לקראת הגיוס, השחרור או סתם בשביל לפנק – מתנות לחיילים שלנו

לחיילים של צבא הגנה לישראל יש מקום של כבוד. הם נותנים מעצמם הכל, מתכוננים לקראת הגיוס, לומדים על המשמעות ומפנימים אותה. הם יודעים שהם היחידים שאנחנו סומכים עליהם כדי שיגנו וישמרו עלינו ועל הבית שלנו בתור מקום בטוח. בזכותם אנחנו כאן. בוקר, לילה, ימי חול, שבתות וחגים. לכן, כל אמא, כל אבא, כל אח או אחות וגם כל חברה או חבר אוהבים לפנק את החיילים שלהם במתנות. זו יכולה להיות מתנה לקראת הגיוס, כזו שתשמש אותו בזמן השירות או תנעים את זמנו בבסיס. זו גם יכולה להיות מתנה לשחרור, אחרי שהוא או היא סיימו את כל החובות שלהם והופכים לאזרחים. וזו יכולה להיות מתנה של סתם, כי בא לנו.

 

אילו מתנות יש לחיילים?

בדרך כלל כשאנחנו רוצים לרכוש מתנה לחייל או חיילת, בא לנו לבחור מתנה שהיא גם שימושית וגם כזו שכייפית לקבל. לפניכם כמה רעיונות מקוריות לרכישת מתנה מומלצת לחייל.

  • הדפסה על בוקסר – אם אתם מחפשים מתנה מקורית, כייפית, כזו שתמיד תגרום לחייל שלך להיזכר בך, תוכלי לבחור בוקסר ולהדפיס עליו איזה משפט מגניב. למשל ”לחייל הזה יש כבר מפקדת“. שילוב בין חוש הומור וצחוקים לבין משהו שתמיד כייף לקבל וגם ישרת את החייל לאורך השירות.
  • שק כביסה- אין כמו המתנה הזו. היא הכי נוחה והכי מתאימה לחיילים. במקום שהכביסה המלוכלכת בין אם זה המדים, המגבת של המקלחת, המצעים או הגופיה ששמים מלמטה יצחינו בתוך התיק, שמים הכל בתוך שק הכביסה. גם את השק עצמו אפשר כמובן לכבס. תוכלו להדפיס על השק כל מיני משפטים מגניבים כמו ”ככל שהשק מלא, הבית מתקרב“ או ”הצג שק! כביסה לאמא המפקד!“….
  • תיק רחצה בעיצוב עצמי – אין הרבה מצבים שחיילים מרגישים בית. בטח לא בתקופה שהם בטירונות או בקורס או הכשרה. לפעמים חייל יכול להישאר בבסיס המון זמן. לכן, תיק רחצה בעיצוב אישי יכול להיות אחלה של מתנה. אפשר להדפיס על התיק תמונה של כל החברים, תמונה שלכם ביחד, תמונה של המשפחה ועוד… בכל פעם שהוא ילך למקלחת להתקלח או לשטוף שיניים הוא ייזכר בבית.

 

יש עוד המון מתנות מגניבות שאפשר לתת לחיילים כמו כובע טמבל צבאי, חוגרון לחיילים, כיסוי דסקית, מגבת רקומה, חולצות דרייפיט למדס“ים, הדפסה על ציפה או על מצעים ואפילו על ספל…

 

מה חשוב שבוחרים מתנה לחייל?

חשוב לבדוק איפה אתם מזמינים את המתנה, תוך כמה זמן המשלוח מגיע ולאן, לוודא שיש את המוצר אותו אתם רוצים להזמין במלאי וכמובן להזמין מאתר שיש בו מתנות ומוצרים איכותיים ועמידים לחיילים.

 

מחפשים מקום להדפיס מתנה מקורית לחייל שלכם? דרך האתר migvan4u, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מתנות מדליקות לחיילים בעיצובים אישיים. כל המוצרים שלנו וכל ההדפסות סופר איכותיים ככה שהמתנה תשרת את החיים שלכם לאורך זמן! ניתן גם לפנות למעצב גרפי דרך האתר ולהכין מתנה לפי העיצוב שאתם בוחרים. לפרטים ומידע נוסף, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר ונשמח לחזור אליכם.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן