אדריכלות ועצוב פנים – הפנים של המחר

צעירים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים לגבי בחירת מסלול לימודים ומקצוע, ולעיתים ההחלטה היא באמת לא פשוטה. לרוב חל בלבול בין מסלולי אדריכלות ועצוב פנים, וסטודנטים אשר מוצאים את עצמם מתחברים לתחום, אינם יודעים להבחין בין האופציות העומדות לרשותם.

אין ספק כי תהליך של בניה או שיפוץ יסודי של נכס עשויה להיות מלווה בלא מעט בלגן ובלבול, ואנשי המקצוע בתחום העיצוב הם בדיוק אלו שיכולים להקל את התהליך. אם אתם מוצאים את עצמכם מתעניינים בתחום, המאמר הבא יעשה לכם סדר בכל הפרטים.

אדריכלות ועצוב פנים כמקצועות פופולאריים 

כל תהליך של בניה או עיצוב כדאי שילווה באיש מקצוע בתחום של אדריכלות ועצוב פנים. בסופו של יום חשוב מאוד להקדיש מחשבה לפרטים הגדולים והקטנים כאחד, ואיש מקצוע יוכל לעשות לכם סדר בדברים, ולדאוג שתקבלו בתום התהליך את התוצאה הטובה ביותר. יצירת אווירה בחלל היא אינה עניין פשוט, ואדריכל טוב כמו גם מעצב פנים מקצועי, יוכלו לכוון אתכם לבחירה של הפריטים הנכונים, על מנת ליצור או האווירה הרצויה. איש מקצוע מתחום של אדריכלות ועצוב פנים אמנם מצריך השקעה כספית, אבל בטווח הרחוק הוא יסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות במינימום זמן, מינימום תקציב, וימקסם היטב את התוצאה. אם אתם רואים את עצמכם נהנים לעזור לאנשים לבנות לעצמם את בית החלומות שלהם, רואים את הפוטנציאל בכל חלל שאתם נכנסים אליו, ויש לכם אהבה מיוחדת ופינה חמה בלב לפריטים ואקססורייז, אין ספק שהתחום הזה הוא בשבילכם.   

מה בין אדריכלות ועצוב פנים

מזל טוב! החלטתם לבחור בתחומי עיצוב הבית כמקצוע? הנה כמה פרמטרים חשובים שיעשו לכם סדר בהבדלים שבין אדריכלות ועצוב פנים:

  • מסלול הלימודים של אדריכלות נמשך לפחות 5 שנים ואף יותר עד שתגיעו להכשרה הרצויה, בעוד מסלול של עיצוב פנים מאפשר לכם לרכוש מקצוע במהירות יחסית.
  • התחום של עיצוב פנים עוסק בעיצוב של חללים פנימיים על כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, בעוד האדריכל עוסק גם בתכנון ועיצוב של מבנים שלמים.
  • חשוב לדעת כי אדריכלות ועצוב פנים הם תחומים משיקים שהולכים טוב מאוד יחד, ויש מי שבוחר לקבל הכשרה כאדריכל וללמוד גם עיצוב פנים כתוספת, על מנת להציע ללקוח את התמונה השלמה תחת קורת גג אחת. 

מסלול ביניים שהוא פשרת אמצע מצוינת למי שלא מעוניין במסלול לימודים ארוך, אבל כן מעוניין להעמיק את ידיעותיו וסמכויותיו בתחום, הוא המסלול של הנדסאי אדריכלות ועצוב פנים. מדובר במסלול לימודים הנמשך כשנתיים, כאשר הסטודנטים נוגעים במגוון רחב של נושאים כמו: תכנון אדריכלי, עיצוב פנים, תולדות האדריכלות, עיצוב תאורה, סטטיקה, שרטוט, עבודה עם תכנות מחשב חדישות ועוד. תנאי הקבלה למסלול נוחים ואפשריים, ותמיד ניתן לעשות מעין מכינה במידה ואתם לא עומדים בתנאים. המסלול מכשיר את הסטודנטים לתכן ולעצב בניינים עד גובה 4 קומות, בכפוף לחוק התכנון והבנייה, ומאפשר לכם לגעת בכל אחד מהתחומים, ולהציע ללקוח תכנון ועיצוב איכותי מא׳ ועד ת׳, בצורה הטובה ביותר. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן