5 שיקולים שחשוב לקחת בחשבון ברכישת מקררים

תחום אחסון המזון התפתח באופן משמעותי עם התקדמות הטכנולוגיה שמאפשרת ייצור מקררים מדגמים שונים. קירור כבר אינו פתרון לשמירת מזונות מתכלים. רכישת מקררים הפכה למשימה מבלבלת למדי כאשר הצרכנים מנסים לבחור את המקרר המתאים להם ממאות התכונות לבחירה.

פונקציות שהיו רק תוספות אפשריות עד לא מזמן, הפכו לצרכים חיוניים במהלך רכישת מקרר. אז מהן התכונות העיקריות שיש לשים לב אליהן במהלך בחירת מקררים?

1. שיקול סגנון עיצוב הדלת

פתיחת מקרר היא היבט אחד שהשתנה באופן משמעותי במהלך השנים. דלתות צרפתיות גדלו בפופולריות שלהן מכיוון שהן מקלות על גישה למאכלים מבלי לפתוח את כל המקרר. מקררים שמעוצבים עם דלתות כפולות מציעים יתרונות דומים, שלא לדבר על כך שהם מאפשרים יותר מקום לארגון בשל הדפנות המפוצלות שמספק עיצוב זה.

אתם יכולים לבחור את דלתות המקפיא התחתונות או העליונות, שמספקות נוחות ייחודית כמו גישה מהירה למזון קפוא. מלבד הסגנון, תכונות נוספות לדלתות מקררים שמשפיעות על החלטות הרכישה הן שיקולי הבטיחות, במיוחד לבתים עם פעוטות וילדים.

2. אזעקה להגנה על הבטיחות

בחלק מהמקררים יש מערכות אזעקה שפועלות כאשר הדלתות פתוחות במשך פרק זמן ארוך. אתם יכולים לדעת מתי ילד משחק עם המקרר או אם הדלת נשארת פתוחה.

אזעקה כזו מאפשרת שימור אנרגיה מכיוון שהשארת הדלת פתוחה מפחיתה את הטמפרטורות הפנימיות.

3. שיקול בחירת המדפים

לאפשרויות המדפים יש כל כך הרבה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, כמו למשל מדפים נעים שמציעים למשתמשים גישה פשוטה לפריטם שנמצאי במקרר. אתם יכולים פשוט למשוך מדף פנימה והחוצה על מנת לקחת מזונות.

למדפים המחליקים יש גם את היתרון של החזקת פריטים גבוהים כמו בקבוקי שתייה. מדפים מתכווננים מציעים את אותם היתרונות מכיוון שאתם יכולים להסיר אחד על נמת לפנות מקום למצרכים אחרים. הם גם מאתגרים פחות לבחינת תכולת המקרר.

מדפים עמידים גם למשקאות שנשפכים, ומיוצרים עם רכיבים שמוודאים שהדליפות לא יגיעו לחלקים התחתונים. אם המקרר שלכם מכיל נוזלים רבים כמו חלב, מיצים ומשקאות קלים, מדפים אלו יהיו אידיאליים.

4. שיקול בחירת המגירות

מגירות רחבות פירושן גישה קלה כשיש צורך להגיע לפריטים. מקררים שמיוצרים עם מגירות גישה ברוחב מלא מאפשרים מספיק מקום לאחסון מגשי אוכל, ויתרון זה אידיאלי כאשר יש לכם אורחים. כשיישארו לכם מאכלים ממסיבה, המגירות האלה יציעו אחסון מושלם.

בחלק מהמקררים יש מגירות שקופות שמאפשרות לכם לראות את התחולה מבלי לפתוח את כל המגרה. כך ניתן לחסוך זמן כשאין כל כך צורך לחטט במגירות בניסיון למצוא את החסה. מגירות מבוקרות אקלים מאפשרות לכם להתאים את הטמפרטורה והלחות של כל אחת מהן בהתאם לצרכי הקירור של המזונות שאתם מאחסנים בהן.

5. תצוגת LED

חלק מהדגמים המתקדמים של מקררים זמינים היום עם תצוגת מגע LED לפעולות חכמות. המסך יכול להיות מחובר ל-Wi-Fi שמאפשר מגוון פעולות כמו:

  • התאמה לשימוש זמני
  • השארת פתקים
  • ארגון המקרר
  • הצגת תמונות
  • גישה למתכונים באינטרנט
  • השמעת מוסיקה מהיוטיוב או מהספרייה שלכם בספוטיפיי
  • ואפילו קבלת עדכוני מזג אוויר

או תכונות מתקדמות רבות אחרות

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן