פונדקאות: לכל אחד יש את הזכות להורות

נושא הפונדקאות הפך ליותר פתוח לשיח בעידן הנוכחי, זאת בזכות הבנת חשיבותו של התהליך עם השנים ומטרתו הטובה אשר מניבה אחוזי הצלחה גבוהים. ישנם זוגות רבים אשר חלומם הגדול ביותר לאחר הנישואים הוא ילד, פשוט? לא עבור כולם. ואם בוחרים בפונדקאות – אז מהו התהליך אותו תעברו ומה יהיו זכויות הילד? כעת תוכלו לדעת הכל ולהיות בטוחים כי הפתרון לחלום הגדול כבר כאן.

קרדיט: FREEPIK

למי מתאים הליך הפונדקאות?

כיום לצערנו, קיימות מגוון סיבות אשר בגללן אישה לא מצליחה להרות באופן טבעי. בזכות הרפואה המתקדמת בארץ ובעולם, עם השנים תהליך הפונדקאות הפך לנפוץ יותר עבור אותן נשים ובטוח גם הרבה יותר. רק עצם המילה פונדקאות, מתחילות לצוף המון תהיות וחששות, בעיקר בקרב הסביבה. בישראל רק בשנת 1996, לאחר מאבק ממושך של זוגות רבים אשר רצו להביא ילד ללא הצלחה, אושר חוק הפונדקאות.

רוב הסיבות היום לתחילת הליך פונדקאות, נובעות מאי הצלחה של זוגות נשואים להיכנס להריון בעקבות בעיות רפואיות. עם זאת, גם כאשר האישה אינה במצב בריאותי יציב או עברה בעבר כמה הפלות וטיפולי הפריה ללא הצלחה, היא תהיה גם כן זכאית לאפשרות לתהליך פונדקאות.

הליך הפונדקאות בארץ ישראל, מצריך אישורים מהוועדה הממשלתית לאישור הסכמים לנשיאת עוברים. בנוסף, על ההורים המיועדים להביא הוכחות לכך שקיימת בעיה רפואה שבגללה הם אינם יכולים להביא ילד באופן טבעי. לעומת זאת, בתהליך פונדקאות במדינות אחרות בעולם כמו אוקראינה, החוקים מקלים משמעותית על ההורים המיועדים והעלויות הרבה יותר אטרקטיביות. 

זכויות הילד בפונדקאות – כל מה שחשוב לדעת

ברוב המקומות המתמחים בהליכי פונדקאות, ידברו איתכם על הזכויות השונות המגיעות לכם בזמן התהליך ואחריו. אך יש דבר חשוב נוסף אשר לרוב לא עולה הפרק, והוא הזכויות אשר מגיעות לילד שלכם לאחר שאתם מקבלים אותו אל זרועותיכם ובמהלך כל חייו בעצם.

כשאר ההורים המיועדים מבצעים את התהליך במדינה זרה, חשוב לזכור כי גם אם לכם יש אזרחות ישראלית, התינוק עדיין נולד במדינה אחרת. מכאן שיש צורך בבדיקות רקמות, זאת על מנת להוכיח קשר גנטי לפחות לאחד מההורים לקבלת אזרחות ישראלית עבור התינוק ושתהיו זכאים לקצבה שמגיעה לכם בארץ.

זוגות רבים אשר מנסים במשך שנים להגשים את חלומם לילד, חוששים מבדיקת האפשרות לפונדקאות ומהעתיד הצופה להם. אך מה עם תגלו כמה התהליך הוא יעיל ומוצלח ברמה יוצאת דופן? עם חברת הזכות להורות תוכלו לעבור תהליך קל בליווי אישי ומקצועי, עם מיטב המומחים בתחום הפונדקאות. רוצים לשמוע עוד פרטים? בקרו אותנו באתר: https://familee.co.il

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן