הסרת סרחי עור בלייזר תמונות, מחיר וטיפול בצריבה ללא כאב

מעוניינים להסיר סרחי עור? מחפשים שיטה מתקדמת ללא כאב וללא צלקת? הכירו את שיטות הטיפול המתקדמות בלייזר במרכזיים המובילים ליד ביתכם.

על גופם של גברים ונשים רבים, מופיעים סרחי עור (המכונים בשפת הסלנג “פלולות”) לרוב, הם מופיעים על החזה, המפשעה, בתי השחי, העפעפיים ובאזורים בהם קיימים קפלי עור. לסרחי העור אין כל השפעה בריאותית אך לעיתים קרובות הם מהווים מטרד אסתטי הגורם לרבים לחפש אחר הטיפול הטוב ביותר לצורך הסרתם. סיבה נוספת להסרתם של סרחי העור היא הסיבה התפקודית. כאשר סרחי העור מפריעים בעת גילוח, ענידת תכשיט או לבישת חזייה. התקדמות הטכנולוגיה בתחום האסתטיקה והיופי, מביאה עמה פתרונות חדשניים, מהירים ויעילים במיוחד. המומחים של לייזר פרו, המרכזים לטיפולים אסתטיים ורפואיים בטכנולוגיות לייזר מתקדמות, מביאים אליכם את המילה האחרונה בטיפולי הסרת סרחי עור בלייזר ב: תל אביב, גבעתיים, כפר סבא, בני ברק, קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, ירושלים, ראשון לציון, קריית ביאליק, קריית מוצקין, באר שבע, נתניה, עולש המאפשרים התאמה מדויקת של הטיפול לסוג הנגע, מיקומו וגודלו ובכך מביאים לתוצאות מושלמות של עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת וכל זאת ללא פולשנות, ללא כאבים וחזרה לשגרה כבר ביום הטיפול.  

מהם סרחי עור?

סרחי עור עשויים להופיע על הצוואר, בבתי השחי, על העפעפיים, על האף, במפשעות ועוד. אלו גידולים שפירים המופיעים לרוב באזורים בהם מצויים קפלי עור. לרוב, סרחי העור אינם מהווים בעיה בריאותית. הם אינם גדלים ואינם משתנים עם הזמן. סרחי העור מופיעים כאשכולות של כלי דם וקולגן הנלכדים באזור עור עבה יותר. גודלם של סרחי עור הוא כשל גרגר אורז. לסרחי עור מרקם רך ,הם מחוברים אל העור באמצעות “גבעול” ומופיעים בצבע חום או בצבע העור. לרוב, מתפתחים סרחי העור כתוצאה מתורשה. כאשר סרחי העור מפריעים אסתטית ופוגמים בביטחון העצמי או כאשר הם ממוקמים באזורים בהם הם מפריעים לתפקוד כגון בעת גילוח, לבישת חזייה או ענידת תכשיט ופוגמים באיכות החיים, יש צורך בהסרתם.

סיבות להופעתם של סרחי עור

הסיבה להופעתם של סרחי עור היא לרוב תורשתית אך סרחי עור נוטים להופיע גם בקרב אנשים הסובלים מעודף משקל, אנשים הסובלים ממחלת הסוכרת ובקרב נשים בהריון וזאת בעקבות נוכחות מוגברת של הורמונים. סרחי עור עשויים להצביע על בעיה אנדוקרינית או על חוסר איזון הורמונלי. מדענים סבורים כי סרחי עור עשויים להצביע על מחלות לב וכלי דם כגון טרשת עורקים, תסמונת מטבולית וסוכרת. לרוב, סרחי העור הם שפירים ולעיתים רחוקות הם הופכים קדם סרטניים או סרטניים. (במקרים בהם משנה סרח העור את צבעו או גודלו, מדמם יש לקחת דגימה לצורך אבחון ושלילת ממאירות.)

הסרת סרחי עור בלייזר עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם

ישנן שיטות שונות לצורך הסרת סרחי עור בהן: הסרה בקשירה, הסרה באמצעות גלי רדיו, הסרה באמצעות חנקן נוזלי או הסרה באמצעות שיטה כירורגית. אך השיטה שהוכחה כמהירה, היעילה והבטוחה ביותר אשר אינה מותירה סימן או צלקת, היא באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות מבית סינרון קנדלה או פוטונה לייזר המאפשרות מקסימום דיוק. במהלך הטיפול, פוגעות  קרני הלייזר במדויק  בסרח העור ללא גרימת נזק לעור שסביבו. הטיפול אינו כואב ואינו דורש כל זמן החלמה. למעשה, ניתן לחזור לשגרה כבר ביום הטיפול המאפשרת הסרת סרחי עור במהירות, ביעילות וללא תפרים

 

הסרת סרחי עור היא הליך פשוט וקצר המתבצע על ידי המומחים של רשת לייזר פרו המתמחים בטיפולי אסתטיקה ויופי מתקדמים בטכנולוגיות לייזר חדשניות. הטיפול אינו כרוך בכאבים (לעיתים מלווה הטיפול בתחושת עקצוץ קצרה או אי נוחות רגעית החולפת בתוך מספר שניות) הטיפול מותאם לכל מטופל באופן אישי על פי סוג הנגע, גודלו ומיקומו. במהלך הטיפול, צורבות קרני הלייזר את סרח העור, מאדות את המים המצויים בתוך התאים המרכיבים אותו ויוצרים גלד שטחי המאותת לגוף להתחיל בהליך החלמה טבעי באזור. אז, מתחיל העור במקום להתחדש עד לקבלת מראה אחיד וחלק. הטיפול בלייזר נחשב לאסתטי ביותר הקיים, המביא למראה עור מושלם.

יתרונות הסרת סרחי עור בטכנולוגיות לייזר מתקדמות.

דיוק – עוצמת הטיפול מותאמת במדויק לסוג הנגע, גודלו ומיקומו וזאת באמצעות שליטה על אורך הגל ומידת החום היוצרת גלד שטחי שאינו פוגע בשכבת  העור התחתונה וכך, בהליך ההחלמה של הגלד, מתחדש העור עד למרקם אחיד וחלק.

ללא צלקת, ללא ניתוח או כאב– ההליך המדויק של מכשיר הלייזר המתקדם, מאפשר את קבלת התוצאה האסתטית הטובה ביותר. וזאת, בהליך פשוט, ידידותי, ללא ניתוח או כאב.

ללא זמן החלמה – הטיפול בטכנולוגית הלייזר, מאפשר חזרה מהירה לשגרה.

תוצאה אופטימלית – ללא כל ספק, במבחן התוצאה, טיפול הסרת סרחי עור בלייזר, נחשב לטוב ביותר בהשוואה לשיטות אחרות והוא מותיר את העור אחיד וחלק.

טיפול בטוח – למכשירי הלייזר המתקדמים מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר, תקני האיכות המחמירים בעולם לרבות FDA, CE ומכון התקנים הישראלי.

מחיר הסרת סרחי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת

ברשת לייזר פרו, מודעים לעובדה כי השיקול הכלכלי מהווה גורם משמעותי בהחלטה באם לעבור טיפול הסרת סרחי עור בלייזר ולכן, מחיר הסרת סרחי עור בטכנולוגית לייזר מתקדמת ברשת לייזר פרו הוא אטרקטיבי במיוחד ונע בין 500-800 שקלים להסרת סרח עור בודד ובהסרת מספר סרחי עור יורד המחיר משמעותית פר נגע.

התוצאות הטובות ביותר במרכזים המובילים ברחבי הארץ

מרכזי לייזר פרו, מתמחה בטיפולים אסתטיים ורפואיים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. ועכשיו, המומחים של רשת לייזר פרו מביאים אליכם את המילה האחרונה בטיפולי הסרת סרחי עור ונגעי עור המאפשרים הסרת סרחי עור מהגוף ומהפנים במהירות, ללא פולשנות, ללא כאבים וללא סימן או צלקת. טכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר,  מאפשרות התאמת הטיפול במדויק לסוג הנגע, גודלו ומיקומו לקבלת תוצאות מושלמות. קבעו פגישה עם המומחים של לייזר פרו ללא התחייבות וללא תשלום וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפול הסרת סרחי עור בטכנולוגית הלייזר המתקדמת.
מעוניינים לבצע טיפול הסרת סרחי עור? לפרטים והסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן

תמונת  יח”צהסרת סרחי עור טיפול בלייזר – תוצאות לפני ואחרי 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן