פינוי דירות – כי גם לאספנים מגיע…

מאת  דרור ווקנין

יש דברים שאסור להתפשר עליהם. לא מתאפשרים על מציאה של רופא מומחה, כאשר מגיע האבחון המצער של מחלה קשה. לא מתפשרים על החינוך של הילדים ועל מציאת בתי הספר הטובים ביותר בשבילם. לא מתפשרים על כיבוד הורים ועל אהבת האדם. ובטח שאסור להתפשר על מציאה של חברת פינוי דירות. הרבה מוטל פה על הכף. מציאת חברה לפינוי דירות תעשה את כל ההבדל בין צליחת התהליך בדרכי נוחות ונועם, לבין היום הכי סיוטי בחיים שלכם.

האם חברה שנותנת שירותי פינוי דירות יכולה לדגול באספנות?

ואין טובה השאלה הזאת, מכוס בירה צוננת ביום חמים במיוחד – “האם חברה שנותנת שירותים של פינוי דירות, יכולה לדגול באספנות”?, נתחיל בכך, שבוודאי שכן, ולמה לא? ומי מבינכם, אשר נאלץ לעבור את כל התהליך הסיזיפי של פינוי דירה כזאת או אחרת, בוודאי יהיה מוכן להעיד, כי מדובר אודות חוויה מטלטלת, בכל רמ”ח האיברים. חוויה מתישה, שמלווה פעמים רבות בצער ויגון אישי, במיוחד במידה ועסקינן אודות פינוי דירה בשל צו ירושה. באם זאת הפעם הראשונה שאתם נקלעים לתרחיש כזה, בוודאי אינכם מעורים בכל הפרטים העסיסיים. לא בטוח שאתם מודעים לדקויות העניין. אבל מאוד יכול להיות שהדירה שירשתם מכילה שכיות חמדה, שיכולות להניב עבורכם לא מעט כסף. הכיצד? אתם בוודאי כבר ממש סקרניים לדעת. ובכן, לא נמתח אתכם יותר מדי, ונרד לעצם הרעיון ביחד אתכם. יש מי שיהיה מוכן, במידה והתנאים מתאימים, לשלם לכם המון כסף על הרכוש הישן, שבעינכם אין כל טעם בו, אבל בעיניו מדובר על מציאה אמתית. ומי זה כבר יכול להיות. סבלנות, אנחנו ממש מגיעים עכשיו ללב לבו של העניין. במידה וירשתם את הדירה, בוודאי לא מעניינת אתכם יותר מדי התכולה שבה. הכול נראה לכם עתיק יומין. שבור או בלוי, את מי זה באמת מעניין, למה שישלמו לכם עבור זה בכלל? ובכן, תתפלאו לשמוע. על אספנים כבר יצא  לכם לשמוע? יש הרבה אספנים שמספקים שירותים של פינוי דירות. אין להם כל רצון להתמודד עם צד שלילי, קרי – עם סוחרים או מתווכים למיניהם. הם מעדיפים לעבוד עם מי שמקוטלג כמקור ראשון. אתכם, עם מי מבינכם שזקוק לפינוי דירה. ועל מה ולמה כל המהומה? זאת משום שבדירה הישנה הם יכולים למצוא כל מיני אוספים יקרי ערך, פריטי וינטז’, חפצים ישנים ועתיקים, חפצים שבפועל שווים להם הרבה כסף, ובעיקר ערך.

האם השירות של פינוי דירות לאספנים הוא מתמקד רק בפרטי אומנות?

יופי של שאלה – “האם השירות של פינוי דירות לאספנים הוא מתמקד רק בפרטי אומנות”?, זהו מיתוס ישן, שאנו פה על מנת להפריך אותו. נהוג לחושב שאספנים תרים רק אחרי חפצי אומנות, כמו למשל – תכשיטים עתיקי יומין, תמונות אקסקלוסיביות או חפצי אומנות, אבל זאת טעות מן היסוד. קחו לצורך העניין את החברה האדירה, אשר זה הקישור לאתר שלה פינוי דירות. מה שהיה משויך בעבר לאספנים, אומנם יתבטא אך ורק ביצירות אומנות, אבל בינתיים הזמנים השתנו, ועמם השתנו הצרכים וסדרי העדיפויות של האספנים. כיום, בעידן הנוכחי, אספנים מחפשים גם ספרים, מסמכים עתיקים, צעצועים, ותקליטים ישנים של סדרות מוגבלות בעלות ערך מדהים, ולא רק, אלא עוד תחומי עניין רבים ושונים. חברה שמכבדת את עצמה, תאפשר לכם להיכנס לאתר האינטרנט שלה, ולוודא בעצמכם מה הערך הכספי או השווי של החפצים שמונחים אצלכם בדירה שאתם מעוניינים לפנות אותם. כמה שיותר שתשכילו לצבור מידע מקדים, יהווה עבורכם קלף מיקוח יעיל במשא ומתן שתנהלו עם החברה לפינוי דירות, עם האספנים.

צילום יח”צ

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן