פרסום בגוגל באמצעות טאבולה – למה זה כדאי?

גוגל הוא מנוע החיפוש המוכר ביותר בעולם, וכנראה גם אחד הכוחות החזקים שקיימים על פני הפלנטה. בכל רחבי הגלובוס, נעזרים בני האדם בגוגל כדי למצוא שירותים, מוצרים ומידע בכל נושא שרק אפשר לחשוב עליו. מסיבה זו בלבד, פרסום בגוגל הוא חובה של ממש עבור בעלי העסקים כולם, לא משנה מאיזה תחום הם מגיעים. אחת הדרכים להבטיח פרסום איכותי בגוגל, היא באמצעות תוכן איכותי, מקורי ומושקע שמוזרם באופן שוטף.

הקשר בין תוכן איכותי לבין פרסום בגוגל

תכירו את טאבולה שנוסדה בשנת 2006, במטרה לפרסם מאמרים ותוכן באתרים שונים. איך זה קשור לנושא של פרסום בגוגל אתם שואלים? ובכן, נניח שבעל אתר מסוים מעוניין לייצר כניסות נוספות לאתר שלו. הוא כותב מאמר איכותי ומושך, ומחליט לפרסם אותו באתרים אחרים המאופיינים בתנועה רבה, שגם רלוונטיים לקהל שלו. כשאותו קהל נחשף למאמר הזה, הוא מקליק עליו ומגיע בדרך זו או אחרת לאתר של בעל העסק ובתקווה גם מבצע רכישה של השירות או המוצר שלו.

כשהאלגוריתם של גוגל נתקל בתוכן איכותי, מקורי ובעל ערך הוא מסייע לאותו תוכן להתקדם במעלה תוצאות החיפוש, וכך להופיע במקומות גבוהים יותר בפני מי שמחפש אותו. כבר מבינים לאן אנחנו חותרים? כעת, כדי לעזור גם לכם להצטרף למהפיכה אספנו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לכתוב לטאבולה:

  • הנעה טבעית לפעולה – תוכן שיווקי מידי יבריח את הקוראים שלכם. החכמה היא לדעת כיצד לשלב בעדינות ובאופן טבעי הנעה לפעולה. הזמינו את הגולשים להשאיר פרטים, ליצור קשר או להמשיך לעמודים שונים באתר הקשורים לנושא עליו קראו כעת. הפנייה חייבת להיראות כמה שפחות שיווקית, ומצד שני מעניינת ורלוונטית.
  • כותרות מושכות – לוקח לאדם כמה שניות בודדות להחליט האם התוכן שמולו מעניין אותו או שמא כדאי שימשיך בחיפושים. לכן, כחלק מתהליך פרסום בגוגל רצוי לבחור כותרות כמה שיותר מושכות ומעניינות, כאלו שתוך מספר שניות יגרמו לקוראים להחליט שהם מעוניינים לעבור על מה שיש למאמר לספר להם, ואולי אפילו להתקדם לכניסה לאתר ולרכישה. לא תאמינו כמה כוח יש למילים!

איכות וערך הן המפתח

טאבולה מאפשרת לכל בעל עסק לפזר תכנים מקוריים ובעלי ערך באתרים שונים המאופיינים בתנועה רבה, גולשים רבים ברוב שעות היום וכמובן חשיפה מכובדת. פרסום בגוגל לא יוכל להתקיים על הצד הטוב ביותר אם לא נשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותנו, בעיקר אלו שמטרתם ליצור מערכת יחסים שבנויה על אמון מצד הלקוחות. תוכן איכותי ומלא בערך מוסף ישיגו את המטרה, כאשר קודם כל הם מוכיחים ששיווק הוא לא הדבר שהכי חשוב לכם, כי אם הקהילה שנבנית סביב המותג שלכם. ברגע שזה יהיה המסר, תראו שבקרוב מאוד דברים יתחילו לקרות מעצמם.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן