אם גם את התחלת לחשוב על הקטנת חזה, אנחנו כאן בשביל לעזור. לעודד, להסביר, ובעיקר לומר שאין עם זה בעיה, ושזה בסדר. מגיע לך להרגיש נוח עם הגוף שלך, ומגיע לך לבחור. בעוד שיותר מקובל לדבר על הגדלת חזה, ועל רצון בחזה גדול, הרי שמעבר לתפיסה החברתית שלא לומר הדרישה החברתית לסטנדרט מסוים בגודל החזה, ישנה גם מציאות אחרת, זו של הנשים הסובלות מחזה גדול מדי.

חזה גדול מדי יוצר קשיים לא רק ברמה האסתטית. נכון, חזה החורג מגבולות הפרופורציה המקובלים בחברה השיפוטית בה אנו חיים יכול לגרום לעוגמת נפש רבה, אך מעבר לכך מי ש”זכתה” לחזה גדול במיוחד עלולה, וככל הנראה תסבול מכאבי גב, כאבי צוואר, ועוד תופעות לוואי שונות, וזאת מעבר לשיפוט מבחוץ.

ניתוח הקטנת החזה יכול להיות פיתרון מהיר ואפקטיבי לכל מי שסובלת מבעיות שונות עקב חזה גדול מדי. הניתוח פשוט יחסית, ולכן מתאים כמעט לכולן.

מי עושה הקטנת חזה?

כמובן שנשים עם חזה גדול במיוחד יבחרו לעיתים לבצע הקטנת חזה, אך לרוב מדובר בנשים שכבר סובלות ממשקל החזה שלהן מזה זמן מה, ולצערנו, בגלל התניות חברתיות וחוסר אינפורמציה הן מעולם לא חשבו על האפשרות לבצע הליך כירורגי כדי להשתחרר מהעול.

  • במצבי כאב כרונים בגב
  • כאבים בצוואר
  • כאבי כתפיים
  • הפרעות ביציבה
  • תפרחות בקפל השד
  • הפרעה בחיי היום יום (למשל ביצוע פעילות ספורטיבית כמו ריצה)

לרוב הניתוח הזה משחרר אותך מהסבל במהירות מפתיעה. נכון, מדובר בהליך כירורגי, ולכן יש לשקול אותו היטב, אך האתגר מול השחרור הגדול בהחלט שווים את זה לעיתים קרובות.

השיקולים שלך, החיים שלך

אין המלצה גורפת להקטנת חזה, ולא מדובר (לרוב) במצבים שמוגדרים כמצב רפואי הדורש טיפול זה. מדובר בהליך אסתטי, שמשפיע על המראה החיצוני, על מצבים רפואיים אורתופדיים (בעיקר), וכמובן, על תחושת הביטחון העצמי והביטחון שלך בגוף שלך.

רוב המנותחות הינן נשים בוגרות, שכן הניתוח מומלץ בעיקר לנשים לאחר סיום ההתפתחות הגופנית, ולא לנערות אשר עדיין צומחות וגם החזה שלהן עדיין לא סיים את צמיחתו. עם זאת, הרי שבמקרים שונים יש לשקול לבצע ניתוח הקטנת חזה גם אצל נשים צעירות אשר עדיין לא סיימו את ההתפתחות שלהן. מקרים אלו הם מקרים בהם ישנו לחץ נפשי משמעותי ועקה גדולה של הנערה עקב חזה גדול במיוחד שמושך תשומת לב ומגרה תגובות לא נעימות בסביבתה, מה שעלול להשפיע בצורה קשה על הביטחון העצמי ושמחת החיים (עד כדי דיכאון).

אם את מתלבטת לגבי התהליך, כדאי פשוט לשוחח עם הרופא המנתח, שיסביר, יבהיר, יענה על שאלות, ואולי כך תוכלי להגיע למסקנה הנכונה – כך או כך, לכאן או לכאן. אגב, לא רק נשים יכולות לבצע הקטנת חזה. גינקומסטיה הוא גם מצב הדורש הליך כירורגי מקובל, סילוק רקמת שד עודפת אצל גברים.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן