נופש חברה: המיתוג שעושה את ההבדל

החלטנו להוציא את העובדים לנופש חברה. כמובן שהמטרה העיקרית שלנו היא שתהיה לעובדים חופשה חלומית ובלתי נשכחת. לשם כך דאגנו ללוקיישן מדהים, האטרקציות הנכונות, הארוחות המושקעות והתכנים שימלאו את האירוע – הכל  ביחד ישפיע על ההרגשה והאווירה.

כשהעובדים מגיעים לנופש חברה (למידע נוסף לחץ כאן) הם מסתכלים על כל פרט. הם באים כדי ליהנות, אך רוצים ומצפים לחוויה שהם לא עוברים מדי יום ושהכל ייראה מושקע עד הפרט האחרון וכאן המיתוג נכנס לתמונה.

כשאנחנו משקיעים בהפקת נופש, חשוב שנדאג למיתוג שישאיר את הרושם הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו בעזרתה האדיבה של חני, בעלים של חברת ההפקות והאירועים, “פרוצ’י הפקות” את כל מה שחשוב במיתוג של נופש חברה.

מהו מיתוג אירועים ונופש?

רגע לפני שנצלול לפעולות שעלינו לבצע כדי לתכנן נופש חברה, אנחנו רוצים לגעת בחשיבות המיתוג. כל פעולה אשר מתבצעת על ידי הארגון או החברה צריכה לשקף אותו. מיתוג הוא למעשה אוסף של אלמנטים אשר חיבור נכון שלהם יוצר את התדמית של האירוע ובהתאם גם של החברה.

המוזמנים לנופש או לאירוע בוודאי כבר היו במספר אירועים בחייהם. המטרה במיתוג היא ליצור בידול בין זה הנוכחי לבין כל מה שהמוזמנים חוו לפני כן בחייהם. המיתוג עומד בפני עצמו אך הוא לא מנותק מהמיתוג הנוכחי של החברה, הצבעים שלה והמסרים שהיא נושאת על דגלה.

“צריך לזכור, מיתוג טוב זה הדובדבן שבקצפת, הוא זה שבתת המודע דואג לחבר את העובדים לחברה וליצירת גאוות יחידה בקרב העובדים” אומרת חני.

להשתמש במותג הקיים עם טוויסט

מיתוג נופש חברה מתחיל בייצוג נכון של החברה. הדבר הראשון שיש להבין הוא את מהות החברה, הפריטים שהכי מזוהים איתה, הערכים שלה והמסרים שלה. כל אלה יכולים לבוא לידי ביטוי במהלך הנופש בצורות שונות ועם טוויסט ייחודי. כלומר, העובדים מצד אחד יקשרו בין האירוע לבין החברה אך בו זמנית אנחנו לא רוצים שירגישו שהם נכנסים למקום העבודה, כלומר הכל במינון.

מיתוג האירוע דורש הסתכלות על הפרטים הקטנים ביותר וחיבור נכון לחברה. יש לשאול בצורה הכי פשוטה מה אנחנו רוצים שהמשתתפים ירגישו כשהם ייקחו חלק באירוע שאנחנו מתכננים? לאחר שנענה על שאלה זו, נוכל להתחיל למתג את החלקים הקטנים ביותר באירוע.

מה אפשר למתג בנופש חברה?

האמת היא שכל דבר (גם המתנפחים של הבריכה – למרות שזו לא המלצה).

כל דבר יכול להיות ממותג. החל מהכלים שיהיו בצבעי הלוגו של החברה, דרך השלטים שיכללו את הלוגו של החברה וכמובן הנושא של האירוע. כל זה יכול להישמע פשוט ויכול להיות כזה אם נביא בחשבון את הדברים הבאים:

שימוש בלוגו ובצבעי החברה

לוגו החברה צריך להופיע במקומות שונים במהלך בנופש. הוא יכול להיות בולט ויכול להופיע “בקטנה”. הלוגו יכול להיות מודפס על פריטים שונים כמו כלים, קיר צילום, על גבי תמונות המגנט אם אלו יחולקו למוזמנים. הוא יכול להופיע גם באופן מרומז כאשר יעשה שימוש בצבעים המובילים. לפעמים הצבעים יכולים לעשות את העבודה גם בלי שיופיע לוגו, שם החברה או הסלוגן שלה.

העברת המסרים הנכונים

לחברה יש מסרים שהיא מאמינה בהם וזה המקום להביא אותם לידי ביטוי. הדבר יכול להיות בהצגת הסלוגן על גבי שלטים או פריטים שונים באירוע. המסר יכול להיות גם ציטוטים שיופיעו על הפריטים השונים (כמו על הכוסות) וגם בכל מה שמלווה את אטרקציות והפעילויות. אם למשל נרצה להעביר מסר של קדמה, נדאג להזמין אטרקציות תואמות כמו עמדת VR או אטרקציה שספק אם העובדים שלנו נתקלו בה וכמובן הכיתוב והרקע בשילוט חייב להיות מותאם.

יצירת הזמנה ממותגת

ההזמנה לנופש היא הזדמנות מצוינת להעביר בה את המסר והמיתוג הנכון. הצבעים, הכיתוב, האופן שבה ההזמנה מגיעה אל העובדים – הכל חייב להיות מסונכרן עם הקו המרכזי שנרצה להוביל את המיתוג.

מתנה אישית וממותגת

כולנו מבינים שבתכנון נופש חברה יש המון חשיבה על המקום, האוכל, המוזיקה ועוד. אחד מהדברים שהרבה חברות נוטות לשכוח זה ההפתעה האחרונה. זה תמיד מוסיף עוד מימד של חוויה אם נדאג למתנה קטנה וממותגת הכוללת את לוגו החברה או לפחות הצבעים שלה שיחכה לעובד כבר בחדר במלון בתחילת הנופש. “אני זוכרת את הפנים השמחות והמופתעות של עובדי חברה שהפקנו להם נופש חברה בכנרת, כאשר בחדרי המלון חיכה לכל אחד מהעובדים בגד עליון (קפוצ’ון) מושקע בצבע הלוגו של החברה עם כיתוב קטן בצד עטוף בקפידה”.

צילום

בנופש חברה יש המון רגעים מצחיקים, יש המון רגעים מרגשים, זו הזדמנות מעולה להתחבר לעובדים שלנו באמצעות הרגש ולתפוס אותם ברגעים הללו. אין כמו תמונה מנצחת שיקבלו באריזה ממותגת במהלך האירוע מרגעים שנתפסו בעין המצלמה. “אירוע מוצלח זה אירוע שזוכרים אותו, ואיך נזכור בלי שיהיה איתנו צלם מקצועי שילווה את האירוע מתחילתו ועד סופו” מוסיפה חני, לרשום ולא לשכוח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן