חופשה במלון בארץ לעומת מלון בחו”ל

כשהשמיים סגורים ללא מעט יעדים בעולם בעקבות נגיף עולמי, עולה השאלה: למה לא לנפוש בארץ? אם אתם מתכננים חופשה בקרוב והקורונה מגבילה את היעדים שלכם, הכנו לכם כאן את כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לחופשה בארץ ב-2021. הנה מידע לגבי מלון בחו”ל VS מלון בישראל.

מתכננים חופשה בקרוב, אבל דואגים מה יהיה בגלל הקורונה? אם כך, אנחנו רוצים להגיד לכם שכל הטוב שבעולם נמצא כאן בישראל, בין אם בצפון או בדרום. יש לכם בארץ מלונות מעולים, צימרים מפנקים, דילים של הכול כלול באילת ועוד. כל עוד אתם רוצים להירגע, לרבוץ עם משקה ביד, להשתזף ולהנות מהחיים האלו, תוכלו לעשות את זה ב-2021 כאן בארץ.

למה עדיף מלון בארץ מאשר מלון בחו”ל?

אם אתם מעדיפים מלון בארץ במקום מלון בחו”ל, אנחנו לחלוטין מסכימים אתכם. מעבר לכך שהמחירים יהיו בדרך כלל ידידותיים יותר ולא יצריכו טיסה יקרה, המלונות בארץ SUPER מפנקים. יש לכם מלונות באילת עם דילים של הכול כלול, אטרקציות רבות, מסלולי טיולים נפלאים ועוד.

בכל מה שקשור למחירים, בדרך כלל חופשה שלמה בארץ תעלה לכם כמו המלון בלבד בחו”ל. במיוחד אם אתם מתכננים לטוס אירופה, ששם המחירים מרקיעי שחקים בעונת התיירות. ודבר נוסף שכדאי לזכור, חלק מהחופשות בארץ כבר כוללות אטרקציות מסוגים שונים. זאת, בניגוד למלון בחו”ל שבדרך כלל יכלול רק את הלינה עצמה.

כל סוגי הנופים והנופשים בישראל

בין אם בתקופת קורונה או לא, בכל מקרה בארץ יש לכם את כל סוגי הנופשים האהובים על ידי ישראלים. יש לכם נופשי צימרים מפנקים, כמו גם נופשים במלונות בוטיק, מלונות יוקרה, מלונות 5 כוכבים ועוד. בדרום תוכלו למצוא נופים מדבריים ואטרקציות כמו טיולי שטח, בעוד שהצפון יציע לכם נופים אחרים לגמרי ואטרקציות שונות.

אין ספק, בחו”ל ישנם נופים מדהימים בכל מיני מדינות. אבל בישראל תוכלו לקבל הכול בטווח נסיעה מאוד קצר. בחו”ל לפעמים יש צורך לנסוע ימים בכדי להגיע לאזורים שונים, מה שבארץ אתם מכסים בכמה שעות נסיעה. בטווח של 5-6 שעות נסיעה בממוצע, תוכלו לכסות את ארץ ישראל מצפונה ועד דרומה. הטיולים הרוחביים בישראל מתאימים במיוחד לתיירים מחו”ל שמעוניינים לחוות את ישראל על גווניה הרבים.

נופש למשפחה או לקבוצה בישראל לעומת בחו”ל

הרבה יותר קל לארגן חופשה לקבוצה בישראל, או למשפחה. בחו”ל תצטרכו לשכור רכבים, לחפש אטרקציות שמתאימות לקבוצות, לקוות שכולם יוכלו לנהוג את המרחקים הרבים ועוד. בישראל הכול הופך להרבה יותר פשוט. כמו כן, המחירים של נופשים לקבוצות יהיו הרבה יותר זולים בדרך כלל בארץ. ואם אתם מחפשים אחר נופש לקבוצה או למשפחה בארץ, יהיה כדאי לסגור את החופשה לפחות חודשיים-שלושה מראש.

מחפשים מלון בישראל? בקרו באתר של הוטליה

באתר הוטליה תוכלו למצוא מידע על מלונות מומלצים בישראל בהתאם לאזור בארץ בו תרצו לנפוש. ניתן לקבל מידע על מתקני המלון וגם על היתרונות של כל מלון ומלון.

בקרו באתר הוטליה: https://www.hotelia.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן