לטפח את הגוף – מכף רגל ועד ראש

שגרת הטיפוח של כל אחת ואחת מאיתנו בדרך כלל שונה. בהתאם לאורח החיים שלנו והפניות הנפשית והרגשית לכך, אימצנו לאורך השנים את מה שעובד בשבילנו. יחד עם זאת, אחרי הכל כולנו מתמודדות עם אותן הבעיות – עור יבש, שיער שבור, ציפורניים חלשות או צוואר נפול. כל אלו תופעות טבעיות שבעזרת הכלים הנכונים נוכל להחזיר עטרה ליושנה. אז אלו כמה טיפים יעילים שכל אחת יכולה לשדרג עמם את שגרת הטיפוח המיוחדת שלה, מכף רגל ועד ראש. אז רק בסדר הפוך, הנה אנחנו מתחילות.

שיער

נניח בצד את עניין החפיפות התכופות, הצבע, המחליק, הפן והמסלסל – המעיטי בכולם ככל הניתן. מעבר לזה, עבור השיער יש לנו עוד כמה טיפים קטנים. אם חפפת לפני השינה והשיער עדיין לא התייבש (באופן טבעי!), אספי אותו בצמה או קוקו קטן ורק אז היכנסי למיטה. בנוסף, חשוב לזכור כי השיער שלנו מושפע ממצב הגוף. כלומר, סטרס יכול להביא לנשירת שיער ואי הקפדה על שתיית מים תתבטא במחסור בברק ובשבירה. אז הטיפ הכי חשוב כאן הוא לגשת ישר לשורשים ולפתור את הבעיה האמיתית שמעיקה עלינו ומתבטא באופן חד משעי בשיער.   

עור הפנים

קרם לחות לפנים ומקדם הגנה הם עניין שבשגרה. אבל מה לגבי סרום? שימוש שוטף בסרום מאפשר לנו להעניק לעור הפנים לחות והגנה גבוהה יותר. מדובר בתכשיר עם רכיבים פעילים החודרים עמוק יותר מקרם הלחות הסטנדרטי ומסייעים לחידוש התאים. לחיזוק ומיצוק העור (האיבר הגדול ביותר בגופנו, רק שתדעי) יש תרגילים מצוינים שניתן להכניס לשגרה ולהתייחס אליהם כאל טיפוח לכל דבר ועניין – ניתן למצוא אותם ברשת.

צוואר

הצוואר שלנו הוא אחד מהמקומות שאנו נוטות להזניח ונזכרות בו כשסימני הגיל מתחילים להופיע. מומלץ ביותר להכניס אותו כחלק בלתי נפרד מהטיפול שאנו מקדישות לעור הפנים מדי יום. לכן, כל הכללים חלים גם עליו – קרם לחות, סרום ומקדם הגנה. הקדישי לו את תשומת הלב הראויה ועסי אותו עד לספיגה מלאה. תכשירי אנטי אייגי’ינג מתאימים יש בשפע, חשוב רק לבחור בהתאם לסוג העור שלנו. כדי להתמודד עם העור הנפול, גם במקרה זה יש גם תרגילים שמומלץ לבצע וניתן למצוא ברשת.

כפות הידיים והציפורניים

שימוש בקרם לחות טיפולי לידיים לפני השינה ולאחר המקלחת – צ’ק. איך אפשר לשדרג? לאחר כל מגע ממושך עם מים כמו אחרי שטיפת כלים, מומלץ לחזור ולהשתמש בו. כמו כן, העור על כפות הידיים שלנו דק וחשוף במיוחד לפגעי מזג האוויר – קור או קרני שמש ונמצא בסכנת יובש תמידית. מומלץ להשתמש במקדם הגנה ביציאה מהבית ולחדש אותו כל כמה זמן להגנה מלאה ומניעת הופעה של כתמי שמש. עבור הציפורניים, מומלץ להשתמש בשמן לחיזוק הציפורן ובמקרה של הסרת לק – להעדיף שימוש במסיר לק על בסיס שמן, המכיל גם חומרי הזנה וטיפוח.

כפות הרגליים והציפורניים

מלבד ספוג קשה המיועד להסרת תאי עור מתים, יש עוד כמה דברים שאפשר לעשות כדי לטפח את כפות הרגליים והציפורנים שלנו. מומלץ לבצע מדי פעם פילינג לכף הרגל. לאחר טבילה וריכוך בקערה חמימה, הוציאי בכל פעם רגל אחרת ועסי אותה בעדינות. בדיוק כמו הספוג, רק באופן הרבה יותר עדין – הפילינג מסייע בהסרת תאים מתים. לאחר מכן, שימוש בקרם לחות ייספג בצורה טובה ויעילה יותר.  עבור הציפורניים, גם כאן נשתמש בשמן לחיזוק והזנה ונדאג בעיקר להיותן נקיות, מאווררות וגזוזות. כדי למנוע מצב של פטריה או זיהום מומלץ לא ללכת יחפות באזורים ציבוריים כמו בריכה, מלתחות חדר הכושר ועוד. עבור ריחות לא נעימים קיימים תכשירים למניעה, אך גם טלק או סודה לשתייה יכולים לעשות את העבודה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן