דלקן לרכבים פרטיים? אנחנו נדלקנו!

הרבה מאיתנו לא מודעים לעובדה שקיימת אופצייה משתלמת ביותר לשוק הרכב: “דלקן לרכב פרטי“.
המשמעות היא שההטבות שעסקים רבים זוכים להן (הטבות במחירי הדלק, חשבוניות ממוחשבות, תדלוק ללא תור ועוד…) הגיעו גם לרכבים הפרטיים ולשכירים – הכירו את “הדלקן הפרטי“!

סביר להניח שלא ידעתם כי אתם מוציאים בסביבות ה-12,000 ש”ח בשנה על צריכת דלק בלבד! מה שהופך את הסכום הזה להוצאה ה-2 היקרה ביותר בכל הקשור לרכב (הראשונה היא קניית הרכב).

משמע, שכל חודש אנחנו מוציאים קרוב ל-1,000 ש”ח בממוצע על תדלוקים…
מה שרובנו עושים, הוא חיפוש של התחנה המשתלמת ביותר מאלו שנמצאות בסביבתנו, גם אם זה מחייב אותנו לנסוע כמה קילומטרים נוספים עד ליעד הנכסף.

בשנה האחרונה ניתן לראות יותר ויותר חברות בשוק המציעות “דלקנים פרטיים”, מה הכוונה?
התקנה של התקן דלקן ייחודי לרכב, לאחר מכן חתימה על הסכם דלקן עם אחת החברות בשוק אשר יאפשר לתדלק בחופשיות בתחנות רבות ברחבי הארץ, ללא תור, עם הנחות משמעותיות על מחירי הדלק המצטברים וכמובן, ללא צורך באמצעי תשלום זמין, הכל ממוחשב, מסודר ונעשה ביתר קלות ומהירות!

אחת החברות המוכרות בשוק המציעות את השירות “דלקן לרכב פרטי” היא חברת “PUMPI”, המציעה התקנה של  הדלקן האוניברסלי (המאפשר תדלוק בכל תחנות הדלק ללא יוצא מן הכלל, ללא תלות בסוג החברה איתה בוצע ההסכם), מציעה מתן שירות ותחזוקה, הנחות משמעותיות על מחירי הדלק וחשבוניות ממוחשבות המחזיקות בכל הנתונים שאתם צריכים (היכן תדלקתם, מתי זה קרה, בכמה ליטרים תדלקתם ומה הסכום הספיציפי והמצטבר).

חברת Pumpi מספקת כבר מזה 8 שנים פתרונות תדלוק יעילים, המאפשרים לחסוף כסף וזמן ובנוסף, לנהל מעקב באופן אפקטיבי אחר צריכת הדלק שלכם.

החברה מתמחה בהתקני דלקנים אוניברסלים, כרטיסי תדלוק… ומעמידה מוקד שירות זמין ואיכותי לטיפול בכל בעיה, החל מתחזוק, התקנה ושאלות כאלו ואחרות.

שירות ההתקנה עצמו כלול בהסכם, מדובר בהתקנה של התקן הדלקו על הפיה של חור התדלוק ברכב שלכם, דבר שאורך מספר דקות ולאחריו תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שציינו כאן.

מעוניינים בדלקן לרכב פרטי? מוזמנים ליצור קשר עם Pumpi באחת מהדרכים הבאות:

טלפון: 052-7313057, מייל: [email protected].

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן