פריטים יום יומיים מסוימים משמשים אותנו כמעט בכל מקום. כולנו משתמשים בכוסות חד פעמיות או רב פעמיות, אין ספור פעמים במהלך חיינו. טכנולוגיות דפוס עדכניות מאפשרות להלביש את הכוסות השונות בכל לבוש שנרצה. נתאר כמה חידושים מרהיבים בתחום ההדפסה על כוסות, שכל אחד ישמח להכיר.

 

מיתוג כוסות חד פעמיות לעסקים

עד לא מזמן, מיתוג והדפסה מעל כוסות חד פעמיות היו מקובלים רק בבתי קפה או דוכנים שבהם מוגש קפה לדרך (קופי טו גו). אולם הוזלת המחירים בתחום ההדפסות הדיגיטליות והעובדה שבהרבה עסקים ומשרדים ישנו מטבחון ובו מכונת קפה, תיונים בשלל טעמים וכיוצא באלה, שינו את התמונה. כאשר כל עסק רוצה לחזק את המיתוג שלו, טבעי שגדל העניין במיתוג על ידי כוסות. המיתוג וההדפסה מקובלים כיום בחברות הייטק, בחברות פרסום, אפילו במשרדים של בעלי מקצועות חופשיים ובעוד שלל עסקים ממותגים. מכיוון שהמיתוג נעשה על גבי כוסות נייר ובדרך כלל לא בכוסות פלסטיק חד פעמיות, מדובר במיתוג ירוק, ידידותי לסביבה.

 

מיתוג כוסות וספלים אישיים

הרבה אנשים אוהבים לשתות את הקפה שלהם במשרד, מתוך כוס אישית. זה יותר נעים, היגייני ונחמד. ופה בדיוק נכנס הרעיון של הדפסה על כוס אישית, רב פעמית. ניתן לבצע את ההדפסה הזאת על כל סוג של כוס, על כל סוג של ספל. את ההדפסה אפשר לבחור מתוך מבחר דוגמאות קיימות או אפילו להעביר לחברה מתמחה תמונה אישית. התמונה הזאת תוטבע על גבי הכוס, בצורה שתהפוך אותה ליפה, אישית, קלה לזיהוי וחסרת תחליף.

 

רעיון גדול של מתנה מקסימה

לכולנו שמורים כיום בתוך הטלפון הנייד או בענן שבמחשב אין ספור תמונות. האפשרות לקחת את התמונות הללו ולהדפיס אותן על גבי חפצים ביתיים ויום יומיים פותחת פתח לרעיון נפלא – למתנה. כוסות מודפסות יכולות לשמח כל אחד, סבא או סבתא, אימא או אבא. זה רעיון שיכול לעבוד נהדר, גם עבור הילדים. כל ילד בבית יכול לקבל כוס עם השם הפרטי שלו, עם פרצופו המחייך שמופיע מתוך הכוס. כמו כן, ניתן בצורה כזאת להפתיע מישהי שילדה, חבר שהתגייס, חברה שחוגגת בת מצווה. ומה שכל כך טוב בזה – ניתן אם רוצים למלא את הכוס בשוקולדים מתוקים או בסוכריות צבעוניות. כך המתנה לא רק נראית יפה ומקורית אלא גם הופכת למתוקה במיוחד.

פלא פלאים – ההדפסה הקסומה

נסיים עם חידוש מעניין שאפשר לקרוא לו ההדפסה הקסומה. מדובר בסוג מיוחד של ספל שנראה כמו ספל רגיל, כהה וחסר ייחוד. אבל כאשר מוזגים לתוכו משקה חם, תה, קפה או כל דבר אחר, פתאום נחשפת ההדפסה הבלתי נראית, כבאורח פלא.

מעניין אתכם לדעת עוד? לכל סוגי ההדפסות, על כוסות, כריות, חפצי נוי וכלי בית – פנו לחברת ליצ’י מתנות.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן