‏ניקוי אבנים משתלבות.

אבנים משתלבות נמצאות בשטחים הציבוריים, בחצרות בתים, במדרכות, בחניונים, ברחבות הכניסה לבניינים  ועוד.

‏מכיוון שהאבנים  המשתלבות או בשמם השני אבני אקרשטיין נמצאות בשטחים חיצוניים הן צוברות לכלוך רב כגון פיח, כתמי שמן, אבק,מסטיקים, שאריות בטון ועוד.

‏כדי לשמור על מראה נקי ואסתטי לאבנים המשתלבות יש לבצע ניקוי אבן משתלבת יסודי אחת לכמה חודשים תלוי ברמת הלכלוך, ניקוי אבנים משתלבות מתבצע על ידי מכשיר ניקוי בלחץ מים גבוה מאוד משולב בטמפרטורה ‏גבוהה ‏בכדי להגיע לתוצאות טובות אף יותר.

 

מתי עושים ניקוי לאבן המשתלבת?

ניקוי אבנים משתלבות הוא פתרון מעולה כאשר יש כתמים  קשים כגון שאריות בטון , דבק, כתמי שמן , מסטיקים ועוד, ניקוי משתלבות בלחץ מים מסיר במהירות ובייעלות את כל הכתמים הקשים.

 

באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה ניתן להסיר את כל הכתמים הקשים מהאבן המשתלבת, מטח המים העוצמתי חודר אל תוך כל הנקבוביות ‏ו‏החריצים שבאבן וכך יורדים כתמי שמן, פיח, אבק ואפילו מסטיקים עקשניים מוסרים בהצלחה. ניקוי משתלבות ‏זאת משימה למקצוענים בלבד כי כדי להגיע לתוצאות ניקוי מוצלחות יש להשתמש בציוד מקצועי ומתקדם המופעל על ידי אנשי מקצוע שעברו התמחות בתחום.

 

ניקוי משתלבות- תחליף אטרקטיבי לריצוף מחודש .

ניקוי אבני אקרשטיין הוא למעשה שווה ערך לחידוש אבנים משתלבות, באמצעות  הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת של ניקוי בלחץ מים מוסרת שכבת הלכלוך ונחשפת שכבה חדשה ונקייה של האבן וכך חוסכים עלויות גבוהות במיוחד של ריצוף מחודש לאבן המשתלבת .

 

איך בוחרים חברה לניקוי אבנים משתלבות?

ניקוי אבני אקרשטיין זאת עבודה למומחים בתחום ניקוי בלחץ מים גבוה , כדי לנקות את האבן המשתלבת יש צורך בציוד מתקדם ומותאם לעבודה מסוג זה.

הניקוי מתבצע באמצעות מכשיר לחץ מים גבוה בעוצמות שבין 300-1000 בר ובחלק מהמקרים בשילוב מים חמים עד 100 מעלות, ככל שהמכשיר מתקדם ואיכותי יותר כך תוצאות העבודה יהיו טובות יותר .

במידה ומדובר בניקוי משתלבות משאריות בטון יש צורך במכשיר עוצמתי במיוחד של מינימום 500 בר אחרת כתמי הבטון לא ירדו מהאבנים.

כשאתם באים לבחור חברה לניקוי אבני אקרשטיין מומלץ לבדוק מספר ספקים בתחום ולהשוות את סוג הציוד איתו מבוצעת העבודה, וותק והכשרת העובדים וכמובן את הצעת המחיר,בנוסף מומלץ להסתכל על תיק עבודות של הספק ואם זה מתאפשר לקבל גם הדגמה בשטח זה יהווה אינדקציה מעולה לתוצאה הסופית .

 

איך שומרים על האבן המשתלבת נקייה לאורך זמן?

מכיוון שצורת ריצוף זאת נפוצה בעיקר בשטחים חיצוניים האבנים המשתלבות נחשפות ללכלוך רב עליו אין לנו שליטה, אם זאת נוכל לעשות מספר פעולות כדי להקנות לאבנים המשתלבות מראה נקי ואסתטי לאורך זמן :

ראשית יש לטאטא ולשטוף עם צינור את המשטחים על בסיס שבועי .

אחת לרבעון או חצי שנה יש לשטוף שטיפה מקצועית ויסודית בלחץ מים גבוה .

יש להימנע משימוש בחומצות וכימיקלים אשר מחלישים את האבן ומשנים את הגוון שלה לדהוי ולא מזמין .

 

אחרי ניקוי יסודי ניתן למרוח סילר למשתלבות אשר מגן על האבן מפני חדירת לכלוכים קשים ומקנה לה מראה מבריק ונקי .

 

המאמר והטיפים בחסות פרוג׳ט ניקוי בלחץ מים גבוה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן