יתרונות השימוש בסרום חומצה היאלרונית

חומצה היאלרונית מהווה את המפתח לעור חלק ועשיר בלחות. חשוב מאוד לדעת כי החומצה המדוברת יכולה להעניק לעור הפנים של כל אדם שמשתמש בה את המראה הטוב ביותר. לכן, אם אתם מחפשים קרם פנים כלשהו, כדאי מאוד שתקפידו לבחור בקרם שמכיל את החומצה המדוברת שכן, התוצאות שהוא יעניק לעור הפנים שלכם ללא ספק יהיו התוצאות הטובות ביותר.

חשוב לדעת כי תאי העור מייצרים חומצה היאלרונית באופן טבעי, במטרה לשמור על רמת לחות מאוזנת. כתוצאה מהזדקנות העור וגורמים סביבתיים העור שלנו עלול להיות רגיש, יבש ובעל מרקם לא אחיד ועל כן, הזנת העור כחלק משגרת הטיפוח היומית באמצעות תכשיר המורכב חומצה היאלורנית וכן מריחה של קרם פנים אשר מכיל את המולקולה המדוברת יכולים ללא ספק לעשות פלאים וחשוב מאוד שתלמדו כיצד עושים את  זה בצורה נכונה.

מה חשוב לדעת על הזדקנות העור?

הזדקנות עור הפנים והעור האנושי באופן כללי היא תהליך ביולוגי מורכב אשר נגרם משני תהליכים ביולוגיים אשר מתקיימים באופן עצמאי, הראשון הוא הזדקנות פנימית בלתי נמנעת אשר משפיעה על כלל האיברים בגוף והשני הוא הזדקנות חיצונית שהיא תוצאה של חשיפה לגורמים סביבתיים לרבות לקרינה אולטרה סגולה וזיהום אוויר. הזדקנות העור קשורה גם עם אובדן הלחות של העור. מולקולת המפתח אשר מעורבת בהזנת לחות בעור היא החומצה ההיאלורנית.

מהי חומצה היאלרונית?

חומצה היאלרונית היא בעצם מולקולה דמוית ג’ל אשר מצויה באופן טבעי בריכוז גבוה בעור, במפרקים ובעיניים. המולקולה מחזיקה פי 1000 ממשקל המים שלה, במטרה לשמור על רמת לחות בעור וכן בכדי למנוע מהלחות להתנדף. לגרם אחד של חומצה היאלורנית יש יכולת לשמור עד 6 ליטרים מים סביבה וזאת בנוסף לוויסות הלחות בתוך התאים, דבר שהופך אותה לקריטית בשמיירה על לחות העור ולהפחתת אובדן הלחות. מחקרים מדעיים הראו כי חומצה היאלורנית מסייעת בשיפור ההידרציה של העור וכן מעודד את הייצור של חלבון קולגן אשר מסייע בגמישות ובהתחדשות של תאי העור. מעבר לכך היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות. מכיוון  שמדובר על מולקולה אשר הגוף מייצר היא משתלבת היטב עם רוב המרכיבים של מוצרי הטיפוח ועל כן, סרום חומצה היאלורנית לפנים מהווה ללא ספק את הבחירה הטובה ביותר לעור הפנים של כל אדם.

שימושים של מוצרי טיפוח לעור שמכילים חומצה היאלרונית

לחומצה היאלרונית יש שימושים רבים שלכל אחד מהם יש יתרונות משמעותיים כגון:

סיוע ברכות ובריאות העור. החומצה מאפשרת לעור להראות גמיש יותר ובעל ברק.

לחות העור יכולה לרדת באופן משמעותי בשל שימוש  בתכשירים הללו והיא יכולה להעלים סימני הזדקנות.

שימוש בקרם עיניים המכיל את החומצה המדוברת עם שימוש בתכשירים כדוגמת תוסף מרוכב של החומצה יכולים להאט את תהליך ההזדקנות הטבעית של העור ואת הנזקים שנגרמים מחשיפה לגורמים סביבתיים כגון: זיהום אוויר, קרינת השמש ועוד. מעבר לכך השימוש בקרמים המכילים את החומצה יכולים להפחית אדמומיות וגם תופעה של אטופיק דרמטיטיס.

תכשירים עם החומצה המדוברת יכולים לסייע להקלה על כאבים במפרקים ובעצמות.

חשוב לדעת כי התכשירים המדוברים מתאימים לכל סוגי העור אך בכדי לבחור את התכשיר המתאים  לכם ביותר, ללא ספק כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום אשר מכירים היטב את כל סוגי התכשירים לעור המכילים את החומצה וידעו כיצד להתאים לכם תכשיר בהתאם למטרה שלכם ובהתאם  לכל פרמטר אחר שיש לתת עליו את הדעת.

קרדיט תמונה canva

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן