בר, מסעדה או מועדון איך בוחרים?

החיים שלנו רובנו עמוסים ולחוצים בעבודה, דאגה לילדים ולכל מה שהם צריכים, סידורים הקשורים לבית ועוד. יחד עם השגרה, יש גם לא מעט אירועים אליהם כולנו מוזמנים במהלך השנה כמו ימי הולדת, מסיבות מסוגים שונים, חגיגות, חינות, חתונות ועוד. כאשר מגיעים הרגעים שלנו לחגוג ולהפיק אירוע, לא פעם אנחנו מתלבטים ולא בטוחים איך לעשות את זה. בשורות הבאות בחרנו לעשות לכם קצת סדר ולהציג בפניכם את הקריטריונים הכי חשובים בבחירת מקום לאירוע.

 

אולם וגן אירועים הם לא תמיד הפתרון המושלם

זה נכון שפעמים רבות נבחר אולם ו/או גן אירועים כדי להפיק את האירוע שלנו. יחד עם זאת, לא תמיד בחירה זו מתאימה. למשל, שהאירוע שלנו פחות רשמי ויותר קז‘ואל, שאין אליו הרבה מוזמנים כמו שמזמינים לבר מצווה חגיגית או חתונה, אז ניתן בהחלט לבחור גם באלטרנטיבות. ברחבי הארץ אינספור ברים, מסעדות ומועדונים המתאימים לחגוג מגוון של אירועים כמו מסיבות הפתעה, ימי הולדת, מסיבות אירוסין מצומצמות, אירועים עסקיים ועוד.

 

אז איך לבחור?

בראש ובראשונה עליכם לחשוב על סוג האירוע. למשל, אם מדובר בחתונה, פחות נהוג לבחור בבר, אבל אם זו יומולדת של החבר‘ה או אפילו מסיבת רווקים, זו יכולה להיות אופציה נפלאה.

 

דבר נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא איזו אווירה הייתם רוצים באירוע שלכם? אווירה מסיבתית ורועשת כמו בבר או מועדון או אווירה שקטה, רגועה ונינוחה כמו במסעדה? בבר תוכלו להנות מאחלה של מוזיקה ואפילו לחזור לימי עברו בהם הייתם רוקדים עם החברים והאנשים הקרובים לכם. מבחינה תקציבית, להפיק אירוע בבר נחשב למשתלם מאוד, לפעמים אפילו נהוג שכל אורח משלם על עצמו, אבל זה כבר מאוד תלוי בסוג המארחים שאתם.

 

ומה לגבי אירוע במסעדה?

יש מסעדות שמאפשרות לאורחים שלהן לחגוג את האירוע בחדר VIP פרטי שמנותק משאר הסועדים. מקום נפרד. זה יתן לכם המון שקט ואפשרות לבחור במה בא לכם לעשות בדיוק, אולי אפילו כדאי לחשוב על תפריט מותאם אישית. גם בחלק מהברים יש את האפשרות הזה. דבר נוסף שישפיע על הבחירה שלכם מלבד האווירה שאתם רוצים ליצור הוא כמובן האוכל. ההגשה במועדון מאוד דומה לאולם אירועים, יש חברת קייטרינג או שניתן להזמין דוכני מזון כאלה ניידים כמו שנהוג למקם בבר מצוות ובת מצוות. לעומת זאת, במסעדה תהנו מתפריט עשיר, ייחודי, לפעמים אפילו מותאם לכם באופן אישי. יש מסעדות שף שנחשבות כמובן ליקרות יותר וגם האירוע יהיה בהתאם. בבר לעומת זאת, הדגש הוא דווקא על האלכוהול ויותר על תפריט של נשנושים כמו מנות קטנות, אוכל מטוגן וסלטים.

 

באתר האירועים CALL EVENT תוכלו לראות רשימה מומלצת של ברים לאירועים ומתוכם תוכלו לבחור את הבר, המועדון או המסעדה שמתאימים לכם בהתאם לסוג, גודל ומאפייני האירוע, הסגנון שמתאים לכם, האוכל, האווירה והתקציב העומד ברשותכם. צוות המומחים של ישמח ללוות אתכם שלב אחר שלב בבחירת המקום המושלם. כעת כל שנותר לכם, הוא להשאיר את הפרטים שלכם ואנו נשמח לחזור אליכם במהרה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן