מצלמות אבטחה הן כלי להקלטת וידאו שמצלם תמונות של העסק או הבית שלכם, כך שתוכלו לצפות בווידיאו באמצעות צג של מסך, מחשב ומכל מקום באמצעות חיבור לאינטרנט או באמצעות מערכת קווית סגורה. מצלמות אבטחה הן אחת הטכנולוגיות הנפוצות והמוכרות ביותר, הקיימות לצפייה ומעקב של אירועים. רשתות של מצלמות אבטחה מותקנות על ידי גופים שונים כגון : סוכנויות ממשלתיות ועל ידי עסקים מקומיים, אנשים פרטיים ובעצם כל גוף שזקוק לרשת אבטחה אופטימאלית, כמו זאת שמצלמות אבטחה מספקות.
מערכת מכשיר טלוויזיה במעגל סגור מוקדם מצלמת האבטחה הראשונה פותחה ביוני 1927 על ידי הפיזיקאי הרוסי לאון תרמין, בברית המועצות. המערכת, הפכה במהרה למבוקשת על ידי הממשל הסובייטי. בשל הפוטנציאל של הטכנולוגיה בתחום ההגנה, שכללה בזמנו מצלמת שידור סריקה המופעלת באופן ידני ומשדר ומקלט אלחוטי קצר, עם רזולוציה של מאה קווים. בארצות הברית זכתה מערכת הטלוויזיה המסחרית הראשונה במעגל סגור בשנת 1949.
מצלמות אבטחה פועלות על העיקרון של העברת אות וידאו למקום מסוים, והצגתו על צג. מצלמות אבטחה שונות מטלוויזיה בשידור בכך שהאות אינו מועבר באופן גלוי, אם כי הוא עשוי להשתמש בנקודה לנקודה (P2P), מנקודה לנקודה מרובת נקודות (P2MP) או ברשת קישורים קווית או אלחוטית. למרות שכמעט כל מצלמות האבטחה בווידיאו מתאימות להגדרה זו, המונח מיושם לרוב על אלה המשמשות למעקב באזורים הדורשים אבטחה נוספת או ניטור שוטף.
כיום רוב מצלמות האבטחה פועלות (או מתחילות לתעד) כתגובה לחיישנים של תנועה ויתעדו כשהן מזהות תנועה, בליווי שליחת קריאה למשטרה או שאר גורמי ביטחון. זאת בהתאם להגדרה של מטרות המצלמה.

אבטחה חכמה ומתקדמת בזכות מערך של מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה ומעקב מותקנות באזורים רגישים, חשובים ופגיעים. מקומות כמו : בתי כלא, שדות תעופה, בתי ספר, מתקני ביטחון, סניפי בנק וגם לשימוש פרטי. בזכות טכנולוגיות חדשות שפותחו בשנים האחרונות, האבטחה באמצעות מצלמות אבטחה הפכה לחכמה מתמיד. מצלמות האבטחה כיום, משלבות תוכנות מחשב, במטרה לעבד את הצילום ולהשוות את המידע שנקלט למאגרי מידע שונים. היכולת לאסוף מידע בווידיאו ולאחר מכן להצליבו עם מקורות מידע, מאפשרת שכבת הגנה נוספת שיכולה בעצמה לזהות איומים פוטנציאלים.  באמצעות עיבוד הצילום וניתוח גורמים שהוגדרו מראש, ניתן להפעיל את מצלמות האבטחה באמצעות גורמים כגון תנועה, קול או ו- הפעלת חיישן. כל החידושים הללו מעצימים את היכולת שלנו לספק רמת הגנה מקסימאלית, בתיאום עם גורמים מוסמכים שונים.
בזכות השילוב של תוכנות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מצלמות האבטחה שלנו מסוגלות לבצע פעולות מורכבות מאי פעם. על ידי שימוש חכם במכשירים אלה, עסקים אנשים פרטיים  וארגונים יכולים לא רק לשפר את ההגנה, אלא גם לשפר את אופטימיזציה של המשאבים שלהם ולשפר את יכולת ההגנה וההרתעה של מצלמות האבטחה. כיום מצלמות אבטחה מסוגלות לצלם וידיאו באמצעים שונים, כגון: ראייה אינפרא אדומה, צילום ב -360 מעלות ועוד. מכיוון שמצלמות אבטחה רבות מחוברות ישירות לאינטרנט, הן יכולות להוות מטרה קלה לפעילות זדונית, של פריצה. אך אין מה לדאוג, כיום מצלמות האבטחה הרלוונטיות מגיעות מצוידות עם תוכנות הגנה אליהן מחוברת המערכת של מצלמות האבטחה.

מצלמות אבטחה שונות לבית ולעסק

מצלמות אבטחה הינן כלי חיוני לאבטחה ושמירה על כל מבנה, חדר או חלל. המגוון הרחב של מצלמות אבטחה מספק לעסקים ואנשים פרטיים, את ההגנה האולטימטיבית, לצד שקט נפשי. המגוון הרחב של מצלמות אבטחה הקיים מספק מענה ייעודי, לסוגים שונים של מבנים וצורכי אבטחה שונים, בין אם מדובר על שמירה על העסק או על חדר הילדים. על מנת לרכוש את מערך האבטחה הטוב ביותר שכסף יכול לקנות, מומלץ לפנות לחברת שמירה וביטחון בעלת ניסיון מוכח, אמינות ומקצועיות שתספק לכם את מעטפת ההגנה הראויה. הרשו לנו להמליץ לכם על חברת זד בי אם ZBM, חברה המתמחה במחכירה והתקנה של מצלמות אבטחה, במחיר השווה ביותר שיספקו לכם את האבטחה הדרושה והראויה עבורכם. על מנת להגן ולענות בהתאם לצורכי האבטחה שלכם. רוב מצלמות האבטחה מתחלקות לשתי קבוצות עיקריות: אלחוטית וקווית.
מצלמות אבטחה אלחוטיות- מצלמות אבטחה אלחוטיות פועלות ללא כבלים. במקום כבלים הן  מעבירות את האותות של הווידיאו שהוקלט באמצעות  WIFI. כך ניתן לצפות בצילומי מצלמות האבטחה שלכם, באמצעות אפליקציה שהתקנתם על המחשב הנייד או על הטאבלט שלכם. מצלמות אבטחה אלחוטיות מספקות מספר יתרונות שאין למצלמות אבטחה קוויות. כמו למשל, לברור את הגורמים שגרמו להפעלת המצלמה, מגורמים לא מזיקים לאיומים של ממש כמו פריצה. מצלמות אבטחה שונות יכולות אפילו להבחין בין אנשים שונים לקטלג אותם כמבקרים רצויים או כאיום שיש עליו להתריע. כיום מצלמות אבטחה אלחוטיות רבות, מגיעות עם יכולת להשתלב עם מערכות שונות של בתים חכמים כגון: אמזון אלקסה ו- Google Home.
מצלמות אבטחה קוויות- מצלמות אבטחה קוויות היא מערכת מצלמות שמחוברת באמצעות כבלים להתקני אחסון של וידיאו במכשיר כגון מקליטי וידאו ברשת (NVR) או מקליט וידאו דיגיטלי (DVR). בנוסף לכל אלה, מצלמות אבטחה קוויות יכולות להציע חיבור לכבל מסוג אתרנט (Ethernet), כבל שמאפשר לכם לצפות בצילומים מרחוק.
על מנת לבחור במצלמות האבטחה הטובות ביותר שיוכלו לענות בצורה הטובה ביותר לצורכי האבטחה שלכם, פנו כבר היום לחנות המקוונת של חברת זד בי אם ZBM. הכתובת שלכם למצלמות אבטחה, ציוד ריגול ושאר ציוד נלווה. כל אל ה על מנת לספק לכם את מעטפת ההגנה הטובה והאמינה ביותר.

החנות המקוונת של ZBM – הכתובת שלך למצלמות אבטחה

החנות המקוונת של חברת זד בי אם ZBM מספקת מגוון רחב של מוצרים ושירותים נלווים, בתחום האבטחה, התקשורת והשמירה, לעסקים, בתים ושלל בניינים וחללים שונים. בחנות של ZBM תוכלו למצוא מצלמות אבטחה ממגוון חברות בינלאומיות מוכרות, כגון: סוני,סמסונג פנסוניק, RHODIUM, קנון, Vision net ועוד. כל זאת, על מנת לספק לקהל לקוחותינו את הביטחון הראוי, באמצעות מצלמות האבטחה האמינות והאיכותיות ביותר שכסף יכול לקנות. בחנות המקוונת שלנו תוכלו למצוא מצלמות אבטחה מסוגים שונים, הנתמכות על ידי סוגים שונים של טכנולוגיות מתקדמות למעקב וביטחון. בנוסף למערך אבטחה מתקדם, של תוכנות ייעודיות וברמה הגבוה ביותר.
מחפשים את ההגנה המושלמת לעסק שלכם או לבית שלכם? כנסו כבר עכשיו לחנות המקוונת של ZBM עם המגוון הרחב של מצלמות אבטחה, עם ייעודים שונים בהתאם לצרכי אבטחה שונים של כל מבנה וכל לקוח.
בחנות המקוונת של ZBM ניתן למצוא מצלמות ריגול, שיעזרו לכם לפקוח עין על אנשים או רכוש שיקרים לליבכם, באופן סודי. צרו עימנו קשר כבר היום, וצוות היועצים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם במהלך בחירת מצלמות האבטחה המתאימות ביותר לצרכים ולתקציב שלכם. ואם כבר התחלנו לדבר על תקציב, רק בחנות המקוונת של ZBM תוכלו למצוא מצלמות אבטחה וריגול, לצד ציוד נלווה כמו כבלים, ארונות תקשורת, פנסים ומוניטורים במחיר השווה ביותר. לכיוון מצלמות שיוכלו לענות על כל צרכי הביטחון שלכם ועל הצד הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן