השהייה בבית מלון בחיפה.
רוצים לשחות, לטבול או להשתכשך? דאגו לכם למים נעימים בכל עונה לאורך ימות השנה. במלון  בריכה מרווחת ונקייה בה המים מחוממים בכל ימות השנה ומסביב לבריכה מיטות אתנחתא ופינות ישיבה. שעות הפעילות של המלון מדי יום בין 08:00-18:00 והיא פתוחה ללא עלות נוספת לאורחים של המלון. אל תשכחו לארוז במזוודה את בגד הים…המגבות מחכות לכם בחדר!

גסטרונומיה משובחת ולאונג’ בר
החוויה הגסטרונומית היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של חופשה במלונות בחיפה ובפרט במלון מיראבל פלאזה חיפה. הטעינו אנרגיות בארוחת הבוקר הארץ ישראלית המגוונת והעשירה המוגשת בחדר האוכל. שפע של מטעמים אהובים מוגשים בנדיבות בפרזנטציה מעוררת תיאבון במזנון אקלקטי כך שתוכלו להרכיב את הארוחה המועדפת עליכם. סלטים מרעננים, אומלטים, גבינות איכותיות, קפה משובח ועוד.
מעבר לכך, הלאונג’ בר מחכה לכם בלובי עם מוסיקה נעימה המתנגנת ברקע ומבחר משקאות חריפים, קרים או חמים וברמנים שידעו לרקוח לכם בדיוק את מה שאתם מבקשים.
מתחשק לכם להישאר בחדר מבלי לוותר על אוכל, נשנושים או משקאות? שירות החדרים כאן לשירותכם ויגיע עד החדר בהזמנה דרך הלובי. פנקו את עצמכם.
מיראבל פלאזה – נקודת הזינוק האולטימטיבית לטיולים בחיפה
אחרי שהתעוררתם במיראבל פלאזה המשיכו את יומכם בחיפה היפה בין אם הגעתם למטרות טיולים, הנאה או עסקים, לחיפה יש הרבה מה להציע לכם.
המיקום הגיאוגרפי של המלון מהווה מקפצה לתצפיות מרהיבות בחיפה ביום באור הטבעי או בלילה כאשר העיר זוהרת בחשיכה ונוצצת למרחקים. רחוב יפה נוף, משכנו של המלון, מהווה שער למקומות המבוקשים בעיר. לפניכם מספר המלצות איך לתבל את החופשה בחיפה ומה לעשות:
גן האם הנוסטלגי הוא מקום נהדר לפיקניק או אתנחתא תחת כיפת השמיים ובו מרחבי דשא ירוקים, מתקני שעשועים לילדים, בית בירה מפורסם ודוכני מזון ומזכרות ו”הקונכייה” – במה להופעות ואירועי תרבות. בררו מבעוד מועד מה כוללת התוכנית האומנותית בזמן בו אתם שוהים בבית המלון.
סמוך למלון גם טיילת לואי שנקראת בפי רבים “המרפסת של המדינה” – תפאורה פנוראמית יפהפייה של חיפה וסביבתה – הכינו את המצלמות! היכונו לנוף עוצר נשימה ומכל כיוון שתסתכלו תגלו כמה חיפה מרהיבה ובימים בהירים אפילו תראו את הגליל.
המלון ממוקם סמוך לאחת הכניסות לגנים הבהאים – אחת האטרקציות המובילות של העיר ולא משנה כמה פעמים ביקרתם בגנים, תמיד תיהנו מהטרסות המהפנטות, הארכיטקטורה המופתית והאווירה העוטפת בשלווה. תוכלו לרדת או לעלות במדרגות, לחוות את המקום ולהתרגש כל פעם מחדש. מוזמנים להצטרף לסיור מאורגן וללמוד על התרבות הבהאית.
בחיפה מגוון מוקדי תיירות שמושכים תיירים ומקומיים המגיעים לעיר: אחת הדרכים לגלות אותה היא דרך נסיעה בכרמלית. אפשר גם להעשיר את הידע המדעי במוזיאון המדע בו תצוגות מרשימות ושעשועי מדע אינטראקטיביים או לבקר במוזיאון חיפה לאמנות ומוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית.
החופשה שלכם במלון מיראבל פלאזה תספק לכם הצצה וטעימה מחיי הלילה המשובחים של חיפה שלא עוצמת עין לרגע. הוא ממוקם מרחק קצר מסצנת הבילויים השוקקת חיים של הצפון. לבחירתכם ברים טרנדיים כמו מוריסון חיפה, הדיוק שמשלב בין אוכל למשקאות. בנוסף, מסעדות שף טובות, גן פסלים אמנותי, סינמטק חיפה. אם תרצו, תוכלו לצאת מגבולות העיר לטובת ביקור חווייתי בגשר המפורסם של נשר או לטיול שיחבר אתכם לטבע בשווייצריה הקטנה.

מלון מיראבל פלאזה ערוך גם למי שבוחר להגיע לחיפה בנסיבות עסקיות – קרבה למתחמי הפיתוח, ההייטק והתעשייה הגדולים בעיר, גישה נוחה לערוצי תחבורה וכבישים מרכזיים, חניון מסודר, מתחם עסקים מצויד ומעלית. תוכלו להיעזר בצוות המסור והאדיב כדי לקבל אינפורמציה חשובה כמו גם שירותי השכרת רכב, מוניות, כביסה, ניקוי יבש. במלון פועל גם בית כנסת.

להזמנות חופשה במלון בחיפה ניתן להתקשר כוכבית 8233 או להכנס לאתר :

https://mirabelle-plaza.mano.co.il/

קרדיט תמונות יח”צ מנו הולידייס

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן