איתור כספים אבודים במהירות

לאזרחים רבים יש כסף בחשבון שהם כלל אינם מודעים לו. זו יכולה להיות קופת גמל או קרן פנסיה שנפתחה מזמן ונשכחה ברגע שעזבתם עבודה, טעות בהקלדת הפרטים שלכם על ידי פקידה, החזרי מס שמגיעים לכם, חשבונות בנק רדומים, ירושות ועוד. כדי למצוא את הכספים האבודים, יש צורך לפנות לא פעם לגופים שונים, להמציא מסמכים ולדרוש את הכסף שמגיע לכם. וניתן גם לפנות לחברה המבצעת איתור כספים אבודים כדי למצוא את הכסף שאבד בקלות.

מדוע כדאי לפנות לחברה פרטית כדי לאתר כספים?

כל מי שבוחר לפנות לחברה המציעה שירותי איתור כספים אבודים נהנה מהרווח מעל ומעבר. קבלו את כל היתרונות שבפנייה לחברה:

  • עושה עבורכם את העבודה – כאשר אתם פונים לחברה לאיתור כספים, אינכם צריכים להרים טלפונים לגופים פיננסיים, להמתין שעות על הקו או למצוא מסמך זה או אחר כדי להוכיח עבדתם במקום עבודה מסוים שיש בו קרן פנסיה. הצוות של החברה עושה את כל הפעולות האלה עבורכם.
  • מקבלים את הכסף לחשבון הבנק – ברגע שמאתרים עבורכם את כל הכסף, אין יותר עיכובים. אתם מקבלים אותו ישירות לחשבון הבנק או מקבלים הודעה ודיווח על כך שהכסף נמצא בתכנית חיסכון כלשהי.
  • מקבלים דו”ח מסודר – רוצים להיות מסודרים יותר מעתה והלאה ולדעת מה קורה בקופות הפנסיוניות שלכם? בסיומו של תהליך איתור כספים אבודים תקבלו דו”ח מסודר ומפורט על כל הקופות, כך שתדעו במדויק היכן נמצא הכסף מעתה והלאה.

מה אפשר לעשות עם הכסף שנמצא?

הכול תלוי בסכום הכסף שנמצא ובדמי הניהול שלו. אם, למשל, מדובר בקופת גמל שבה הצטברו כמה אלפי שקלים והיא ממשיכה לעבוד בשבילכם עם דמי ניהול נמוכים, תוכלו להשאיר אותה כמו שהיא ורק לעקוב אחריה מדי פעם. ואם מדובר בכספים של מס הכנסה שהוחזרו לחשבון שלכם, השמים הם הגבול. כאשר אתם מקבלים לחשבון הבנק אלפי שקלים ששכבו להם אי שם ולא ידעתם עליהם, יש לכם אפשרויות רבות. ניתן, למשל, להתחיל ללמוד תחום חדש ומעניין שתמיד רציתם להיחשף אליו, לצאת לטיול בחו”ל, לממן את הלימודים של הילדים או להשקיע בחכמה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של חברת מניב

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן