חווית נופש בצימר בראש פינה

חופשה בצימר בצפון הארץ יכולה להיות חוויה מתוקה ובלתי נשכחת, במידה ובוחרים בתבונה את המיקום הספציפי בצפון. כשחושבים על צימר בצפון רובנו מדמיינים חופשה פסטוראלית, שקטה ונעימה הכוללת נופים וטבע, אווירה שקטה ונעימה, אוכל טוב ופינוקים נוספים מסוגים שונים. כשמדובר בחופשה זוגית רומנטית, הצימר עצמו מקבל יתר חשיבות וכך גם הסביבה בה הוא נמצא. מכל הבחינות הרלבנטיות, ראש פינה היא ללא ספק אחד המיקומים האטרקטיביים ביותר בצפון הארץ עבור חופשה רומנטית, כמו גם חופשה משפחתית. אילו אטרקציות בצפון מעניינות במיוחד ניתן למצוא בראש פינה בעונה זו של השנה עבור זוגות בחופשה רומנטית, מה ניתן לצפות מהצימר עצמו ומגוון הפינוקים שהוא עשוי להציע ומה יש בראש פינה עצמה שיכול לעניין אותנו ולהעשיר את החופשה?

חופשה רומנטית בצימר בראש פינה – מה יש למושבה עצמה להציע?

נתחיל דווקא עם ראש פינה עצמה, על שלל מאפייניה הייחודיים אשר הופכים אותה מבחינות רבות ליעד האולטימטיבי עבור חופשה רומנטית בצפון, ובכלל בישראל.

עבור מי שלא ביקר באזור הרבה זמן, ראש פינה היא מושבה וותיקה ביותר (בת כמאה וארבעים שנים), פסטורלית וציורית במיוחד. מיד בכניסה למושבה ניתן להיווכח באופי הציורי והמיוחד של המקום – מרבית המושבה מורכבת ממבני אבן בעלי חזות ציורית וגלילית אשר צופים אל הנוף המרהיב של הגליל העליון ורמת הגולן. לכן מספיק לטייל ברגל ברחובות המושבה ובסמטאותיה הציוריות על מנת לזכות בחוויה מהנה ומיוחדת במינה. בנוסף, בכניסה למושבה מתחם קניות גדול בו ניתן למצוא כל מה שרוצים וצריכים, כולל שלל מסעדות. גם במושבה עצמה כמובן פועלות מסעדות רבות, חלקן מסעדות בעלות אופי גלילי, פסטוראלי ורומנטי – במיוחד עבור זוגות בחופשה רומנטית. המושבה אינה גדולה במיוחד, כך שטיול רגלי ברחובותיה וסמטאותיה יגלה לכם מיד את המסעדות המקומיות הפועלות בקרבת הצימר שלכם.

אטרקציות בראש פינה במושבה עצמה

גם מבחינת אטרקציות ומוקדי עניין יש לראש פינה המון מה להציע, עוד לפני שנגיע לאטרקציות שבסביבת ראש פינה (אך מחוץ לגבולותיה). בתוך המושבה עצמה כדאי להכיר ולא לפספס את מצפה נמרוד – מצפה אשר הוקם לזכרו של נמרוד שגב ז”ל (חלל מלחמת לבנון השנייה) וצופה לכיוון הנוף המרהיב של החרמון, מורדות הר כנען ורמת הגולן.

אטרקציה נוספת במושבה עצמה המושלמת עבור חובבי סרטים וקולנוע היא סינמטק ראש פינה, אשר שוכן במבנה אבן עתיק ומרשים ביותר המהווה אטרקציה ומוקד עניין בפני עצמו. בסינמטק מוקרנים סרטי איכות ובמקום נערכים אירועים מיוחדים, דוגמת הרצאות והקרנות מיוחדות בהן מתארח במאי הסרט במקום לשיחה עם הצופים.

גן הברון מהווה אטרקציה נוספת מקסימה ומיוחדת במינה, בה ניתן לטייל במדרגות האבן הציוריות ובשבילים הפסטוראליים של הגן וליהנות מהליכה טובה בלי לצאת מראש פינה עצמה כלל.

מהמושבה עצמה (בקצה העליון) יוצא גם נחל ראש פינה, אשר מוגדר כשמורת טבע, ובצדק. בנחל מסלול הליכה קל יחסית אשר לוקח בסך הכל כשעה וחצי והליכה, ומושלם לבילוי רומנטי בחיק הטבע המקומי.

אטרקציות בצפון בסביבת ראש פינה

זוג המגיע לחופשה רומנטית בצימר בראש פינה ומעוניין גם לצאת קצת מגבולות המושבה עצמה ולטייל בסביבתה, ימצא היצע גדול של אטרקציות בצפון בקרבת מקום, ובמרחק של לא יותר מחצי שעה נסיעה.

חוויה בנוף ראש פינה קרדיט יח”צ

כמובן שאגמון החולה – אחת מפיסות הטבע היפות והמרהיבות ביותר בישראל – שוכן ממש בקרבת מקום לראש פינה, ומהווה יעד מתבקש לטיול יומי במהלך החופשה הרומנטית. ניתן לסייר בשמורה עצמה, לצפות בציפורים נודדות ובעלי חיים מקומיים נוספים ואפילו לצאת לתצפית מכדור פורח, בגובה של מאה ועשרים מטרים מעל הקרקע! מהכדור הפורח נגלה נוף מרהיב ביותר של הגליל העליון, רמת הגולן, ראש פינה וסביבתה. ללא ספק – חוויה מיוחדת במינה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן…

זוהי כמובן גם סביבתו של נהר הירדן ויובליו השונים, כך שלא חסרות נקודות בהן ניתן לבקר באחד הנחלים, לעשות מסלול הליכה קצר (או ארוך…), לפרוס שמיכה ולעשות פיקניק רומנטי לגדות הנהר, ואפילו להתרחץ ולעשות קיאקים או רפטינג במקום, לחובבי אטרקציות מסוג זה.

לפני שחוזרים לצימר הרומנטי בראש פינה, ניתן לסכם את יום הטיול בביקור בקיבוץ כפר גלעדי השוכן בין קריית שמונה למטולה, בו ניתן למצוא את מבשלת הבירה המקומית (המשמשת גם כפאב מקומי…) בה גם מגישים סושי שף מצוין ומספר סוגים שונים של בירה בוטיק, אותה מכינים כמובן במקום.

מה ניתן לצפות למצוא בצימר עצמו?

אין ספק, בחופשה רומאנטית בצימר בראש פינה גם הצימר עצמו מהווה אטרקציה, ולרוב יכלול את כל הפינוקים המתבקשים על מנת להפוך את השהות במקום למיוחדת במינה. ניתן למצוא מגוון צימרים רומאנטיים ומושלמים לזוגות בראש פינה ובסביבתה, ורבים מהם ימוקמו במבני אבן ציוריים ועתיקים, ברוח המושבה עצמה, או במבני עץ חדישים יותר, כמו שאנחנו מדמיינים צימר בצפון… אך אל חשש – הצימרים שבמקום (לפחות אלו המומלצים על ידינו…) כולם מאובזרים לעילא ומודרניים לחלוטין, גם אם מעוצבים בסגנון המתכתב עם התרבות המקומית וההיסטוריה העשירה של האזור.

מעבר לכך, ניתן לצפות למצוא בצימר רומאנטי בסביבת ראש פינה את מה שנצפה למצוא בצימרים רומאנטיים במקומות נוספים בארץ, אך עם היתרונות של ראש פינה ואזור הצפון כולו – מרפסת עם נוף מרהיב ו/או מרפסת ופינת ישיבה מבודדות ופסטוראליות עם המון פרטיות. בצימר עצמו ניתן לרוב להזמין ארוחת בוקר מפנקת (ובצימרים מסוימים גם את שאר הארוחות), כולל ארוחות שף וגורמה של ממש. בצימרים רבים נהנה גם מג’קוזי חמים ומהביל בצימר עצמו או במרפסת, אשר הופך להיות אטרקציה מהנה ביותר בפני עצמה כאשר מזג האוויר באזור קריר (או אפילו חורפי לחלוטין). חשבו כמה כיף ורומנטי יכולה להיות סיטואציה בה בני הזוג יושבים יחדיו בג’קוזי חם ומהביל כאשר באוויר שבחוץ מורגשת צינת הסתיו, וממול נשקף הנוף המרהיב של הגליל העליון ורמת הגולן. אי אפשר לבקש חוויה יותר רומאנטית ובלתי נשכחת מזה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן