Mploy – מאגר המשרות המוביל בישראל

ישנם מקורות רבים אשר מספקים מענה לחיפוש עבודה, אך ישנו מקום אחד אשר מנגיש עבורכם את כל עולם המשרות בישראל ויוצר אינטגרציה בין המשרות השונות אשר עולות ברשתות החברתיות. Mploy הפלטפורמה החברתית לחיפוש עבודה, בונה עבורכם מאגר איכותי של משרות עדכניות אשר עולות בקנה אחד, עם סט הכישורים המקצועיים והאישיים אותם אתם מביאים לתפקיד. המטרה של Mploy היא אחת ומרכזית, לסייע לכם ככל הנדרש למצוא את המשרה אשר תהלום את הכישורים שלכם וזאת באמצעות מערכת חיפוש משרות דרושים היעילה בישראל, אשר מסייעת באופן אישי וממוקד במהלך תהליך חיפוש עבודה באמצעות אלגוריתמים אותם פיתחנו, על מנת להציג בפניכם את המשרות העדכניות ביותר אשר מופיעות הן בפלטפורמות החברתיות השונות המועברות ישירות אל Mploy והן באמצעות משרות, אשר מועלות ישירות על-ידי מעסיקים באתר. המשרות אשר מוצגות באתר מתעדכנות מידי שלוש שעות, כך שאתם יכולים לדעת בוודאות כי מדובר במשרות איכותיות, משרות שאינן ממוחזרות ומשרות אשר תהיו בין הראשונים להגיש אליהם מועמדות ובכך לקבל קדימות על פני מועמדים אחרים, דבר אשר מעלה את סיכויי הקבלה.

סוכן חכם – הדרך המהירה למשרה המושלמת עבורך

תהליך חיפוש עבודה, הינו תהליך מורט עצבים כאשר ניתן לשלוח עשרות קורות חיים למגוון רחב מאוד של תפקידים, ולא תמיד לזכות למענה או לזימון המיוחל לראיון עבודה. המטרה כאשר אנו מחפשים עבודה, היא להתמקד במשרות אשר לגביהן אתם מחזיקים בניסיון תעסוקתי ובכישורים המקצועיים הנדרשים לתפקיד, כך למשל למשרות אדמיניסטרציה, עדיף להגיע עם ניסיון משרדי הכולל קבלת קהל, תיאום פגישות, תיוקים, דואר וכדומה. באם אינכם מתאימים מבחינת דרישות התפקיד, יהיה מן הראוי של להגיש מועמדות אליו שכן מרבית הסיכויים כי תנחלו אכזבה ולא תתקדמו שלבים בתהליך הקבלה. לאלה מכם אשר אינם מחזיקים בניסיון תעסוקתי, חשוב לכוון לתפקידים קטנים ולא מורכבים ולהתחיל לצבור עם הזמן, ניסיון תעסוקתי אשר ישמש אתכם בעתיד למשרה גדולה ואיכותית יותר. סוכן חכם הוא שירות אישי וייחודי של פורטל דרושים Mploy אשר מותאם במיוחד עבורך ומטרתו, לבצע חיפוש ממוקד ברחבי הרשתות החברתיות אחר משרות אשר יכולות להיות רלוונטיות עבורך וזאת באמצעות אלגוריתם חיפוש אז נועד ליצור התאמה בינכם לבין דרישות המשרה ולאחר שנמצאת המשרה המתאימה ביותר עבורכם, מיד הסוכן החכם מעביר לכם פניה במייל עם נתוני המשרה וכל שנדרש מכם לעשות, הוא לשגר באופן מידי את הקורות החיים אל המעסיק ולהתקדם בתהליך במטרה לזכות במשרה הנחשקת.

משרות לכל הגילאים ובכל התחומים

מעגל האבטלה בישראל כולל אוכלוסייה רחבה מאוד של אנשים בגילאים צעירים ומבוגרים כאחד, אשר חלקם נמצאים זמן רב בתהליך חיפוש עבודה וחלקם החלו בו רק לאחרונה, אך המטרה של כולם היא משותפת והיא למצוא עבודה מכובדת והולמת כישורים. מאגר המשרות של Mploy, מכיל אלפי משרות אשר מתאימות לשכבות גיל מסוימות כך שישנם משרות פיזיות אשר מתאימות יותר לבני 20+ ופחות לבני 60+, אך ישנם משרות אשר מופנות יותר לציבור הגיל השלישי כך שאף שכבת גיל, לא תרגיש מקופחת וכל אחד אשר יכנס אל Mploy, יזכה למענה ראוי וימצא את מאגר המשרות המתאימות במיוחד עבורו. אנשים בגילאים מתקדמים, נוטים להיתקל בקשיים במציאת עבודה ונשאבים אל תוך מעגל האבטלה והתפקיד שלנו הוא לפנות אל כל האנשים באוכלוסייה אשר מעוניינים למצוא עבודה ולא משנה באילו תחומים בין אם בתפקידי נהיגה,שירות לקוחות, שליחים, הנדסה, אדמיניסטרציה, אחזקה וכדומה ובעיקר לא משנה לאלו שכבות גיל הם משתייכים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן