איזה זר פרחים לבחור ליום הולדת של אמא

אימא היא תמיד האדם שעשה עניין גדול מימי ההולדת שלנו בשנות הילדות – היא ארגנה מסיבות, הזמינה את כל החברים, סבלה את כל הזבל שנשאר בבית אחר כך, וכמובן, תמיד ידעה מה להביא לנו במתנה כדי שיום ההולדת יהיה באמת שמח. ועכשיו שאנו גדולים, לכל הפחות אנחנו יכולים להשקיע בזר פרחים מיוחד מדי שנה כדי לשמח אותה ביום חשוב ומרטיט זה. אנו מביאים כמה רעיונות ודרכים לשמח את אימא ביום הולדתה בזרי פרחים מיוחדים, ולא רק.

מה אמא אוהבת ועל מה אנחנו אוהבים אותה?

כל אימא היא קודם כל אישה, ולכן היא זקוקה לתשומת לב, הערכה של תרומתה לחיי קרוביה והסובבים, והשמחה שהיא מביאה איתה. זר פרחים מלא רגש, ניחוחות, צבעים ויופי הוא דרך מעולה להשיג מטרה זו. השאלה היא מה הם הפרחים האהובים על אמא? אולי ורדים? או דווקא חרציות או גרברות בעלי כלי הכותרת העשירים והמרכז מדיף הריח ומפיץ האבקה? שאלה נוספת היא איזה זר ישמח אותה יותר, גדול ומלא מילוי ותוספות, או דווקא אחד מאופק שכולל מספר רב של פרחים יקרים ומיוחדים, שכל אחד מהם היא יצירה בפני עצמה, כמו זר טוליפים מקסים? הבחירה היא בידיכם, ולפעמים היא מורכבת יותר ממה שנראה במבט ראשון.

פרחים מושלמים לאמא

מעבר לזרי פרחים טריוויאליים, ניתן להעניק לאימא גם פרחים לטפל בהם ולטפח אותם, למשל פרחי האורכידאה או בשמו היותר מוכר “סחלב” המזמנים אושר רב לכל מי שמגדל אותם בבית, ובדרך כלל אהובים עד מאוד על אימהות בשל המראה הפגיע, העדין והמיוחד שלהם, כשכל פריחה מהווה סימן להתחדשות ואושר – שזה דבר נפלא להעניק לאדם אהוב.

פרח נוסף המסמל נשיות ועדינות שיכול למצוא חן בעיניי כל אישה, הוא הפיון או בשמו המוכר יותר “אדמונית עשבונית” , פרח עגלגל ומקסים בעל אופי לא פחות מרשים מהוורדים הנדושים מעט. שילוב בין פרחים שונים ייצור ניחוח מיוחד שיאפשר לאימא לחגוג את יום הולדתה קצת יותר מיום אחד, אלא לפחות במשך שבוע שבו היא תחוש בניחוח הזה מדי בוקר. ניתן להוסיף לזרים גם שוקולדים מתוקים, שמנים ארומתיים או כל פריט שיוסיף טעם וריח לחיי החוגגת ויזכיר לה כמה אתם אוהבים אותה.

סידורי פרחים “מחוץ לקופסא” ובעלי ערך מוסף

אם אתם רוצים להראות יחס מיוחד ויוצא מן הכלל ביום ההולדת של אימא השנה, תשקלו לקנות קופסאת פרחים הנחשבת לאחד הטרנדים החמים באירופה. אפשרות נוספת היא לקנות זר מיוחד בסלסלה. הרעיון המיוחד מעניק גם פרחים מפיצי שמש ואור (ממש כמו אימא עצמה), וגם משאיר אחריו פריט דקורטיבי ופרקטי שכל אימא תעריך מאוד, תמלא אותה בפירות או אביזרים של אחד התחביבים שלה. בכל מקרה, להגדיל ראש – זה תמיד משתלם.

בסופו של דבר – העיקר הכוונה

כשבוחרים זר ליום הולדת של אימא בהחלט כדאי להקדיש לכך מחשבה מסוימת, אך תזכרו תמיד שכל תשומת לב היא מבורכת, וכל כוונה טובה לשמח אותה ביום הזה (שלפעמים הוא גם סיבה לעצבות מסוימת בשל השנים החולפות במהירות) תמיד תתקבל באהבה והשתהות, כך שמספיק לחשוב על הפרחים האהובים על אימא, או על סידור שתואם את האישיות שלה באופן מושלם – ולעולם לא תטעו. וכמובן שאין אהבה בעולם, כמו אהבה של אימא, כך שהיא תמטיר עליכם נשיקות וחיבוקים עם כל זר, העיקר שתבואו לברך אותה.


קרדיט: סלון פרחים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן