הכל על הצעת נישואין

זהו זה, אתם בטוחים שמצאתם את החצי השני שלכם ואתם מרגישים מוכנים לדבר האמיתי. כעת, כשההתרגשות בשיאה ואתם כבר מחכים לרגע ההצעה, פתאום עלולות להתעורר כל מיני שאלות ותהיות. לא ביחס לזוגיות חלילה, את השלב הזה כבר עברתם מזמן, אלא ביחס לדרך הנכונה להציע נישואין. אז תנשמו עמוק, תזכרו שהצד השני מחכה לרגע הזה לפחות כמוכם, ודקה לפני שאתם מתחילים לתכנן תוכלו לקרוא את המדריך הקצר הבא.

הזמן הנכון

אם אתם נמצאים בזוגיות זה זמן מה ושוקלים להציע נישואין, אתם בטח כבר גיליתם את אחד הכללים של כל זוגיות מוצלחת – תזמון נכון. למעשה, בכל מערכת יחסית, בין אם זה זוגיות רומנטית, קשר חברי או אפילו קשר עסקי, חשוב מאוד להיות קשוב לצד השני ולוודא שאתם בוחרים בתזמון הנכון למה שאתם רוצים להגיד. כדי לבחור בזמן הנכון להציע נישואין שימו לב לשתי נקודות הבאות:

  • האם הצד השני מוכן: לפני ההצעה כדאי לגשש עם הצד השני ולוודא שיש ביניכם הבנה לגבי עתיד היחסים שלכם.
  • פנו זמן: כדי שהצעת הנישואין תהיה מרגשת ומשמעותית עבור שניכם, רצוי לפתוח יומנים, לבדוק אם הצד השני זמין באותו היום ולוודא שאתם לא “נופלים” על שבוע עבודה לחוץ. זאת אחת הסיבות לכך שרבים בוחרים להציע נישואין בעת חופשה; בצורה זו קל הרבה יותר ליצור אווירה נינוחה ונעימה ולא פחות חשוב – רומנטית.

המקום הנכון

אז נכון, עוד לא צריך לבחור גני אירועים או אולמות לחתונה, אך כמובן שגם בחירת מיקום הצעת הנישואין הוא חשוב לא פחות. וכמו בבחירת התזמון להצעה, גם בחירת המיקום צריך להיעשות תוך התחשבות בצד השני ובקשר שבניכם. אז הנה כמה הצעות:

  • מקום משמעותי בזוגיות: הצעת הנישואין יכולה להיות הזדמנות מצוינת להיזכר ברגעים המשמעותיים בזוגיות. תוכלו לבחור לדוגמה את המקום שבו נפגשתם לראשונה, או את מקום החופשה הראשונה שלכם. רק בדקו לפני זה שהאתר המדובר עדיין קיים, ואם מדובר בבית מלון או במסעדה אפשר לשוחח עם בעלי המקום ולבדוק אפשרות לשיתוף פעולה.
  • יעד שתמיד חלמתם לבקר בו ביחד: אפשרות נוספת היא להגשים חלום משותף ולנסוע ליעד שתמיד רציתם לטייל בו.
  • פומבי או אינטימי: כשאתם בוחרים את מקום הצעת הנישואין, שאלו את עצמכם האם הוא מאפשר הצעת נישואין אישית או אינטימית או שהוא הולם יותר להצעת נישואין דרמטית ופומבית. נסו להתאים את אופי הצעת הנישואין למקום וודאו שהתכנון מתאים לצד השני.

בחירת הטבעת

כעת הגענו לחלק המרכזי של האירוע – ההצעה עצמה. כאן אין צורך שתמציאו את הגלגל. מספיק שתגידו את המילים הנכונות ותבחרו בטבעת הנכונה. איך תדעו שבחרתם נכון? הנה כמה טיפים:

  • סגנון אישי: טבעת אירוסין היא תכשיט משמעותי שמסמל התחלה חדשה. אך כדי שהצד השני יאהב את הטבעת חשוב לבחור בעיצוב ההולם את הסגנון האישי. לצורך זה, תוכלו לבחון את התכשיטים הקיימים, לצלם אותם ולהתייעץ בחנות בנוגע לסגנון המומלץ.
  • גוון: שימו לב לגוון של התכשיט. אם קיימת העדפה לגווני כסף, ניתן לבחור טבעות אירוסין זהב לבן, ואילו אם רוב התכשיטים עשויים מזהב צהוב, רצוי לבחור טבעת אירוסין בגוון דומה.
  • שיבוץ אבני חן: אחד המאפיינים המזוהים עם טבעות אירוסין הן אבני החן, ובייחוד יהלומים. עם זאת, ניתן גם לבחור טבעות המשובצות באבני חן אחרות.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים טבעת חשבו בעיקר על ההעדפות והציפיות של הצד השני. במקרה הצורך, תמיד תוכלו להתייעץ עם חברים קרובים, ובמקרה של ספק העדיפו סגנון קלאסי ואלגנטי ותמיד יהיה “נכון”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן