איך גם את תוכלי להיות בעתיד מנכלית השקעות?

כל אישה רוצה להצליח בענק, כבר לא קיימים המחסומים השונים שהיו בעבר. עד לפני כמה עשורים נשים רבות הבינו כי יש להן מעל הראש תקרת זכוכית שלא ניתן לנפץ אותה. אחרי שתקרת הזכוכית התנפצה לא פעם ולא פעמיים, נשים רבות הבינו כי הן יכולות להאמין בעצמן. תמיד רצית להיות מנכלית השקעות? את החלום הזה את יכולה להגשים. בשנים האחרונות אנו שומעים על לא מעט נשים שונות שמגיעות לעמדות מפתח בעולם ההשקעות. נשים שהפכו להיות מנכליות של חברות גדולות בתחום הזה. אז איך גם את תוכלי להיות בעתיד מנכלית של חברת השקעות?

תמיד צריך להתחיל מקטן

גם אם את מאוד רוצה להצליח בענק, את לא יכולה לעשות זאת מבלי להתחיל מקטן. כל אישה מצליחה עשתה את זה כאשר היא למדה את העולם על בשרה. בטח כאשר מדובר על עולם ההשקעות שהוא עולם מאוד דינמי כזה שמחייב היכרות קודמת. אנו מציעים לך להתחיל ללמוד ולהתנסות בעולם הזה על מנת שתוכלי להיות בסוף מנכלית השקעות. גם אם לא תצליחי להגיע אל התפקיד הספציפי הזה, תוכלי למצוא את עצמך בתפקידים אחרים.

אל תפחדי לעשות החלטות אמיצות

עולם ההשקעות הוא לא עולם קל, בטח כאשר את שואפת להיות מנכלית השקעות. על מנת שתוכלי לצלוח את המשברים השונים בעולם הזה, יהיה עלייך להיות אמיצה. את תהיי מוכרחת לקבל החלטות אמיצות, כאלה שעשויות לעשות את ההבדל. זה נכון שלכל החלטה יש שני צדדים – הצלחה וכישלון, אך אם תאמיני בעצמך אין סיבה שלא תצליחי. פתאום תמצאי את עצמך במצב שבו את עוברת את כל המכשולים שבעבר היו נראים לך בלתי אפשריים.

גם אחרי כישלונות – חובה להרים את הראש

תחום ההשקעות הוא תחום שבו אפשר להצליח אך גם להיכשל. יש לא מעט סיפורים על אנשי עסקים שמצאו את עצמם נכשלים פעם אחר פעם. החוכמה היא לא להרים ידיים אחרי שנכשלים, הרי זוהי הבחירה הקלה. החוכמה זה לדעת איך להרים את הראש, ולנסות לבצע את אותה הפעולה פעם נוספת. רק שהפעם במקום להיכשל תמצאי את עצמך במצב שבו את מצליחה בענק. הרי מנכלית השקעות טובה היא כזאת שיודעת לסחוף אחריה את כולם גם בטוב וגם ברע.

תמיד תשאפי ללמוד ולהחכים

גם בתור מנכלית השקעות תמיד יהיו לך דברים חדשים שתוכלי ללמוד אותם. את צריכה לרצות תמיד להמשיך ללמוד ולהחכים. רק כך תוכלי למצוא את עצמך מגיעה למצב שבו את ממשיכה להתקדם ולעוף קדימה. מי שלא רוצה להמשיך ללמוד הוא כזה שמסתפק במקום שבו הוא נמצא. את לא יכולה להיות מרוצה במקום שבו את נמצאת כל עוד לא הגעת אל המטרה שהצבת לעצמך מול העיניים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן