הקשר בין קבלה עצמית למיניות

זה לא סוד שמיניות זה עניין מורכב. האינטימיות והחיבור שאמורים להיווצר במהלך אקט מיני ואפילו לפניו, לא מגיעים תמיד כל כך בקלות והתופעה הזו נפוצה גם אצל גברים וגם אצל נשים. אנשים שונים מגיעים מרקע שונה, מתרבויות שונות ונושאים עמם מטענים שעלולים לפגום בחוויות המיניות שלהם. הרבה פעמים האנשים האלו זונחים את הנושא וחבל, כי יש לכך פתרונות נגישים וזמינים. ספציפית, יש בעיה שעלולה לחבל בחיי המין של זוגות רבים והיא האורגזמה הנשית, שנחשבת בעיני גברים ונשים כשיא המיוחל של האקט המיני. אם תהיתם פעם מה גורם לעיכוב באורגזמה הנשית וכיצד ניתן לפתור זאת, המאמר הזה עבורכם ובסופו תהיו מצוידים בכל המידע הדרוש כדי לגמור בהנאה ובקלות יחסית.

הקשר בין קבלה עצמית למיניות

קבלה עצמית עשויה להשפיע לרעה על היכולת של נשים להגיע לאורגזמה. “קבלה עצמית” הינה מונח כללי מאוד והוא יכול להתייחס למבחר היבטים. יש אנשים שמרגישים לא נוח עם הגוף שלהם. לעומתם, יש אנשים שמתקשים לקבל את עצמם. הם מתוסכלים או כועסים על עצמם, חושבים שהם לא מספיק טובים כדי ליהנות ממיניות בריאה או כל סוג אחר של יחסים ובכלליות חשים חוסר נוחות על רקע אישיותי. כל אלו, משפיעים באופן ישיר על האורגזמה וספציפית על האורגזמה הנשית. תהליכים מודעים ולא מודעים מתרחשים בנפש בזמן האקט המיני עלולים לעכב את ההגעה לשיא ואף למנוע אותו לגמרי. אם מדובר במשקעים רגשיים כבדים, מומלץ להקדיש להם תשומת לב ולנסות לפתור אותם לבד, או באמצעות פניה לעזרה מקצועית. אבל בכל מקרה, צעצועי מין שובבים הם אחד האלמנטים הטובים ביותר בסיוע להגעה לאורגזמה. צעצוע פופולרי כמו ויברטור וצעצועים מסוגים רבים אחרים, אף יכולים לעודד את תהליך הקבלה העצמית, הגופנית ו/או הנפשית, כך שהאורגזמה המיוחלת תוכל להגיע גם בסופו של דבר באמצעים אחרים.

ליהנות ביחד ולבד

אחד היתרונות המשמעותיים של שימוש בצעצועי מין, הוא היכולת למקסם את פוטנציאל השימוש בהם גם ביחד, עם בני ובנות הזוג וגם לבד. צעצועים כמו סטיספייר, מאפשרים לאישה להכיר את גופה טוב יותר ולאתר את כל נקודות העונג שיכולות להביא אותה לאורגזמה. אישה המשתמשת בצעצועי מין בזמן איכות שלה עם עצמה, זוכה לשקט ושלווה המאפשרים לה להבין טוב יותר מה מעכב אותה ומה יכול לעזור לה ליהנות יותר מחיי המין שלה. כמובן, שניתן גם לשלב את מבחר צעצועי המין גם ביחסי מין עצמם ולהיעזר בהם על-מנת לשדרג את החוויה. הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו, הוא שהתהליך נעשה בסבלנות ובכבוד הראוי ושכל המשתתפים נהנים מהשימוש בצעצועי המין, מסתקרנים מהם ושמחים לגלות את ההשפעות השונות שלהם. זהו המפתח למיניות בריאה ומועצמת, גם לבד וגם בין בני זוג המקבלים בהשלמה את עצמם וזה את האחר/ת.

להתחבר לעצמכם עם פאשנייט סוסייטי

כדי להתחיל תהליך של קבלה עצמית בתחום המיניות, מומלץ כאמור להשתמש בצעצועי מין וחשוב לשים לב כי אלו צעצועים עמידים ואיכותיים. אביזרי מין ברמה גבוהה מהווים השקעה משתלמת ומשמשים לזמן רב, כך שכל אחד ואחת יכולים ליהנות מהם ביחד ולבד, בדרכים שונות.

כדי להיחשף למגוון עצום של צעצועי מין שיהפכו את החוויה שלכם במיטה למסעירה במיוחד, כדאי להכיר מקרוב את האתר של פשטנייט סוסייטי. חנות האונליין המדליקה מציעה לכם מבחר צעצועים ואביזרים, למגוון שימושים. בחרו את הצעצועים שהכי התחברתם אליהם ותוכלו להתחיל להתחבר גם לעצמכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן