מהו פרסום עסק בפייסבוק ואיך זה עובד?

למה כל בעל עסק חייב לפרסם בפייסבוק?

פייסבוק הייתה אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר מאז שנוצרה.

 יש בה 2.23 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום שהם קרוב לרבע מכל האנשים על פני כדור הארץ שיש להם גישה לאינטרנט.

עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בפייסבוק, פייסבוק הבינה את הפוטנציאל והחליטה להנגיש את זה לעסקים וסוכנויות דיגיטל כדי שיוכלו לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם.

מערכת הפרסום רחבה מאוד ומאפשרת לנו לבצע מגוון רחב של אינטראקציות עם הלקוחות השונים כמו קמפיינים לצפייה בסרטונים, קמפיינים למעורבות, קמפיינים להמרות, אפשרות לחזור לפרסם ללקוח שביקר אצלנו באתר (רימרקטינג) ועוד הרבה אפשרויות מעולות

אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום העסק היא דרך משרד פרסום דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי הוא חברה המתמקדת בקמפיינים פרסומיים דיגיטליים.

זה עוזר לפרסם עסקים בערוצים שונים כמו מדיה חברתית, אינטרנט ודוא”ל.

 החברה עשויה להציע גם שירותים אחרים כמו שיווק תוכן או עיצוב אתרים.

משרד פרסום דיגיטלי יכול לעזור לעסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באמצעות מודעות בתשלום בפייסבוק.

בדרך זו אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם בעלות נמוכה יותר מאשר שיטות פרסום אחרות שיהיו אפשריות עבורם.

תמונה שמכילה טקסט, אדם, מקורה, מחשב נישא

התיאור נוצר באופן אוטומטי

תמונה : shutterstock

קבלו 3 טיפים כיצד לקדם את העסק שלכם בפייסבוק

הבינו את קהל היעד – גלו מה עובד עבור המתחרים שלכם

המטרה העיקרית של פרסום עסק בפייסבוק היא להגדיל את מספר הלייקים והעוקבים במודעה.

ככל שיש יותר לייקים ועוקבים, כך הפוסט שלך ידורג גבוה יותר בעדכונים של אנשים.

לדוגמה, אם אתם מכוונים להורים טריים בפייסבוק, אולי עדיף ליצור פוסט עם תמונה של תינוק או טיפ הורות כלשהו.

אם אתה מכוון לאנשים שמתעניינים בנסיעות, אולי עדיף ליצור פוסט עם תמונה של עיר זרה או יעד תיירות פופולרי.

טירגוט נכון של קהל היעד

שאלו את עצמכם לאיזה קהל אתם פונים ותתחילו לפלח את הקהל ממש לפי גיל לפי תחומי עניין והאם זה מתאים לגברים או נשים.

בסופו של דבר ככל שניהיה ממוקדים יותר המודעה שלנו תצליח יותר ותגיע לאנשים שבדיוק אנחנו מכוונים אליהם.

יצירת מודעה – עם כותרת חזקה ועיצוב מנצח!

ישנם גורמים רבים שגורמים להצלחת מודעה בפייסבוק, אך החשובים שבהם הם העיצוב עצמו והטקסט.

העיצוב של המודעה שלך צריך להיות מושך ויזואלית וקל להבנה.  צריכה להיות לה גם כותרת משכנעת שגורמת לאנשים ללחוץ עליה מלכתחילה.

לסיכום אם תתחילו לפרסם היום את העסק שלכם בפייסבוק, עשו זאת על ידי משרד פרסום דיגיטלי.

תוכלו גם לעשות זאת באופן עצמאי אך זה ידרוש מכם זמן רב ידע והתעסקות רבה, בגלל שפייסבוק ביצעו המון עדכונים בתוך מערכת הפרסום שלהם, 

והיא דורשת למידה.  היום כל מי שעשה זאת באופן עצמאי כמעט ולא נשאר.  והוא העביר את השרביט למשרד פרסום בגלל גזילת הזמן וההתעסקות.

בנוסף לכך משרד פרסום תמיד דואג לשמור לנו על הכיס והוא יודע כיצד לשווק ולפרסם ברשתות החברתיות.  עם הכוונה מדוייקת לקהל היעד מבלי לבזבז לנו המון כסף.

מה זה דורש מכם “להעביר את השרביט” למשרד פרסום?

תצטרכו לשתף פעולה כמובן עם משרד הפרסום על מנת שהם יבינו את התחום או הנישה שלכם לעומק.

אם יש לכם תמונות סרטונים וכל מידע נוסף שיכול לתרום להבנת הנישה זה כלי שימושי מאוד!

ואם הכל יפעל כשורה התוצאות כבר יגיעו לבד ככל שתתנו יותר מידע.

לוקחים את העסק קדימה? אריקס דיגיטל תשמח לסייע בכל שאלה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן