הסרת תוצאות שליליות בגוגל

שם טוב הוא הנכס החשוב ביותר של עסק על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, להצלחה וצבירת לקוחות ומוניטין. היה זה ספר קהלת שטבע את המשפט הידוע “טוב שם ומשמן טוב”, ואין כלל ספק כי בעולמנו היום, בו האפשרות להפיץ מידע שלילי ותגובות שליליות היא בלחיצת כפתור, עלינו לשים דגש על כך ביתר שאת. שהרי מהצד השני של המתרס, האינטרנט הוא הדרך הקלה והטובה ביותר להגיע ללבו של קהל היעד שלנו היא באמצעות תוכן טוב ואיכותי ותגובות טובות ומפרגנות.

בין אם אתם בעלי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, עומדים מאחורי ארגונים או מנהלי חברות, אתם מודעים להשפעה השלילית הרבה שיש לאזכורים שליליים באינטרנט לגבי רמת הצלחה של עסק. וכך, מנוע החיפוש של גוגל מציף לעיתים רבות את התוצאות השליליות כלפי מעלה. כתוצאה מכך, נגרם נזק רב, אשר לאחר היווצרותו- קשה מאד להופכו. לתגובה אחת שלילית כח השפעה רב מאד על מוניטין של עסק, והוא אפילו רב יותר מכמה תגובות חיוביות. אי לכך, ביצוע תהליך הסרת תוצאות שליליות בגוגל הוא חשוב ביותר, ואף הכרחי.

הדרכים העיקריות להסרת תוצאות שליליות בגוגל

על מנת לבצע הסרת תוצאות שליליות בגוגל אנו יכולים לפעול בשני מישורים. מישור אחד, הוא הנפוץ יותר, דחיקת התוצאות השליליות המופיעות בעמודים הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל, מטה מטה אל עמודי החיפוש האחרונים. הדבר מתבצע באמצעות שיטת SEO, אשר משמעותה קידום אורגני בגוגל. הקידום האורגני צולח כראוי אם וכאשר תוכן ה-SEO המוזן הוא תוכן טוב ואיכותי, ואז גוגל מזהה אותו כשווה קידום ומעלה אותו מעלה מעלה, תוך כדי דחיקת התוצאות השליליות אחורנית.

שיטה נוספת אשר איננה נפוצה היא הסרתו של התוכן השלילי באמצעות צו מניעה הניתן מבית המשפט, בעקבות תביעת לשון הרע או פגיעה בפרטיות. הדבר יכול שיתבצע אך ורק אם כאשר ישנן עילות טובות לפי דין אשר מתקבלות על ידי בתי המשפט, ולכן נדיר מאד אשר תוכן מוסר לחלוטין מגוגל.

יישום שיטת SEO

מאחר שהשיטה הראשונה היא השיטה הנפוצה יותר, נרחיב מעט בנושא וכיצד אפשר ליישם אותה בצורה הטובה ביותר. תחילה, יש ליצור פרופילים בעלי תוכן איכותי בכל מיני פלטפורמות כגון רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. ניתן גם ליצור פרופיל באתר שיתוף המוזיקה יו-טיוב ולהעביר תכנים מצולמים, ארוכים וקצרים. אופציה נוספת שנוצרה לאחרונה היא יצירת פודקסטים בעלי תוכן איכותי והעלתם לרשת. השורה התחתונה היא: כמה שיותר פרסום טוב ואיכותי, כך ייטב.

יצירת הרושם הראשוני שלכם באמצעות הסרת תוצאות שליליות בגוגל ומינוף תוצאות חיוביות ע”י הפצת תוכן איכותי היא הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות היום בשביל העסק שלכם. ולמעשה, אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות כאשר אתם פותחים עסק חדש.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן