10 המלצות למתנות לילדים

מתנות לילדים יכולה להיראות כמו מטלה קלה, בין אם אתם מחפשים מתנה לילד שלכם, לאחיין, נכד או חבר של המשפחה, אבל יש מקרים שזוהי משימה לא פשוטה בכלל. ילדים שונים אוהבים דברים שונים והם בגיל שהם מגלים הרבה דברים בעולם ובודקים מה הם אוהבים ומה לא, אז איך אפשר לקלוע במתנה המושלמת? כדי לנסות לעזור לכם להיות האורחים האהובים על ילד השמחה, אספנו עבורכם 10 רעיונות למתנות שילדים יאהבו.

  1. אופניים: אופניים לילדים היא הוצאה בהחלט לא קטנה, אך היא יכולה להיות מתנה מעולה לילד שלכם או לקרוב משפחה. במידה ולילד אין עדיין אופניים המתנה יכולה להיות הזדמנות מעולה לבלות זמן יחד וללמד אותו כיצד לרכב וכך גם להעצים לו את הביטחון וגם לבלות בחוץ.

 

  1. טרקטורון חשמלי: טרקטורון חשמלי הוא אופציה קצת יותר יקרה וקצת יותר חדשנית ומגניבה מלקנות אופניים. זו יכולה להיות מתנה מעולה לילדים שאוהבים הרפתקאות ואקשן. כמובן שהמתנה הזו מתאימה יותר לילדים גדולים יחסית אך תוכלו להיות בטוחים שזו מתנה שהילד לא ישכח.

 

  1. מצלמה ייעודית לילדים: מצלמה יכולה להיות מתנה מעולה לילדים עם חוש יצירתי מפותח, אבל כל ילד שהוא יכול להתלהב ממצלמה. הם יכולים להשתמש בה כדי לתעד את מה שחשוב להם ולעשות זאת תוך הרגשה של “ילדים גדולים” ובכך גם לזרוע בהם תחושת ביטחון. קיימות מגוון מצלמות בעלות המון פונקציות שונות שמתאימות לילדים בכל הגילאים ולכל היכולות.

 

  1. משחקי קופסא: הרעיון של משחקי קופסא יכול אולי להיראות קצת מיושן מדי לחלק מהאנשים אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שיש בהם קסם שלא נעלם עם השנים. ככל שהזמן התקדם אנשים פיתחו עוד ועוד משחקים שמתאגרים את המוחות של ילדים בכל העולם ועוזרים להם גם לפתח את היכולות שלהם וגם לעשות כיף עם חברים ומשפחה תוך כדי.

 

  1. רולרבליידס: כמה כיף זה רולרבליידס! גם פעילות ספורטיבית וגם כיף בחוץ, מה אפשר לאחל לילד יותר מזה? הרולרבליידס נמצאים בעולם כבר שנים רבות והם מעולם לא איבדו מהפופולאריות שלהם וכל ילד בכל מקום יכול להנות מהם. התניידות על הרולרבליידס יכולה להפוך בקלות לכיף משפחתי ולאימון כיפי יחד שכל ילד ייהנה מהם.

 

  1. שעון חכם לילדים: על אף שזו נשמעת אופציה מאוד יקרה, תתפלאו לשמוע שמרבית השעונים החכמים לילדים עולים פחות מ-500 שקלים. שעון חכם לילדים יאפשר להם לתקשר איתם בכל שעה, מעקב לפעילות גופנית ועוד. השעון החכם הוא מתנה שמיטיבה עם שני הצדדים: גם הילדים מרגישים גדולים עם שעון חכם ומגניב כמו של אמא ואבא וגם ההורים רגועים שהם יכולים להיות צמודים לילד בכל רגע ויום.

 

  1. סקייטבורד: סקייטבורד יכול לשמש כמתנה מעולה לילדים שאוהבים אתגרים ואוהבים לבלות בחוץ. הם לרוב לא יקרים והילדים יכולים ללמוד לעשות איתם המון תרגילים מגניבים. זו אחלה דרך להוציא אותם מהבית וללמד אותם עצמאות וביטחון עצמי תוך עשיית ספורט, וגם דרך מעולה להתחיל ללמד את הילד להתנייד לבד בחוץ בכוחות עצמו, במהירות וביעילות.
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן