הידעתם, כי לכלב בולדוג צרפתי יש כה הרבה יתרונות?

אין כמו לגדל כלב גזעי, ועוד כמו כלב בולדוג צרפתי. המון מגדלי בולדוג צרפתי גזעי, טוענים כי הגזע הזה ייחודי בתור היות הכלבים כלבי טיפול, שאין שני להם. קיימות ראיות, אשר נתמכות במדע, שמעידות על העובדה, כי הבולדוג הצרפתי בהחלט מתפקד ומרגיש ככלב טיפול ייחודי. הווה אומר – הוא מעודד בני אדם, וגורם להם, לחוש הרבה יותר טוב עם עצמם. כלב הבולדוג הצרפתי מסוגל לאהוב בלי כל חסם, בכל תנאי. הוא סוגד לחברות עם בני האנוש. סגולה נוספת של כלב הבולדוג הצרפתי באה לידי ביטוי בכך שהוא נחשב לכלב מאוד ידידותי, וחף מכל תכונה של תוקפנות. מגדלים אותם בתור כלבי לוויה אנושיים, והדבר בהחלט ניכר ביחסי הגומלין שלהם עם אנשים, ובחוסר התוקפנות שלהם.

האם כלב בולדוג צרפתי מיטיב עם קהל המבוגרים?

באשר לשאלה המוחצת – “האם כלבבולדוג צרפתי גזעי מיטיב עם קהל המבוגרים”?, נענה – בהחלט כן. הדבר נובע מכך שכלב הבולדוג הצרפתי מבקש מעט פעילות גופנים מגזעים אחרים, שגדולים ממנו. הוא אוהב להתכרבל, ולהתחבר תוך כדי תהליך. מדובר גם הודות כלבים קטנים, באופן כזה, שבשביל דור “המייסדים” זאת עשויה להסתמן כבחירה פנטסטית של כלב ליווי, לכל דבר ועניין.

האם כלב בולדוג צרפתי מלא ברגשי אהבה?

זאת שאלה שכבר נשמעת ממש שייכת לבני האנוש, אבל בכל זאת נשאל אותה – “האם כלב בולדוג צרפתי מלא ברגשי אהבה”?, ועל כך נשיב – ביי פר. הבולדוג הצרפתי מאוד אוהב, כאמור לעיל, להתכרבל עם בעליו, וממש לטפס עליו. מדובר אודות אולי הכלב החיובי ביותר שראיתם מימי חייכם. על מנת שהכלב הבולדוג הצרפתי ימשיך להיות מאושר, חייבים להחזיר לו אהבה, ובגדול.

האם כלב בולדוג צרפתי נחשב “לבדרן”?

אכן, מדובר על שאלה קצת מוזרה – “האם כלב בולדוג צרפתי נחשב לבדרן?”, בהחלט כן. הכלב הבולדוג הצרפתי יגרום לכם לצחוק בפה מלא. הגזע שלהם ייחודי בכך שהם ממש ליצנים, במלוא מובן המלה. כמו כן, הבעות הפנים שלהם ממש הומוריסטיות, עם כל מיני גינונים, שכאילו אומרים שאף פעם, במחיצתם, לא תסבלו משעמום.

האם כלב בולדוג צרפתי נובח הרבה?

זאת שאלה, שממש חייבת להישאל, לטובת המודאגים שמבניכם – “האם כלב בולדוג צרפתי נובח הרבה”?, ועל שאלה זאת נגיד – ממש לא. נהפוך הוא. כלב הבולדוג הצרפתי כמעט שאינו נוטה לנבוח, גם כאשר כלב נוס, מתקיף אותו.

האם כלב בולדוג צרפתי מסתדר עם כל מיני חיות מחמד?

שאלה זאת ממש משמעותית – האם כלב בולדוג צרפתי מסתדר עם כל מיני חיות מחמד”?, זאת שאלה חשובה למי מכם, אשר מגדל עוד חיות מחמד. והרי התקציר – כלב בולדוג צרפתי מסתדר באופן מפליא עם כל חיית מחמד, בפרט אם משכנים אותם באותו הבית ממש מרגע תקופת הינקות שלהם.

כיצד, באמצעות הבעלות על כלב בולדוג צרפתי, תרחיבו את מאגר המכרים שלכם?

זאת שאלה ייחודית – כיצד, באמצעות הבעלות על כלב בולדוג צרפתי, תרחיבו את מאגר המכרים שלכם”?. נתחיל באמירה של הזדהות. אנו מבינים ללבכם, זה לא קל בשלבים מסוימים בחיים להתיידד עם אנשים חדשים. נראה כי מעגל ההיכרות רק הולך ומצטמצם עם כל יום שחולף. ומי מבינכם שהנושא הזה מטריד אותו, נשמח להיות היום אנשי הבשורות. ובכן, כאשר תאמצו את כלב הבולדוג הצרפתי, תזכו להכיר את בעלי הכלבים האחרים, והדבר דומה מאוד לקבלה כחבר מן המניין ממועדון הכי יוקרתי שיש. כבר בטיול הראשון שלכם עם גור הבולדוג הצרפתי, יצטרפו אליכם בעלי אותו הגזע, ויתיידדו אתכם. נראה שיהיו לכם הרבה נושאי שיחה משותפים, בפרט שיח על הכלב הגזעי שלכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן