בדיקת איטום לגג הבית – עכשיו זה הזמן!

הסתיו כבר כאן איתנו באופן ברור ושאינו משתמע לשתי פנים, וגם אם עוד נהנה מכמה שבועות של שמש ומזג אוויר נעים, ברור כי עונת הגשמים כבר נמצאת ממש מעבר לפינה. הסתיו זו העונה המתבקשת והחשובה ביותר לבצע בה הכנות לקראת החורף, בפרט הכנות שונות לבית או לבניין בהם אנו מתגוררים. אחד הנושאים החשובים ביותר בהקשר זה הוא כמובן איטום המבנה, אותו כדאי לבדוק בצורה מקצועית ויסודית לפחות אחת לכמה שנים. גם אם הזנחתם את נושא האיטום מזה תקופה, עדיין לא מאוחר מדי לבדוק את איטום גג הבית וקירותיו החיצוניים עכשיו, ולתקן בעיות במידה ואלו מתגלות.

בדיקת איטום גגות וקירות חיצוניים – מדוע זה חשוב כל כך?

מדוע חשוב כל כך שנקפיד לבצע בדיקה מקצועית ויסודית של מערכת האיטום של הבית (הן איטום הגג והן קירות חיצוניים), לפחות אחת לכמה שנים?

ובכן, בעיות באיטום המבנה מאפשרות למים לחדור ולחלחל לחלקים שונים בו. מים, כמו שניתן להבין מצפייה בהרים וערוצי נחלים בטבע, מהווים כוח חזק ומתמיד אשר עם הזמן יכול לגרום להשפעות משמעותיות ביותר. בטבע זה אולי לוקח אלפי ומיליוני שנים, אך בבית/בניין שלנו זה יכול לקחת כמה שנים ספורות בלבד. חלחול של מים לפנים המבנה יכול לבוא לכדי ביטוי כבר בשנים הראשונות בצורה של כתמי רטיבות בקירות, אך בין אם אנחנו מוצאים אינדיקציות כאלו ובין אם לא ההשפעה ארוכת הטווח עדיין עשויה להיות משמעותית ביותר – המים עלולים להרוס חלקים שונים במבנה מבפנים, ובמקרה ובעיות האיטום אינן מטופלות לאורך שנים רבות עלול להיגרם נזק משמעותי של ממש לבית כולו.

במידה ומתמהמהים עם בדיקת האיטום ונכנסים לתוך החורף והעונה הגשומה, בעיות חדירת מים שיתגלו במהלך החורף יהיו הרבה יותר קשות ומסובכות לתיקון. זאת מכיוון שעל מנת לחדש ולתקן את מערכת איטום הגג, למשל, נדרשים כמה ימים יבשים רצופים לפחות, על מנת שניתן יהיה לסיים את העבודה ולתת לחומרים להתייבש כמו שצריך. במקרים רבים, נאלצים אנשים להמשיך ולהעביר את החורף כולו עם טפטופים בתוך הבית, כתמי רטיבות משמעותיים בקירות הדירה וכיוצ”ב.

כיצד מומלץ לבצע בדיקת איטום גגות?

במידה והשתכנעתם ואתם מעוניינים להבטיח כי איטום הגג והמבנה כולו תקין, כי החורף יעבור בשלום ועם בית יבש וכי המבנה לא ימשיך לספוג רטיבות ולפתח נזקים – כיצד מומלץ לעשות זאת?

חשוב להבין בהקשר זה כי איטום גגות ומבנים הוא תחום מקצועי רחב ועשיר המצריך ידע מקצועי, כלים מתאימים וכיוצ”ב. זאת גם על מנת לבצע בדיקת איטום בסיסית. לכן אין שום טעם או אפשרות אמיתית לבצע בדיקה כזו בכוחות עצמנו. הזמינו חברת איטום מקצועית לבצע בדיקה יסודית של מערכת האיטום. רק כך תוכלו לאתר בעיות בזמן, להצליח לטפל בהן מבעוד מועד וכך לחסוך בהוצאות (על תיקונים של נזקים מצטברים) וליהנות מראש שקט ובית יבש לאורך החורף כולו.

למידע נוסף אודות איטום גגות הכנסו לאתר איטום פז לכתובת https://itumpaz.co.il/איטום-גגות/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן