מנכ”לית בכירה – החלום יכול להפוך למציאות

מה עולה לך לראש כאשר את חושבת על מנכ”לית בכירה? ככל הנראה את מדמיינת נשים מעונבות עם ניסיון של עשרות שנים. אך באופן עקרוני גם את יכולה להפוך בעצמך להיות מנכ”לית של חברה גדולה ולהפוך את החלום למציאות. בסופו של יום גם המנכ”לית הכי גדולה נכון להיום התחילה ממקום מסוים. אז איך את יכולה להגשים את החלום שלך? יש כמה עצות חיוניות שיכולות לאפשר לך לכבוש יעדים אחד אחרי השני. רק כאשר תתחילו לכבוש יעדים תוכלי למצוא את עצמך עולה על דרך המלך.

תמיד מגדירים שאיפות

כאשר תשאלו מנכ”ל או מנכ”לית איך הם הגיעו לתפקיד, הם יגידו לכם מיד על שאיפות. שאיפות זה דבר חשוב מאוד שחייב להיות טבוע בכל אחד ובכל אחת מאיתנו. מי שאין לו שאיפה להגיע למקום מסוים עלול למצוא את עצמו משתרך מאחורי כל השאר. רק אנשים שמגדירים לעצמם שאיפות ברורות ימצאו את עצמם מגשימים חלומות. אינך חייבת לשאוף ישר להיות מנכ”לית בכירה, אך עם הזמן תמצאי את עצמך מעלה את השאיפות. בכל פעם תוכלי למצוא את עצמך שואפת קצת יותר גבוה.

חובת ההוכחה היא עלייך

אף אחת לא יכולה להתעורר בבוקר ולהיות מנכ”לית בכירה, זה בוודאי ברור לך. בכל בוקר שאת מגיעה לעבודה את צריכה לדעת כי חובת ההוכחה היא עלייך. את תצטרכי להראות לכולם כי מגיע לך להתקדם בתפקידים ולעלות בסולם הדרגות. רק כך תוכלי למצוא את עצמך במצב שבו את מגיעה בכל פעם לתפקיד חדש. ברגעי שתהיי מספיק קרובה לכיסא המנכ”לית כבר תוכלי לחלום עליו.

תיתני את המקסימום בכל תפקיד

את רוצה להיות מנכ”לית בכירה? זה אמור להתחיל מכך שאת צריכה לתת את כולך בכל תפקיד. ברגע שאת תיתני מעצמך בכל תפקיד, אין סיבה שלא יעלו אותך לתפקיד גבוה יותר. כך עם הזמן תמצאי את עצמך עולה בתפקידים ומקבלת על עצמך אחריות גדולה. פתאום החלום שעד לא מזמן היה נראה כחלום בלתי אפשרי יהפוך להיות לחלום מציאותי. את צריכה לתת את המקסימום בכל תפקיד שנותנים לך, ולעולם לא להסתכל על הדשא של השכן.

תהיי קשובה להצעות חדשות

על מנת להיות מנכ”לית בכירה בחברה מסוימת, את יכולה לצבור רזומה במקומות אחרים. אינך חייבת להיות מנכ”לית אך ורק בחברה שבה את עובדת נכון להיום. במקום אחר יכולים לנסות לאתר אותך ולמשוך אותך לתפקידים בכירים. כל אישה תרצה להתקדם ולמצוא את עצמה במצב שבו היא כובשת עוד יעד ועוד מטרה. לכן אנו מציעים לך בחום תמיד להיות קשובה לעוד הצעות ולנסות להבין מה עומד לפנייך. כך תוכלי להגיע למצב שבו את תמיד תהיי במצב שבו את יכולה לשפר את מעמדך בכל מקום ובכל סיטואציה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן