כך תתקנו את הביוב עם ׳המרכז לשירותי ביובית׳

אין ספק שאחת התקלות המטרידות והמאתגרות ביותר היא סתימה בביוב או כל תקלה אחרת שמתרחשת בו. במקרים כאלה, יש חשיבות מכרעת בכל הקשור להזמנת השירות מקבלן ביוב אמין ומקצועי. במאמר הבא נציג בפניכם את המרכז לשירותי ביובית ונסביר למה כדאי לכם להזמין ממנו את השירות.

הכירו את המרכז לשירותי ביובית

המרכז לשירותי ביובית הוא מרכז המספק מגוון רחב של שירותים בתחום הביובית ומנוהל על ידי שלומי והבה. המרכז לשירותי ביובית מספק שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים כבר 10 שנים, הוא פועל במרכז הארץ ומספק שירותים מתקדמים בתחום, כאלה שיסייעו לכם לפתור את התקלה בקלות ולשקם את קו הביוב שלכם.

אילו שירותים מספק המרכז לשירותי ביובית?

האמת היא שאין שירות בתחום הביובית שהמרכז לשירותי ביובית לא מספק. בין השאר, עובדי החברה מתמחים בפתיחת סתימות ביוב, שאיבת ביוב, שאיבת הצפות, פתיחת סתימות שורשים בביוב, פתיחת סתימות בלחץ מים, חידוש ותיקון צנרת ביוב ללא הרס, פינוי שפכים, שאיבת בור ספיגה, שאיבת בורות שומן ועוד.

עוד מספק המרכז שירותים מתקדמים שתפקידם לאתר את המקור לסתימה ולמנוע אותה בעתיד. צילום קווי ביוב הוא אחד מהשירותים הללו, עבודה שמתבצעת באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, בין אם באמצעות מצלמה מיוחדת או רובוט שחודר לצנרת ומצלם אותה מבפנים. המרכז מספק גם שירות שנקרא ׳ביובית קטנה׳, למקרים בהם מקור הסתימה נמצא בביוב של מקום עם תקרה נמוכה שבו הביובית הרגילה פשוט לא מצליחה להיכנס.

למה כדאי לבחור במרכז לשירותי ביובית?

מחירים אטרקטיביים – המרכז לשירותי ביובית מתחייב לספק לכם את השירות במחירים הנוחים והאטרקטיביים ביותר בישראל. אתם כמובן תוכלו להשוות את הצעת המחיר שאתם מקבלים מהמרכז עם קבלני ביוב אחרים ולהיווכח שזה נכון.

שירות מקצועי – למרכז לשירותי ביובית יש את הכלים הכי מתקדמים כיום בשוק, כאלה שאין לכל קבלן ביוב בתחום, כך שאתם יכולים להיות רגועים שהם יפתרו לכם את התקלה בקלות ובמהירות. הצוותים המיומנים של המרכז כוללים בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום, כאלה שיש מאחוריהם שנים רבות של ניסיון.

אחריות על העבודה – מכיוון שהמרכז לשירותי ביובית מאמין ביכולות המקצועיות שלו, הוא לא חושש לתת אחריות על העבודה שלו. ברוב המקרים קבלני ביוב לא נוטים לתת אחריות על פתיחת סתימות בביוב, המרכז לשירותי ביובית כן נותן אותה וזה פרמטר חשוב מאד בבחירה.

שירות 24 שעות ביממה – בניגוד לקבלני ביוב אחרים, אנחנו לא נגיע אליכם מתי שנוח לנו, אלא מתי שאתם צריכים אותנו. המרכז לשירותי ביובית מספק שירות 24 שעות ביממה והצוותים שלו נמצאים בזמינות גבוהה עבורכם, גם בשעות הקטנות של הלילה.

שירות בפריסה רחבה – אם אתם גרים במרכז הארץ, אין מקום שלא נגיע אליו. זה לא משנה לנו אם אתם גרים ברמת גן או ראשון לציון, הצוותים המקצועיים שלנו ערוכים ומוכנים לצאת אליכם בכל רגע שתזמינו את השירות, גם אם מדובר במקום מרוחק יותר.

ליווי לאורך כל הדרך – המרכז לשירותי ביובית מלווה את הלקוחות שלו לאורך כל הדרך, החל משלב בייעוץ וההתלבטות של הלקוחות, המשך בביצוע העבודה וכמובן בשירות מקצועי וייעוץ לאחר ביצוע העבודה, כך שאתם יכולים להיות רגועים.

תמונה 123rf

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן