כיצד לבחור עורך דין פלילי

אם אתה חושב לבחור עורך דין פלילי לכל היבט של עורך הדין יש כמה דברים שצריכים להכיר. עורך הדין הפלילי יכול להבטיח כי האינטרסים של לקוחותיו מיוצגים והאישומים ינותחו כראוי ויובאו לידיעת השופט, הכל במטרה לשמור על הזכויות בצורה הטובה ביותר.

הגורמים המשפיעים על יכולותיו של עו”ד פלילי

גיל עו”ד: כמגן הגורם הפלילי, עורך הדין צריך להיות בוגר מספיק לייצג את הנאשם או לחילופין להיות המייצג של הממשלה בתור התביעה ואת המגזר הפרטי כאחד. עליו להיות בעל שיקול דעת נבון ויוכל להתמודד כראוי עם תיקים מורכבים הכוללים אינטרסים אישיים וקולקטיביים כאחד. עליו להיות מסוגל להקדיש זמן הולם להכנת הגנה, הכנת המשפט בפועל, ולאחר המשפט, לנסות לעזור ללקוחותיו לבצע השבה ושיקום.

השכלה: יש להגביל את החינוך לתקופת התואר הראשון עם תואר ראשון במשפטים או תחום דומה. לימודי תואר שני נדרשים לתרגול מתקדם. ככל שיש לעורך הדין השכלה רחבה יותר זה תמיד יהיה עדיף לבחור מישהו בעל השכלה גבוה יותר כי באופן טבעי הוא למד ויודע יותר דברים במגוון תחומים נוספים. ישנם עורכי דין בעלי התמחות ספציפית לייצוג עבירות סמים או סוגי עבירות אחרים בצורה יותר ממוקדת.

ניסיון: העדיפו לעבוד עם ו / או לפקח על עורכי דין שכבר עוסקים בעריכת דין. הניסיון הוא אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מדובר על בחירת עורך דין פלילי. הוא יודע כיצד להתנהל נכון, מכיר את דרכי הגישה והחשיבה של שופטים בבתי הדין ויודע מה נכון להציג בפניהם.

אינטרס אישי: היכולת להקדיש מספיק זמן ללימוד, לתרגל, לסייע ולייעץ נחשבת כאיכות אישית חשובה. לכל עורך דין פלילי יש את האינטרס האישי לשמור על התדמית ועל שמו כעורך דין מוביל, עורך דין שהצליח לבנות לעצמו שם מוביל יעשה מעבר בכדי לשמור עליו ולהתמודד בצורה הטובה ביותר מול ההאשמות. בין אם מדובר על ייצוג בהליך של הסדר מותנה או בהליך מול בית משפט בערכאה גבוה.

אינטרס מקצועי: עבודה עקבית של אנשים נחושים, תיקים והליכים משפטיים, שמירה על זכויות הלקוח והבטחת צדק.

יצירתיות: באמצעות תרגול מתמשך, עורך הדין צריך להיות מסוגל לפתח את קו ההגנה של הלקוח שלו ואת ההתמחות שלו.

אינגוויסטריה: היכולת להתייעץ ולקבל מידע מלקוחות בעלי התמחויות מגוונות ולקבל מידע מדויק ומלא מכל המקורות חיונית לעו”ד מצליח.

בנוסף, נדרשות גם התכונות הבאות:

ודאות: היכולת להרגיש ולהביע את עצמך בצורה ברורה;

חוסר תקינות: היכולת לעבוד עם מגוון רחב של אנשים, כולל עורכי דין, רופאים, רואי חשבון, מהנדסים והורים.

עורך הדין השואף והעוזר המשפטי לא רק צריכים להיות בעלי הכשרה אקדמית, אלא שהם גם צריכים להיות מסורים לקריירה עצמאית תוקפנית תוך התחייבות לייצג את לקוחותיהם. רק לצורך סיפוק לקוחותיהם, עורכי הדין הפליליים ומשרדי עורכי הדין שלהם תמיד ידרשו מנהלים נלהבים ומיומנים.

כדי להפוך לעורך דין פלילי לייצוג נאשמים או עדים, בית ספר למשפטים צריך להכין עורכי דין עתידיים אותם צריך משרד עורכי הדין. זה דורש יותר מאשר רק את ההכנה האקדמית, אבל זה גם דורש חינוך סירוב לעיסוק בעריכת דין. אז, בוגר מכללה עם תואר דינאמי מביא גם כישורי מנהיגות למקצוע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן