הרעיון המושלם ליום גיבוש – פעילות קייקים בצפון

ימי גיבוש הם מנהג נפוץ ופופולארי ביותר בארגונים למיניהם, חברות ובתי עסק כמו גם קבוצות מסוגים נוספים. אלו הם ימים בהם כולם לוקחים יחד חופש מהעבודה או העשייה המשותפת ומתפנים על מנת ליהנות ולבלות ביחד, בשאיפה במסגרת פעילות מגבשת אשר תגרום לכולם לא רק ליהנות אלא גם לעבוד אחד עם השני ולעבור יחד חוויה משמעותית. עבור כל מי שמתלבט בנוגע לתוכן יום הגיבוש הבא בארגון בו הוא נמצא, יש לנו המלצה מצוינת בשבילכם – פעילות קייקים בצפון. מדוע דווקא פעילות זו ומהם יתרונותיה כתוכן עבור ימי גיבוש?

כל האלמנטים שנרצה למצוא ביום גיבוש בפעילות קייקים בצפון

התשובה הפשוטה עבור השאלה – “למה לבחור דווקא בפעילות קייקים בצפון עבור יום הגיבוש הבא שלנו?” היא פשוטה – מפני שבמובנים רבים זוהי הפעילות המושלמת והאולטימטיבית עבור ימי גיבוש, כיף והווי.

בתור התחלה, בפעילות קייקים בירדן כולם ייהנו ביותר ויחזרו הביתה עם טעם טוב של יום כיף. מי מאיתנו לא אוהב את הסביבה הפסטוראלית והטבע המרגיע של הצפון? בנוסף, כמעט כולם ללא יוצא מן הכלל מעידים כי שייט הקייקים עצמו מהווה חוויה מהנה ומיוחדת במינה – שטים במורד הזרם הפסטוראלי של הירדן, נהנים מציוץ הציפורים והנוף הירוק והמרהיב, חותרים קצת כאשר מעוניינים בכך ופשוט נרגעים ונשכבים אחורה כשרוצים סתם לנוח וליהנות. וכמובן – ניתן גם לערוך תחרויות או להקדיש מאמץ לניווט אקטיבי של הסירה ולחתירה במשוטים. מי שירצה ימצא שם ספורט לעשות (חתירה, שחייה וכיוצ”ב…) ומי שירצה פשוט ינוח ו”יסתלבט”. בנוסף, ניתן כמובן כמעט בכל שלב לקפוץ למים המרעננים של הירדן – אטרקציה משמעותית בפני עצמה, במיוחד בימים חמים.

מלבד לכיף הטהור של מסלול הקייקים, מדובר גם בפעילות מגבשת ובעלת תוכן וערך בפני עצמה. כפי שהוזכר לעיל, במידה ומעוניינים בכך ניתן לקחת את הפיקוד לידיים ולנווט את הקייק באופן אקטיבי, תוך כדי שיתוף פעולה עם האנשים החולקים עימנו את הקייק (ניתן כמובן גם להתחלק לקבוצות מעט גדולות יותר ולשוט בסירות רפטינג גדולות יותר מהקייקים). במידה ומדובר ביום גיבוש של מקום עבודה למשל, בו המטרה שלנו היא לערבב בין האנשים ולגבש את הקבוצה, ניתן לערוך תחרות ידידותית בין קבוצות וצוותים שונים וכך לגרם לאנשים לשתף פעולה ולהתאגד למען מטרה משותפת, מהנה וממריצה. מה ניתן לרצות יותר מזה עבור יום גיבוש?…

אזור הגליל העליון מלא גם במסעדות משובחות, פינות חמד ו/או תצפית בהן ניתן ליהנות

לפני או אחרי פעילות הקייקים. בנקודות מסוימות לאורך המסלול, כמו גם בנקודת הסיום, ישנם שטחים מטופחים ונעימים בהם יכול מי שלא מעוניין לשייט במסלול להירגע ולקרוא ספר בכיף. כך, כל אחת ואחד ימצאו את המקום שטוב ונעים להם, וייצאו מיום הגיבוש הזה עם זיכרונות נעימים וחשק לעוד.

מסיימים את היום במסעדה מזרחית טובה בקרבת מקום לאחר שפיתחנו תיאבון במהלך השייט, וקיבלנו את יום הגיבוש האולטימטיבי…

למידע נוסף היכנסו לאתר קייקי כפר בלום בכתובת

https://www.kayaks.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן