5 טיפים לתכנון מסלול טיול בצפון

רגע לפני שהחורף מגיע, זה הזמן לתכנן מסלול טיול בצפון ולצאת לגלות את הארץ ממש דקה לפני שהגשמים החזקים של החורף ימנעו מכם לעשות זאת. אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל כי ישנן כל כך הרבה אפשרויות, אל דאגה! אנחנו כאן כדי לעזור לכם לתכנן היטב בהתאם לצרכים והדרישות שלכם, וסוג הטיול שמכוונים אליו. ובכן, מוכנים?

בואו נתכנן מסלול טיול בצפון שיעשה לכם את החופשה!

נכון, לא מדובר בטיול בחו”ל. בסך הכל זהו מסלול טיול בצפון שנמצא במרחק של פחות משלוש שעות נסיעה מאיתנו. העניין הוא, שיש כל כך הרבה אטרקציות, מסלולים, נופים ונקודות עניין שזה עלול להיות מסובך ליצור מסלול הגיוני. קל מאוד להתפזר. אז מה עושים?

  • מתאימים את המסלול לגילאי המטיילים – ישנו הבדל עצום בין טיול עם ילדים או טיול של מבוגרים בלבד. ישנם אתרים שונים שאינם מתאימים לילדים ומסוכנים עבורם. לכן, יש להתחיל בלהבין את גילאי המשתתפים בטיול ולהתאים את אופיו אליהם.
  • מסלול עונתי – בקיץ מסלול מסוים יכול להיות נפלא ומרתק, אבל בחורף הוא עלול להפוך למלכודת מוות. יש לקרוא כמה שיותר מידע על אתרים שונים בצפון בכדי לוודא שהם אכן מתאימים לעונה שבה תהיו מעוניינים לטייל.
  • עם או בלי שינה? – יש אנשים שמספיק להם לצאת מוקדם בבוקר, לטייל ולחזור בערב הביתה. אחרים יעדיפו להאריך את הטיול לכמה ימים וכך להיות פחות בלחץ ולהספיק יותר. גם כאן יש לא מעט אופציות; בתי מלון, צימרים, אפילו חניונים של לינה בטבע. הכל פתוח ואפשרי, לכם נותר רק לבחור! נציין רק שמומלץ לתכנן את העניין מראש בכדי למנוע מצב שבו תגלו לדאבונכם בסופו של יום עמוס, שנותרתם ללא מקום לישון. בעונות העמוסות, כל המקומות מתמלאים במהירות.
  • מה לוקחים? – התשובה לשאלה הזו תלויה באופי הטיול. במידה ומדובר בטיול יום בלבד, אין צורך בבגדים להחלפה אלא אם כן תחליטו לשלב בו מסלול מים ולהירטב על הדרך. הדבר הכי חשוב הוא כמובן לא לשכוח מים לשתיה, ומכשירי סלולר עם מספיק סוללה כדי לצלם את החוויות!
  • אוכלמסלול טיול בצפון יכול לקחת רבע שעה, ואפילו שלוש או ארבע שעות. יש להצטייד בהתאם עם מספיק אוכל ושתיה. במידה ומדובר במסלול קצר יחסית, תוכלו תמיד לוותר על הכנות כבדות ומסיביות מידי ופשוט להזמין מקום באחת המסעדות המעולות שמחכות לכם בצפון.

לנצל את הימים האחרונים של השמש

מסלול טיול בצפון ובעיקר בימים החמים, כדאי שישלב ביקור בלפחות אחד מאותם נחלים בצפון המאופיינים במים רדודים ונעימים, מסלול ירוק ומעניין והרבה חוויות. גדולים וקטנים כאחד יוכלו ליהנות מההליכה במים הצוננים, הארוחה הקלילה שבסוף המסלול וכמובן הציפיה לנקודת העניין הבאה; תצפית מדהימה, מסלול הליכה, יקב ואפילו – מקום מפתיע ללינה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן