כתיבת תוכן למעצבי פנים

אין ספק כי עולם עיצוב הפנים הוא עולם גדול ועשיר בסגנונות וככזה גם עולם התוכן צריך להיות עצום ועשיר.

מעצב אשר ירצה להתקדם בגוגל יצטרך מאמרים מקצועיים ואינפורמטיביים איכותיים וכן מאמרים שיווקיים באיכות גובהה.

ואכן כשאנו נכנסים לאתרי עיצוב אנו נתקלים בהרבה תמונות מתוך תיק העבודות של המעצב ומטבע הדברים ברור שאתר של עיצוב יכיל הרבה תמונות וכבר כולנו מכירים את המשפט

כי תמונה שווה אלף מילים אולם יחד עם זאת יש לזכור כי מנוע החיפוש של גוגל במיוחד בישראל דורש גם תוכן כתוב על מנת להבין במה האתר עוסק וכן על מנת לדרג את האתר במנוע החיפוש ולכן אתר עיצוב יכיל שילוב של תוכן אשר יסביר את התמונות הלו הם העיצובים בפועל.

מה עדיף כתיבה עצמאית או כתיבה על ידי כותב תוכנים:

יום העבודה של מעצב פנים הוא יום גדוש ועמוס והמעצב נדרש לפעול מול הלקוח לבין בעלי מקצוע וכן במלכת העיצוב עצמה בעוד שלמלאכת כתיבת תוכן נדרש גם  זמן לא מועט, מה גם שלא כל מעצב פנים ניכן בחוש כתיבה לכן מציאת כותב תוכן עם ניסיון בעולם העיצוב יכול להיות כדאי מבחינת עלות מול תועלת. 

הכרה של הכותב בז’רגון המקצועי של עולם עיצוב הפנים:

עולם עיצוב הפנים מתחלק לסגנונות עיצוב שונים כגון, הסגנון האקלקטי, הסגנון המודרני, הסגנון הכפרי וכן מונחים מתחום הנדסת בניין ועוד ועוד.

אי הכרה של כל הז’רגון המקצועי, יגרום לנזק שכן אחד המדדים של גוגל הוא סמכותיות של בעל המקצוע.

כתיבה סתמית ברמה נמוכה תציג את האתר כאתר לא סמכותי וכתוצאה מכך האתר לא ידורג במקומות הגבוהים בגוגל, לכן הכרה של התחום לעומקו תשיג לבעל האתר דירוגים יפים במנוע החיפוש. 

ההבנה של הכותב בתחום קידום אתרים:

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכתיבה הוא הכרה של עולם ה SEO על בוריו ולמה?

בעבר הרחוק לפני עדכוני הליבה של גוגל, היה מספיק להכניס תוכן ירוד עם כמה קישורים לאתר מכל הבא ליד והאתר היה עף לדף הראשון, אולם ימים הלו עברו ומאז גוגל שיחררה עדכוני ליבה הדורשים תוכן שמיועד לקורא האנושי ולא תוכן טכני אשר מיועד למנוע החיפוש וכיום אין חשיבות לכמות מסוימת של מילות מפתח אלה יותר לכתיבה טבעית ומעניינת אשר נותנת ערך, דבר הגורם לזמן שהות גדול יותר באתר שזהו מדד בפני עצמו.

בחותם המילה לפני כתיבה של כל מאמר נעשה ניתוח מעמיק של מילת המפתח וזאת על פי 10 התוצאות הראשונות בגוגל. כאשר אנו נדאג להציג ללקוח את מילות המפתח אותם כדאי לשתול בתוך המאמר ויחד עם זאת נדאג לכתיבה טבעית איכותית עם כל הדרישות של גוגל כך שכל מה שיישאר למעצב הפנים או לאיש הקידום שלו זה להכניס את המאמר לאתר.

מעבר לניתוח הטכני של מילות המפתח, כדאי ומומלץ לתת ערך מוסף לתוכן אשר איננו נמצא אצל המתחרים, שכן בסופו של יום תרצו להמיר גולשים ללקוחות.

איזה סוגי תוכן צריך מעצב פנים באתרו

מעצב פנים ישתמש בכמה סגנונות של מאמרים והם מאמרים שיווקיים, אינפורמטיביים ומאמרים מקצועיים, שכן מטרת מאמר אינפורמטיבי הוא להביא תוכן מעניין וקריא ללא הרבה מנוחים מקצועיים, לגולש הפשוט או הלקוח הפוטנציאלי שיתן לו גם ערך מוסף מהקריאה ומצד שני, מעצב הפנים ירצה גם לעלות את סמכותיות האתר לכן נשלב באתר גם תוכן מקצועי הכולל את הז’רגון המקצועי, מחקרים וכו’ ומאמרים הלו יהיו בעיקר לקולגות וכן לעלות את המומחיות של בעל המקצוע.

אבל יחד עם זאת במאמרים אינפורמטיביים ובדפים מסוימים כמו דף הבית  נרצה גם להניע לפעולה ולכן נרצה גם לשלב מסרים שיווקיים המניעים לפעולה.

טיפים למעצבי פנים

היות ואתר של מעצב פנים יכיל הרבה תמונות מן הסתם, כדאי לבחור תמונות אשר מתארות נכונה את התוכן הכתוב.

כיום השאיפה של גוגל היא להבין את התוכן וגם את התמונות ואנו עדים לכך כבר כיום כי ענקית החיפוש הצליחה כבר להגיע לטכנולוגיה של בינה מלכותית, וכיום ניתן לראות בכלים של גוגל עצמה כי מנוע החיפוש יודע לקרוא את התמונה כולל המלל המוטבע בתמונה ולכן יש לבחור את התמונות והמילים לאחר חשיבת אסטרטגיית תוכן נכונה.

לסיכום כתיבת תוכן למעצבי פנים

עולם עיצוב הפנים הוא עולם עשיר ההולך ומתפתח וכך גם התחרות בין האתרים עצמם, לכן חשוב לבחור כותב אתרים עם ניסיון עשיר עם כתיבה למעצבי פנים וכן הכרת הז’רגון והמונחים המקצועיים של התחום.

לחותם המילה ניסיון עשיר עם עולם העיצוב וכבר ייצרנו תוכן לאתרים המובילים בישראל בתחום העיצוב.

אנו מזמינים אותכם לבקר בחנות חותם המילה ולרכוש תכנים לאתרכם או ליצור איתנו קשר בכל אמצעי ההתקשרות באתר ואנו נעזור לכם בבחירת התוכן הרצוי לאתרכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן